Jump to content

Cadere Brusca De Turatie-Intreruperi


Recommended Posts

Intre ele trebuie sa fie o prapastie, iar pe un cablu ar trebui sa fie ceva in jur de 5k. Atunci cand il masori, sa misti cablul, in orice directie, rezistenta ohmica n-ar trebui sa varieze aproape deloc, altfel fuse si se duse. Un cunoscator al fenomenului electric ce se petrece acolo ar masura si bujiile, pentru imperecherea cu un cablu potrivit, astfel incat sa se obtina o rezistenta ohmica aprox. egala pe fiecare circuit. In principiu, rezistenta ohmica a intregului circuit, din bobina si pana in varful bujiei ar trebui sa fie egala cu rezistenta ohmica a secundarului de la bobina de inductie. In practica se admit variatii relativ mari in sus sau in jos, dar rezistente mai mari de 20k (pe tot circuitul) sau mai mici de 3k (pe fiecare segment) duc la functionare incorecta, fie scanteie insuficienta (R mare), fie perturbatii electromagnetice la ECM (R mica).

Link to comment

Am reglat bujiile, multumesc tolin_afc si ovi_jer pentru raspunsuri dar nimic , offf.Cred ca de la PCV mi se trage si as dori sa stiu daca o pot verifica/inlocui eu acea valva pentru ca am si mers galopant in trepte superioare de viteza.Deci am citit pe forum despre PCV cat si in manual dar totusi unde este pozitionala ca cielo gle din 96 aceasta valva? Se poate demonta usor si verifica daca este murdara sau pentru inlocuire?

Link to comment
... am si mers galopant in trepte superioare de viteza.

Fa o revizie atenta la toata instalatia de aprindere, la Cielo mai e ceva prin delco care se arde, s-a mai discutat asta pe forum (cauta). Efectele descrise de tine se datoreaza in majoritatea cazurilor aprinderii, valva PCV deranjeaza doar la ralanti si la frana de motor.

Link to comment

Masurat acum fise bujii. Rezistanta lor este de la 12,5k cea mai lunga pana la 5,5-6k cea mai scurta, am facut asa cum ai scris mai sus, adica am "inodat" fisele, le-am miscat, rezistenta lor se modifica foarte putin deci trag concluzia ca sunt ok fisele! Tot nu ma las pana nu descopar cauza iar pentru relantiu neregulat si mers neregulat in sarcina dau vina tot pe supapa PCV care nu stiu unde este amplasata decat foarte vag.De aceea daca cineva a schimbat aceasta supapa il rog sa-mi explice si mie pasii si locatia ei. Multumesc tuturor.

Link to comment

O sa verific acum si acel stut sa vad daca este infundat.Bujii am champion originale cu distanta de 0,9mm. Referitor la acel stut ; este acela in care intra furtunul provenit din derivatie cu altul mai gros tip "T"?

Link to comment

Injectoarele sunt curate, masina are 61mii km intretinuta foarte bine, nu am avut niciodata probleme cu ea dar de 2 saptamani ma macina aceasta problema. Totusi ovi_jer tu stii cum se "ajunge" la supapa PCV?

Edited by ovi_jer
Link to comment

Nu mai cita posturile anterioare.

Nu exista supapa PCV decit sistemul PCV.Scoate pe rand la relanti mufele la injectoare si vezi care cilindru lucreaza mai putin.La care nu se simte mare lucru scoaterea sau introducerea mufei e de lucru.Schimba pe rand bujie,fisa eventual injector daca dispui.

Link to comment
... la Cielo mai e ceva prin delco care se arde, s-a mai discutat asta pe forum (cauta). ...

@nera09 > Noroc cu Zmeul cel bun, ca a patit-o si avea topic. Mergi pe calea asta, la ea m-am referit mai sus.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...