Jump to content

Tico Nu Porneste Pe Timp De Ceata


Recommended Posts

Cand dau la automat becul de la plafoniera palpaie.

Am sa verific cu aparatul de masura cati volti are in momentul cand dau la demaror, am fost la un "service de baterii azi si mi-a zis de acolo sa o tin 9 10 ore pe redresor pana ajunge tensiunea pe borne undeva la 16 volti cu redresorul pus si pe urma sa trec pe la el sa o verifice. Are un aparat cu o rezistenta si un voltmetru puse in paralel, masoara caderea de voltaj. I-am intrebat de ce sa o pun pe redresor, ca merg aproape zilnic cu ea 20 30 de km. la care mi-a raspuns ca un ciclu de incarcare complet dureaza intre 10 si 20 de ore si ca eu nu merg 10 ore intr-o saptamana dar intr-o zi.

Eu tind sa cred ca sunt amandoua obosite, si bateria si demarorul.

Link to comment
  • 1 month later...

Salutare, revin cu noutati.

Am schimbat carbunii de la electromotor si bateria, pornea la sfert, pana astazi cand nu am mai vrut sa dea scanteie deloc, (a fost ceata astazi), am verificat si cu un bec de 12v la mufa de la bobina si nu se aprinde deloc chiar daca dau la automat.

Ce sa verific si cum ?

Link to comment

Modulul de aprindere.Se afla sub capacul delcou/lulea.Posibil sa gasesti rugina masiva in zona lui,eventual contacte corodate. Dar in bord se aprinde ceva? Vezi ca un modul de aprindere e destul de scump,nu e indicat sa experimentezi cu el decat daca te pricepi.

Link to comment

Ce anume sa se aprinda? in afara de ulei si baterie ? mai am un modul de aprindere de la alta masina, dar pe asta cum il pot verifica ?

Am gasit schema electrica, maine o sa verific mai atent instalatia electrica, o sa revin cu update.

Edited by kretu
Link to comment
  • 2 weeks later...

Am schimbat modulul de aprindere, porneste la sfert si parca are si un pic mai multa putere.

Pornirea pe timp rece este mai greoaie, a 3,4-a cheie, si alti posesori de tico au aceeasi problema. cred ca este ceva general la tico-uri.

Link to comment

Incearca cu debraierea ,zgomotul apare in anotimpul rece deobicei !Eu il localizam tot in zona alternatorului,dar cand am apasat ambreiajul a disparut ,asta se intampla in anotimpul rece,cand au crescut temperaturile au disparut subit, dupa care a reaparut iarna !Suspectez rulmentul de presiune, sau rulmentul arborelui de intrare (rulmentul care intra in volanta )!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...