Razvan3486 Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) Am cumparat masina acum 7 luni intr-o stare jalnica . Dar de luna asta am inceput sa fac modificari la ea ... Este un Cielo din '96 cu 75 caluti si 134.000 KM la bord. A primit : - Instalatie GPL - kit ambreiaj - capete planetare - rulmenti fata - amortizoare fata - discuri si placute frana - inlocuit motorasele geamurilor electrice - radiator apa - bielete antirulio Modificari pe viitor : Mecanic : Arcuri de espero sau opel ( mai tari ) Amortizoare pe gaz Distributia Interior : - Antifonat complet ( deja am inceput cu usa soferului si plafonu ) - Inlocuit scaunele si bancheta din spate cu unele de opel calibra - Volan cu airbag cu tot cu senzori. - Fete de usi - Revopsit toate plasticele din interior - Ceasuri noi in bord ( schimbat si luminile verzi cu unele albastre ), dar eu vreau sa gasesc de kadet digital Exterior : - Xenoane - revopsit sau colantat - Jante Vreau sa o las cat mai simpla , fara modificari grosolane si nici sa umblu la motor sa o fac bmw . Este o masina lunga si linistita de familie si asa o sa ramana Edited December 1, 2010 by Razvan3486 Link to comment
Englishman Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Numarul din fata e ca o carte de vizita. In cazul de fata, hmm... In rest, sa te bucuri de ea si multi bani in portofel s-o aduci pe linia de plutire. Link to comment
Razvan3486 Posted December 1, 2010 Author Share Posted December 1, 2010 (edited) Vreau sa le schimb , dar nu am timp sa stau la cozi sa cer alte placute . Sa vina concediul si ma duc sa le inlocuiesc. Erau mult mai jalnice decat acum si am incercat eu sa le indrept dar tot urat arata. Edited December 1, 2010 by Razvan3486 Link to comment
Costi VLN Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) Bine ai venit. Frumoasa masina si spor in ce ti-ai propus. Edited December 1, 2010 by velican_costi Link to comment
argon Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Modificari pe viitor : Mecanic : Arcuri de espero sau opel ( mai tari ) Amortizoare pe gaz Distributia Dar ce au arcurile tale, e prea lasata pe spate? pe fata sunt la fel cu Espero, pe spate pune heavy duty. Succes. Link to comment
Razvan3486 Posted December 1, 2010 Author Share Posted December 1, 2010 @velican_costi multumesc @argon Sunt prea moi , vreau ceva mai tare , la viteza mai mare sa nu mai existe senzatia de barca. Link to comment
argon Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) Aia e problema amortizoarelor nu a arcurilor, daca ar fi moi arcurile ar sta lasata, dar daca garda la sol e buna si e barca in mers, amortizoarele. Ai zis ca le-ai inlocuit pe fata, pe spate de ce nu? o fi varza si de aia ai barca, continuarea pe topicuri tehnice, ce ne-o luam aici S"> Edited December 1, 2010 by argon Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 (edited) Tocmai, mai ales ca e gresit ce afirmi tu. Am vazut o tendinta generala cum ca amortizorul da duritatea suspensiei, e total gresit. Uite explicatia amortizorului: http://en.wikipedia.org/wiki/Shock_absorber#Vehicle_suspension Citez din articol: "Some people use shocks to modify spring rates but this is not the correct use" In rest, ai dreptate, cu arcurile. @razvan. Miscarea de "barca" e data de bara de torsiune. Se poate ameliora cu o suspensie mai tare (adica arcuri tari si amortizoare calculate pe masura)sau cu alta bara mai groasa la tipul asta de suspensie. Mai multe detalii gasesti in topicul dedicat. Edited December 2, 2010 by Dj_Dark Link to comment
argon Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Eu zic ca te inseli, am vazut cum sta Espero in curbe cu arcurile stock si amortizoare bitubulare pe gaz Sachs, fata de cele de dinainte pe ulei made in korea, cu totul alta masina, si cu aceleasi arcuri si bara de torsiune. Eficienta franarii iar e mult mai buna, fara sa umblu la frane. Link to comment
madkat Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Pot confirma comportamentul mult imbunatatit in curbe, cu niste amortizoare mai tepene pe spate. Diferenta intre marmeladele stock, si Kayaba a fost imensa, apoi cu niste arcuri ceva mai tari (nu si mai coborate insa) nu mai are nici o legatura cu suspensia stock. Link to comment
tolin Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Arcurile isi pierd proprietatile dupa atatia ani de utilizare (ele functioneaza si cand masina sta pe loc). Incepeti prin schimbarea arcurilor si apoi a amortizoarelor (daca nu curg). Link to comment
silviu4you2003 Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Sa o porti sanatos sa sa realizezi tot ce ti-ai propus! Mult succes si bine ai venit! Apropo cat te-a costat instalatia GPL, m-ar interesa si pe mine una pe viitor cu rezervor de ala in forma de roata de rezerva, ai idee cam cat ar ajunge o jucarie din asta? Link to comment
Razvan3486 Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 (edited) @ silviu4you2003 Eu am dat 2200 ron dar am cilindric de 55 L , ala toridal costa undeva la 2400 ron. Si l-am montat la Autogaz in Bucuresti. Ti-am lasat pe privat un link cu preturile pentru instalatie.. Despre masina : Batranica mea a trecut ITP-ul pe bune astazi si plafonul a primit o noua "fata" , am pus material textil si l-am antifonat cu Aluband. Costuri si materiale : 1L prenandez : 12 RON O rola de Aluband : 60 RON 3mp material textil : 85 RON In curand poze cu inainte si dupa. Edited December 4, 2010 by Razvan3486 Link to comment
silviu4you2003 Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Mersi frumos de raspuns Razvane! Spor la lucru in continuare si sper sa nu o dai dupa ce te chinui atat cu ea, am mai vazut eu cazuri din astea! Link to comment
Razvan3486 Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Am schimbat distributia si blocul de lumini. Costuri : Kitul de distributie cu tot cu pompa de apa : 220 RON 3 L antigel si 3L apa distilata : 80 RON Manopera : 270 Blocul de lumini : 80 RON ( l-am montat singur ) Deocamdata masina este inca in service , dupa inlocuirea distributiei am fluctuatii la relantii, maine o pune pe tester. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now