danutza Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 De vreo 3 saptamani am sesisazat ca dupa ce turez motorul intr-o treapta de viteza pe la 5500 de rot/min da in nas o secunda dupa care se tureaza in continuare ,iar cand trec in treapta superioara masina trepideaza puternic ,mai ales daca e la deal, iar dupa 4-5 secunde isi revine.Face asa de cate ori ajung la 5500 rot/min.Nu ma deranjeza prea tare deoarece foarte rar trec de 4500 rot/min. dar mi-e frica sa nu ma trezesc ca ma lasa in drum.Nu se aprinde nici un martor in bord cand face asa.Oare ce ar pute fi? Link to comment
tolin Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Ti-ai raspuns singur, vad ca ai bagat solutie de curatat injectoarele. Link to comment
danutza Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Am bagat ,dar de atunci am mai facut vreo 3 plinuri.Asa mult sa dureze efectele solutiei? Link to comment
tolin Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 (edited) Din ce povestesti efectele au fost slabe. Fa-i o scanare si vezi cum stai cu timpul de injectie. Edited March 8, 2008 by tolin Link to comment
mgrigo2000 Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 (edited) @danutza Nu ar strica o curatare a injectoarelor la sevice, cu metoda de alimentare directa a motorului in functiune doar cu solutia de curatat (motorul merge la relanty cu 1 L solutie pana o termina, cam 45 minute). Asa se curata si injectoarele, si supapele, si bujiile, si capul pistoanelor si zona chiulasei cu scaunele supapelor. Important e ca mecanicul sa lase masina permanent la relanty, fara sa o tureze, si sa nu opreasca motorul cu solutia in rampa pentru ca se acumuleaza depunerile desprinse in corpul injectoarelor si risca sa le colmateze. Diuzele injectoarelor nu se infunda de la depunerile desprinse de pe traseul din rezervor pana in rampa pentru ca mai intai e filtrul principal, de sub masina, si fiecare injector mai are inca un filtru fin in capul de intrare (asemanator cu cel de la filtrul de cafea). In acele filtre miniatura se pot acumula depuneri deprinse de pe conducte si obtureaza circulatia benzinei, cand motorul are nevoie de debit mare de benzina(la 5500 ture de exemplu), si e bine de desfacut rampa si scoase injectoarele si suflate acele filtre cu aer - se curata filtul injectorului de granulele de rugina acumulate in el. Operatiunea asta e bine de facut inainte de procedura de curatare cu solutie, pentru ca solutia de curatare sa circule cat mai usor prin injectoarele care au avut acumulari in filtru. Mai trebuie sa verifici si aprinderea, pentru ca la mine tot asa, incepuse sa dea in nas din cand in cand, in sarcina, si dupa 2-3 saptamani m-am gandit sa verific fisele, care faceau scantei de mama focului, iar fisa cea mai lunga avea contactul metalic din capatul pentru bujie corodat foarte tare, si nici nu se mai prindea de capatul bujiei. Le-am schimbat si datul in nas aleator a diparut. Edited March 8, 2008 by mgrigo2000 Link to comment
dany oradea Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 am un espero din 95 motor 1800 recent cumparat si am probleme la acceleratie imi intrerupe cand accelerez si parca merge infundata la relanti merge bine recomandatimi un mecanic bun in oradea care se pricepe la espero Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Au fost schimbate vreodata fisele si bujiile?Injectoarele au fost curatate? Link to comment
uskt2005 Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Pe GPL imi oscileaza in jos la relati cca.100-200rpm, pe benzina nu face Ce ar putea fi? Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Debit mic sau mare de gaz.Se simte miros de gaz la esapament? Link to comment
uskt2005 Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Miros nu se simte... Consumul este in parametri ok... 8-9% in afara 11-12% oras, masina trage binisor Consumabile schimbate de cca 5000km la revizia de 60.000 Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Deschide o jumatate de tura robinetul de pe vaporizator. Link to comment
johnny9226 Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Am un daewoo cielo executive din anul 2002.De ceva timp,dupa aproximativ 50-70km,se simte ca motorul "da in nas",isi revine dar iarasi da "in nas".Cand schimbi treapta de viteza si ajungi pe la 2500-3000rpm "da in nas".Daca opresti motorul 15-20 minute isi revine si nu mai sant probleme dar dupa 50-70 km de mers apar din nou acelasi probleme.In oras la drumuri scurte merge frumos,normal .L drum lung apar aceste probleme.Va rog frumos ajutati-ma ca sa rezolv aceasta problema! Va multumesc anticipat! Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Problema pare a fi la bobina de aprindere sau la pompa de benzina. Link to comment
johnny9226 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Am un daewoo cielo executive din anul 2002.De ceva timp,dupa aproximativ 50-70km,se simte ca motorul "da in nas",isi revine dar iarasi da "in nas".Cand schimbi treapta de viteza si ajungi pe la 2500-3000rpm "da in nas".Daca opresti motorul 15-20 minute isi revine si nu mai sant probleme dar dupa 50-70 km de mers apar din nou acelasi probleme.In oras la drumuri scurte merge frumos,normal .L drum lung apar aceste probleme.Va rog frumos ajutati-ma ca sa rezolv aceasta problema!Va multumesc anticipat! O sa cumpar o bobina de inductie!Pe aici costa 360 ron.Nu prea stiu pe unde este situata la motor,daca ai putea sa ma ajuti.Incerc sa o schimb eu! Multumesc mult! Link to comment
ovi_jer Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Este in partea dreapta a motorului cum te uiti din fata (din ea ies fisele care merg la bujii). Indicat ar fi sa imprumuti una pentru teste si sa mergi si la service sa pui testerul pe masina inainte de a schimba ceva. Link to comment
johnny9226 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Este in partea dreapta a motorului cum te uiti din fata (din ea ies fisele care merg la bujii).Indicat ar fi sa imprumuti una pentru teste si sa mergi si la service sa pui testerul pe masina inainte de a schimba ceva. Multumesc MULT.Sper sa-i dau de cap si sa o repar! Link to comment
dany oradea Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 <br />Au fost schimbate vreodata fisele si bujiile?Injectoarele au fost curatate?<br /><br /><br /><br /> da au fost schimbate fisele bujii capac delcou supapa agr sapalat injectoare si tot nimic si filtru benzina Link to comment
mgrigo2000 Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 (edited) @dany_oradea Trebuie pus un tester pe masina. Intreruperile la acceleratie pot fi si de la senzorul TPS cu suprafata de contact oxidata. Mai trebuie verificat, si inlocuit daca e cazul, rotorul din interiorul delco-ului, sa nu aiba strapunsa lamela ce distribuie scanteile in dreptul contactorului central, daca delco-ul e de acet tip. Edited April 2, 2008 by mgrigo2000 Link to comment
ovi_jer Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 am un espero din 95 motor 1800 recent cumparat si am probleme la acceleratie imi intrerupe cand accelerez si parca merge infundata la relanti merge bine recomandatimi un mecanic bun in oradea care se pricepe la espero Nu sunt intreruperi,pur si simplu motorul nu trage din cauza injectoarelor infundate sau debitului mic al pompei de benzina. Link to comment
johnny9226 Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Nu sunt intreruperi,pur si simplu motorul nu trage din cauza injectoarelor infundate sau debitului mic al pompei de benzina. MULTUMESC MULT PENTRU RASPUNSURI.USOR USOR SPER SA-I DAU DE CAP! Link to comment
48ltc Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Salut, Detin un Cielo din 2006 , pe gaz. Problema este urmatoarea : masina are caderi bruste de turatii , si de cele mai multe ori se opreste motoru. Cam asta are toata lumea care a postat aici . La mine mai e o problema , motorul se opreste in mers , se opreste la semafor , cand il apuca si mai mult nu mai porneste imendiat dupa, trebuie sa astept cateva minute si atunci porneste greu, mentionez ca porneste putin mai repede de cand am schimbat fisele . Daca ma puteti ajuta cu ceva va sunt foarte recunoscator. AA, si mai e ceva, capacului de la filtru de aer ii lipseste o clema si sta intr-un colt ridicat, nu e inchis etas, poate contribui aceasta la oprirea motorului ? Multumesc anticipat, Link to comment
ovi_jer Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 -Se comporta la fel motorul si pe gaz si pe benzina? -Bujiile cati km au si ce marca/tip sunt? -Revizie-reglaj la instalatia de gaz s-a facut vreodata? -Filtrul de aer cati km are? Link to comment
48ltc Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Pai in mare parte merg pe gaz dar mi s-a intamplat sa pornesc motorul sa nu il trec pe gaz si sa mi se opreasca dupa aprox un minut. Bujiile si filtrul au in jur de 3000-3500 km , au fost schimbat la 60.000 si am in jur de 63000 Reglaj la instalatia de gaz nu cred . Link to comment
ovi_jer Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 - Verifica daca ai pus bujiile care trebuie. -Curata iac-ul si da un reset la ecm -Incearca sa mai mergi si pe benzina din cand in cand si cu ceva aditiv de curatare injectoare. -Mergi la un reglaj al instalatiei gpl. Toate informatiile le gasesti pe forum.S-au discutat toate problemele enumerate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now