nera09 Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Da am verificat, sunt bujii originale pentru cielo sohc cu distanta de 0,7mm. Link to comment
tolin Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Mergi cu benzina cu Pb ? Link to comment
tolin Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 (edited) Si atunci ce cauti cu 0,7 mm la bujii ? Fii mai darnic si deschide-le la 0,9mm, cel putin, iti vor fi recunoscatoare. Edited September 7, 2005 by tolin_afc Link to comment
ovi_jer Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 0,9-1 mm e cel mai bine.La 0,7 da niste intreruperi de te pune cu nasul in bord. Link to comment
Ndi Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Masoara cablurile de la bujii, vezi ce rezistenta electrica au. <{POST_SNAPBACK}> Cat trebuie sa aiba? Sau cate trebuie sa fie intre ele? Ca banuiesc ca nu-s egale ca rezistenta, daca nu-s egale ca lungime (desi nu-i exclus). Link to comment
tolin Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Intre ele trebuie sa fie o prapastie, iar pe un cablu ar trebui sa fie ceva in jur de 5k. Atunci cand il masori, sa misti cablul, in orice directie, rezistenta ohmica n-ar trebui sa varieze aproape deloc, altfel fuse si se duse. Un cunoscator al fenomenului electric ce se petrece acolo ar masura si bujiile, pentru imperecherea cu un cablu potrivit, astfel incat sa se obtina o rezistenta ohmica aprox. egala pe fiecare circuit. In principiu, rezistenta ohmica a intregului circuit, din bobina si pana in varful bujiei ar trebui sa fie egala cu rezistenta ohmica a secundarului de la bobina de inductie. In practica se admit variatii relativ mari in sus sau in jos, dar rezistente mai mari de 20k (pe tot circuitul) sau mai mici de 3k (pe fiecare segment) duc la functionare incorecta, fie scanteie insuficienta (R mare), fie perturbatii electromagnetice la ECM (R mica). Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Atunci de ce in manual la cielo scrie la motoare SOHC distanta 0,7-0,8mm si la motoare DOHC 1,0-1,1 mm? Eu am motor SOHC. Link to comment
tolin Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Vezi si pentru ce tip benzina scrie acolo. Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Am reglat bujiile, multumesc tolin_afc si ovi_jer pentru raspunsuri dar nimic , offf.Cred ca de la PCV mi se trage si as dori sa stiu daca o pot verifica/inlocui eu acea valva pentru ca am si mers galopant in trepte superioare de viteza.Deci am citit pe forum despre PCV cat si in manual dar totusi unde este pozitionala ca cielo gle din 96 aceasta valva? Se poate demonta usor si verifica daca este murdara sau pentru inlocuire? Link to comment
tolin Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 ... am si mers galopant in trepte superioare de viteza. Fa o revizie atenta la toata instalatia de aprindere, la Cielo mai e ceva prin delco care se arde, s-a mai discutat asta pe forum (cauta). Efectele descrise de tine se datoreaza in majoritatea cazurilor aprinderii, valva PCV deranjeaza doar la ralanti si la frana de motor. Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Masurat acum fise bujii. Rezistanta lor este de la 12,5k cea mai lunga pana la 5,5-6k cea mai scurta, am facut asa cum ai scris mai sus, adica am "inodat" fisele, le-am miscat, rezistenta lor se modifica foarte putin deci trag concluzia ca sunt ok fisele! Tot nu ma las pana nu descopar cauza iar pentru relantiu neregulat si mers neregulat in sarcina dau vina tot pe supapa PCV care nu stiu unde este amplasata decat foarte vag.De aceea daca cineva a schimbat aceasta supapa il rog sa-mi explice si mie pasii si locatia ei. Multumesc tuturor. Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Verifica stutul PCV sa nu fie infundat.Este cel in care intra furtunul mic de la epurarea carterului.Ce fel de bujii ai si ce distanta la electrod? Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 O sa verific acum si acel stut sa vad daca este infundat.Bujii am champion originale cu distanta de 0,9mm. Referitor la acel stut ; este acela in care intra furtunul provenit din derivatie cu altul mai gros tip "T"? Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Da de acela e vorba.Oricum intreruperile nu vin de la el.Ai alte probleme. Injectoarele sant curatate? Cati km are masina?reali Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 (edited) Injectoarele sunt curate, masina are 61mii km intretinuta foarte bine, nu am avut niciodata probleme cu ea dar de 2 saptamani ma macina aceasta problema. Totusi ovi_jer tu stii cum se "ajunge" la supapa PCV? Edited September 8, 2005 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Nu mai cita posturile anterioare. Nu exista supapa PCV decit sistemul PCV.Scoate pe rand la relanti mufele la injectoare si vezi care cilindru lucreaza mai putin.La care nu se simte mare lucru scoaterea sau introducerea mufei e de lucru.Schimba pe rand bujie,fisa eventual injector daca dispui. Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Am facut si aceste lucruri ; toate injectoarele functioneaza, la toate se "simte" la fel atunci cand le scot pe rand la relanti. La fel si cu fisele de bujii. Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Prezinta si turometrul caderi sau ridicari de turatie in momentul intreruperilor? Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Da prezinta si turometrul caderi si ridicari de turatie. Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Oarecum odata cu motorul sau aleator?Daca o fisa da intreruperi motorul scade putin in turatie pe cand turometrul arata altceva. Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Scade sau creste in acelasi timp cu motorul, sincronizat. Ai avut dreptate ovi_jer, stutul acela era infundat. Am scos numai negreala din el si am reusit sa-l desfund. Sa vedem daca s-a mai imbunatatit ceva. Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 (edited) Exact la fel imi facea si mie si am scris pe aici de ce (e un topic cu eroarea 42 EST bypass fail, cauta-l!). S-a rezolvat cu inlocuirea bobinei din delcou. Later edit: uite-l aici! Edited September 8, 2005 by Zmeul cel rau Link to comment
tolin Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 ... la Cielo mai e ceva prin delco care se arde, s-a mai discutat asta pe forum (cauta). ... @nera09 > Noroc cu Zmeul cel bun, ca a patit-o si avea topic. Mergi pe calea asta, la ea m-am referit mai sus. Link to comment
nera09 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Da este adevarat o sa schimb si acea bobina din delcou, multumesc lui Zmeu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now