b52jgp Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Salut tuturor, am si eu o problema, mai exact am vazut ca fostul proprietar a anulat frana de pe spate la al meu Tico, conductele au fost taiate iar de la furtunul din spatele rotii dreapta spate a mai ramas o bucatica mica care a fost lipita, stie cineva de unde se pot procura conductele de frana de pe spate? Am intrebat peste tot si mi s a spus ca nu se mai gasesc, se pot confectiona undeva. Va rog mult daca stie cineva sa mi spuna si mie caci a venit iarna si nu am frana deloc pe spate. Multumesc anticipat. PS: sper ca nu am gresit deschizand un topic nou dar nu am mai gasit un topic cu aceasta problema. Link to comment
ToPser Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Daca este vorba de conducta dintre cilindrii receptori spate ar trebui sa se gaseasca ,as putea sa te ajut, am o punte completa dar trebuie sa merg la C-ta sa o iau ,ar mai merge cu conducta de cupru se gaseste in mag.auto ,se introduc cele doua holendere si se bercuiesc(se da forma conica ) la capete ! Link to comment
BZN Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Cauta la dezmembrari conducta aia. Eu am gasit un nene la care voi apela de acum inainte pt piese SH... Preturi bune, om serios... daca vrei info, PM. 1 Link to comment
Viktor Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Incerc sa dezvalui misterul de ce si-a taiat frinele, cea mai tare modificare de care am auzit vreodata. Banui, doar banui ca masina respectiva era condusa doar de soacra-sa. Link to comment
argon Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Multi fac asa si la Dacii, nu doar Tico, picura la cilindri, hasti conducta si s-a rezolvat, clientul pleaca multumit Link to comment
Viktor Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Da. Parca asta se numeste idiotenie. In loc sa-si puna mintea la contributie si sa rezolve problema pozitiv, se apuca sa-si taie frinele, mai mut de atit, o vinde asa cum e.Cretini, se cred cu bicicleta, frini pe doua roti si alea proaste. Link to comment
Tommy Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Si cand te gandesti ca sunt in trafic asemenea masini.. Grija mare si la papucuri, am vazut mai multe cu frana pe o singura roata. Unde mai pui ca si asa sistemul de franare la tico de nou a fost proiectat foarte foarte slab. Victore, nu ai fost cu o bicicleta cu frane de down-hill sa vezi cum opreste, eu nu cred ca exista vreo masina de strada sa franeze asa Link to comment
b52jgp Posted December 3, 2010 Author Share Posted December 3, 2010 (edited) Concluzia mea este urmatoarea - eu am incercat sa schimb sabotii si stupoare cand am desfacut tamburul acolo era plin dar plin de rugina, in plus pe partea stanga ambele ferodouri erau dezlipite de pe saboti de aici si haraitul care il aveam pe spate, ambii cilindrii blocati (ruginiti), si se vedea pe suruburi ca cineva a mai incercat sa desfaca conductele probabil sa schimbe cilindrii - conductele erau taiate cam la 1 cm de la piulita conductei (daca se mai putea numi piulita) - iar la racordul flexibil (furtunashul de frana) era teava taiata si lipita sa nu curga lichid - mie imi trebuiesc ambele conducte si cea mica de la furtun la cilindrul dreapta si cea dintre cilindrii... Am intrebat pe la magazine si mi sa spus ca nu se mai fabrica dar ca sunt firme care le confectioneaza la comanda... dar n am gasit niciuna. Frana deocamdata am - se comporta foarte bine, i am schimbat lichidul de frana si placutele pe fata sa fiu sigur si e ok, dar ma intreb un singur lucru masina avea ITP valabil cand am luat o eu facut cu o saptamana inainte, cum a luat acea masina ITP ul asa??? Edited December 3, 2010 by b52jgp Link to comment
Viktor Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 (edited) Ideia lui ToPser ii buna, conducta de 5mm si le poti confectiona intr-un atelier daca n-ai cu ce, eu as zice sa inclisi spre noi fie standar, fie confectionate. Ce cod/conuri au piesele? A luat ITP-ul ca n-a intinlit pe-acolo vreun idiot ca mine sa-l f_ta. Edited December 3, 2010 by Viktor Link to comment
b52jgp Posted December 3, 2010 Author Share Posted December 3, 2010 Codurile sunt: 51480A70B00-000 si 51490A50A00-000 - daca nu gasesc pe nicaieri cele pe original asta e singura solutie, masina nu treuie sa ramana asa, holenderele se gasesc separat? Link to comment
Uncle-Sam Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 b52jgp, eu am luat acum un an si ceva de la magazinul de piese Daewoo/Oltcit de la Hasdeu. Nu aveau pe stoc, dar au dat comanda si a venit in cateva zile Link to comment
Viktor Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Am dat si eu o pe la magazine pe-aici, observ ca nimeni nu tine pe stoc asa ceva, doar la comanda in maxim trei zile. Important este ca se gasesc. Link to comment
b52jgp Posted December 3, 2010 Author Share Posted December 3, 2010 (edited) Am cautat si eu si am gasit aici http://www.yunlongjia.com - Uncle-Sam ai un nr de telefon de al lor sau o adresa eu stau aproape de liceu dar nu stiu pe unde e magazinul si cam cat au costat daca mai tii minte?. Multumesc mult. Edited December 3, 2010 by b52jgp Link to comment
ToPser Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Codurile sunt: 51480A70B00-000 si 51490A50A00-000 - daca nu gasesc pe nicaieri cele pe original asta e singura solutie, masina nu treuie sa ramana asa, holenderele se gasesc separat? Holenderele ar fi trebuit sa fi ramas pe cilindrii receptori ! Link to comment
b52jgp Posted December 3, 2010 Author Share Posted December 3, 2010 Da sunt acolo dar nu mai au hexagon - sunt rotunde! Link to comment
BZN Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 In partea stanga se rezolva usor. Se demonteaza intai cilindrul si apoi se roteste acesta, tinand fix si strans holenderul. Eu asa am procedat si am reusit sa desfac o teava veche de 12 ani. In dreapta e mai complicat, acolo sunt doua tevi, si deci e mult mai greu de rotit cilindrul. E posibil insa sa se poata... Oricum daca va fi nevoie sa inlocuiesc si acolo cilindrul, asa voi proceda. 1 Link to comment
b52jgp Posted December 3, 2010 Author Share Posted December 3, 2010 Asta mi ar fi de ajutor acum doar sa recuperez holenderele vechi si ar fi si usor deoarece sunt tevile taiate deci il pot prindre intr o menghina si il desfac dar ce fac la strans dat fiind ca nu mai au deloc hexagon... Link to comment
Viktor Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Nu cred ca-i cazul sa te complici cu alea vechi, cumperi doua conducte noi cu holendere cu tot si gata, curat si profesionist. Link to comment
b52jgp Posted December 3, 2010 Author Share Posted December 3, 2010 Am rezolvat, maine merg sa le iau si multumesc din nou si pe aceasta cale lui BZN pentru indrumare. Masina incepe sa capete din nou stralucirea de altadata Link to comment
Uncle-Sam Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Mai mult ca sigur merg si cele de Dacie. Oare nu se gaseste una la dimensiune apropiata? Link to comment
Viktor Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 La conductele de frina, pe linga dimensiunea conductei si filetul holenderului, trebue avut in vedere modul in care se "pupa" conducta cu cilindrul, de ex. Unele sint pentru racord conic, altele rotunjite (ovale). Link to comment
b52jgp Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 (edited) Am dat de alta belea azi, m am apucat sa montez totul la loc, toate bune si frumoase pe spate totul a picat la tzanc, apoi sa schimb si placutele, pe dreapta toate bune si frumoase in schimb pe stanga problema, garnitura de la pistonul etrierului blocat m am chinuit si l am impins inapoi am pus placutele dar cand l am strans inapoi stupoare discul blocat, m am uitat mai cu atentie si am observat ca etrierul nu statea drept, culisantele erau blocate, si inca ceva acum pistonul etrierul cand apas pedala iese in afara dar cand eliberez frana se trage inapoi, iar in vas se vede cum nivelul de lichid de frana creste respectiv scade in functie de cum este pedala, asta una iar cilindrii de pe spate nici nu se misca, la aerisitor pe spate iese foarte foarte putin lichid de frana cu pedala calcata in podea, iar pedala este foarte moale deci acum nu am frana deloc, va rog daca imi puteti da ceva sfaturi. Multumesc foarte mult. LE: am uitat sa mentionez ca din nevoie lichidul de frana s-a scurs aproape integral din instalatie, deci plin de aer, care ar fi cea mai buna metoda de aerisire acum? Edited December 11, 2010 by b52jgp Link to comment
ToPser Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Pistonul trebuie sa revina foarte putin inapoi ,asa e normal ,in spate vezi daca ai lichid suficient inainte de repartitor !Daca ai inseamna ca repartitorul este infundat din cauza nefunctionarii (nu a circulat lichid prin el) ! Link to comment
b52jgp Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 Daca desfac conducta la intrarea in primul cilindru ajunge lichid acolo cu ceva presiune, deci nu cred sa fie blocata supapa, cilindrul etrierului revine mult inapoi cam 1cm in plus nici nu apasa cum trebuie pe placute... E posibil sa mai am aer pe instalatie atat de mult incat sa se comporte asa rau? Daca anulez frana pe spate (adica astup furtunul etans inainte de primul cilindru spate) pedala se intareste cat de cat dar nu suficient. Chiar nu mai stiu ce sa i fac, mai am si glisierele blocate la etrierul de pe stanga... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now