ToPser Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 53A la 11.5V invartit in gol ! Link to comment
kretu Posted December 17, 2010 Author Share Posted December 17, 2010 Cand dau la automat becul de la plafoniera palpaie. Am sa verific cu aparatul de masura cati volti are in momentul cand dau la demaror, am fost la un "service de baterii azi si mi-a zis de acolo sa o tin 9 10 ore pe redresor pana ajunge tensiunea pe borne undeva la 16 volti cu redresorul pus si pe urma sa trec pe la el sa o verifice. Are un aparat cu o rezistenta si un voltmetru puse in paralel, masoara caderea de voltaj. I-am intrebat de ce sa o pun pe redresor, ca merg aproape zilnic cu ea 20 30 de km. la care mi-a raspuns ca un ciclu de incarcare complet dureaza intre 10 si 20 de ore si ca eu nu merg 10 ore intr-o saptamana dar intr-o zi. Eu tind sa cred ca sunt amandoua obosite, si bateria si demarorul. Link to comment
kretu Posted December 19, 2010 Author Share Posted December 19, 2010 Am tinut toata noaptea bateria pe redresor, am montat-o pe masina, cu faza lunga pornita scade de la 12.4 la 11.9 iar cand dau la demaror scade de la 12.4 la 10.1. Link to comment
tolin Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Schimba bateria aceea, atatea discutii in jurul unei baterii terminate ! Link to comment
kretu Posted February 18, 2011 Author Share Posted February 18, 2011 Salutare, revin cu noutati. Am schimbat carbunii de la electromotor si bateria, pornea la sfert, pana astazi cand nu am mai vrut sa dea scanteie deloc, (a fost ceata astazi), am verificat si cu un bec de 12v la mufa de la bobina si nu se aprinde deloc chiar daca dau la automat. Ce sa verific si cum ? Link to comment
Den Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Modulul de aprindere.Se afla sub capacul delcou/lulea.Posibil sa gasesti rugina masiva in zona lui,eventual contacte corodate. Dar in bord se aprinde ceva? Vezi ca un modul de aprindere e destul de scump,nu e indicat sa experimentezi cu el decat daca te pricepi. Link to comment
kretu Posted February 18, 2011 Author Share Posted February 18, 2011 (edited) Ce anume sa se aprinda? in afara de ulei si baterie ? mai am un modul de aprindere de la alta masina, dar pe asta cum il pot verifica ? Am gasit schema electrica, maine o sa verific mai atent instalatia electrica, o sa revin cu update. Edited February 18, 2011 by kretu Link to comment
kretu Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Am schimbat modulul de aprindere, porneste la sfert si parca are si un pic mai multa putere. Pornirea pe timp rece este mai greoaie, a 3,4-a cheie, si alti posesori de tico au aceeasi problema. cred ca este ceva general la tico-uri. Link to comment
Sam Chuck Yin Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 La Ticolino al meu cand este umiditate, apare un zgomot pentru 15 sec in zona alternatorului. Nu pot sa-l localizez exact. Se intampla doar cand este umiditate mare. Link to comment
ToPser Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Cand debraiezi dispare ??? Incearca ! Link to comment
Sam Chuck Yin Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Tot zgomotul tine 10-15 sec. dupa care dispare. Presupun ca ar fi un rulment de la distributie sau de la alternator. Link to comment
ToPser Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Incearca cu debraierea ,zgomotul apare in anotimpul rece deobicei !Eu il localizam tot in zona alternatorului,dar cand am apasat ambreiajul a disparut ,asta se intampla in anotimpul rece,cand au crescut temperaturile au disparut subit, dupa care a reaparut iarna !Suspectez rulmentul de presiune, sau rulmentul arborelui de intrare (rulmentul care intra in volanta )! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now