viorelcalin72 Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Salutari la toata lumea . am si eu mici nelamuriri . 1. am un cielo din 95 si de ceva vreme are mari intreruperi in relanti . si variatii de turatie 2 . am schimbat curea de distributie .intinzator . pompa de apa . bujii , fise . bobina din delcou . capac delco . rotor delco .bobina de inductie . filtru de aer . curatat iac . corpul cu acceleratia . resetat iac ... 3 . nu am gasit valva egr pentru a o curata ... va rog ajutati-ma am aproximativ 1 luna de cind ma chinui singur "> multumesc anticipat Link to comment
cris06 Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Nu mai cauta valva EGR pt. ca sigur nu are asa ceva! Inainte de a schimba distributia, cum mergea? Link to comment
viorelcalin72 Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 foarte bine ... fara probleme "> Link to comment
viorelcalin72 Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 azi am inlocuit deloul complet si iac-ul de la un prieten ... la fel aceleasi simtome , ieri a venit un mecanic si nu a facut nimic ... nu stiu ce sa-i mai fac Link to comment
Geo_ZGA Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Ai spus ca inainte de schimbarea distributiei era ok... esti sigur ca e pusa la punct? Furtunele de vacuum le-ai verificat? Injectoarele? Link to comment
viorelcalin72 Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 distributia a mai fost desfacuta de doua ori , si e ok , mentionez ca am gpl pe masina si simptomele sunt identice . furtunele de vacum {CELE DIN SPATELE IAC-ULUI } le-am curatat sunt ok ... Link to comment
Dj_Dark Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 (edited) Ce bujii folosesti? Cat au fisele pe aparat? (Kohmi). Rotorul delco de ce l-ai schimbat? Cum l-ai desfacut? Edited November 19, 2012 by Dj_Dark Link to comment
danutza Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 (edited) Ai mai schimbat ceva odata cu distributia? Fa un semn pe delco si chiulasa sa le sti pozitia. apoi roteste putin delcoul in fata vezi daca isi revine. Daca nu il pui la loc unde a fost si rotesti putin in spate. Daca revine la una din cele 2 rotiri e decalata distributia un dinte. Daca ai facut tu distributia, sigur e asa, ca am patit si eu, fara elevator sau canal nu iti dai bine seama care e pozitia corecta la fulia de la vibrochen si o decalezi un dinte. Am verificat si eu de 3 ori pana mi-am dat seama. De obicei isi revine daca rotesti putin delcoul in spate dar tot nu merge bine. Edited November 19, 2012 by danutza Link to comment
viorelcalin72 Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Bujii am incercat 2 seturi diferite bosch si beru , rotorul la-m schimbat crezind ca este imbatrinit , fisele fiind noi nu le-am masurat dar o sa le masor . la avansul delco am umblat in toate directiile .mai mentionez ca variatiile de turatie acum sunt doar la o functionare mai mare a motorului ( dupa o ora ) deci cred ca nu este distributia , totusi eu ma gindesc la informatia pe care o primeste iac -ul o fii eronata ... Link to comment
danutza Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 (edited) Ceva zgomote. Ma gandesc si la axul cu came. Ar trebui sa se auda un tacanit daca e o cama uzata, iar daca uzura e destul de mare apar si caderi de turatie la relanti. Mai exact scade brusc turatia pana aproape la oprire si isi revine imiediat. Aceste caderi au loc daca stai mai mult pe loc si se repeta neregulat la intervale intre 30 de sec si 2-3 minute. Edited November 20, 2012 by danutza Link to comment
Dj_Dark Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Vre-o explicatie pentru legatura dintre cele expuse mai sus (bataie vs caderi relanti)? Link to comment
danutza Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 (edited) Bataia vine de la cama uzata si caderea de relanti la fel. Stiu din experienta. La inceput apare doar bataia, iar pe urma dupa ce se uzeaza mai tare cama apar si caderile la relanti si consumul ceva mai mare. Edited November 20, 2012 by danutza Link to comment
Dj_Dark Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Asta cu experienta nu prea tine. Asa, din "experienta" pot sa-ti arat si eu 2 masini care bat si nu au probleme de relanti. Neexistand explicatie, nu exista reparatie. Trebuie sa fie o explicatie desi eu cred ca mai degraba se numeste coincidenta. Link to comment
viorelcalin72 Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Poate este si cama uzata dar nu are batai decit iarna la pornire si ciind este uzat uleiul ( acum setul motor are 306 k , neumblat la el niciodata doar schimbat garnitura de la capac ) ... v-am mai spus variatiile apar doar dupa o functionare mai mare de timp si nu se mai opresc decit odata cu oprirea motorului ... Link to comment
alexinno Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 (edited) La vechiul Cielo am intampinat ceva asemanator:imi facea aceleasi belele, dar imi pornea aleator si ventilatorul de la radiator. Buba: contact oxidat la papucul de la sonda care porneste treapta a 2-a, cea de pe chiulasa, de sub delco. L-am demontat, l-am curatat si dupa aceea s-a rezolvat definitiv problema. Edited November 20, 2012 by alexinno Link to comment
Viktor Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Incurcati itele rau de tot. Bataile (chiar si alea la crijma) se datoreaza unor animiti factori, intreruperile e poveste aparte. Link to comment
viorelcalin72 Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 nu cred ca este de acolo ... dar o sa incerc si va spun da-mi tu te rog o idee ... poate a ta e mai buna Viktor Link to comment
Dj_Dark Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Mie mai trebuie sa-mi raspunzi la cateva intrebari care sunt in postul anterior daca vrei o parere. Link to comment
Viktor Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Din cauza camei uzate nu prea are cum sa intrerupa, as zice mai putin probabil si asta dat fiind ai tacheti hidraulici (autoreglaj) de sint in mintile lor. Dupa mintea mea, problema e de natura electrica, cum ar fi bobina din delcou, sonda lambda, IAC imbixit ... Link to comment
viorelcalin72 Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 bobina din delo este schimbata nu am sonda lambda iac-ul curatat si separat si cu corpul clapetei separat bujii bosch sau beru , fiise noi schimbat delcoul cu altul + iac-ul ... nimic Link to comment
viorelcalin72 Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 am dat 10 reseturi ... Link to comment
Viktor Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 (edited) Senzorul de admisie (ala de pe perete) primeste vacum, nu are orificiul din galerie infundat sau eventual furtunul de legatura (vacum) crapat? Debitmetru? Edited November 21, 2012 by Viktor Link to comment
viorelcalin72 Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 nu este crapat sau infundat furtunul ( L-AM SCOS DIN EL SI SA APRINS MARTORUL CHEC ENGINE ) .dar care este debitmetrul ? Link to comment
danutza Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 (edited) Din cauza camei uzate nu prea are cum sa intrerupa, as zice mai putin probabil si asta dat fiind ai tacheti hidraulici (autoreglaj) de sint in mintile lor. Victor asa dupa tine daca o supapa deschide 3 mm sau 7mm e tot una (valorile sunt doar asa luate ca nu stiu exact cat e cursa supapei)? Degeaba ai tacheti hidraulici pentru ca prin uzura scade inaltimea camei. La mine a scazut cam 3mm cand au aparut caderile de turatie. Daca nu conteaza uzura camei cand ai tacheti hidraulici inteleg ca nici nu mai trebuie came, poate pune un ax rotund ca doar compenseaza tachetii. Pe supapa corespunzatoare camei uzate nu se mai face la valori corecte admisia sau evacuarea (asta in functie de ce cama e uzata). Edited November 21, 2012 by danutza Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now