Jump to content

Conducte Frana Spate


Recommended Posts

Salut tuturor, am si eu o problema, mai exact am vazut ca fostul proprietar a anulat frana de pe spate la al meu Tico, conductele au fost taiate iar de la furtunul din spatele rotii dreapta spate a mai ramas o bucatica mica care a fost lipita, stie cineva de unde se pot procura conductele de frana de pe spate? Am intrebat peste tot si mi s a spus ca nu se mai gasesc, se pot confectiona undeva. Va rog mult daca stie cineva sa mi spuna si mie caci a venit iarna si nu am frana deloc pe spate.

 

 

 

 

Multumesc anticipat.

 

PS: sper ca nu am gresit deschizand un topic nou dar nu am mai gasit un topic cu aceasta problema.

 

 

Link to comment

Daca este vorba de conducta dintre cilindrii receptori spate ar trebui sa se gaseasca ,as putea sa te ajut, am o punte completa dar trebuie sa merg la C-ta sa o iau ,ar mai merge cu conducta de cupru se gaseste in mag.auto ,se introduc cele doua holendere si se bercuiesc(se da forma conica ) la capete !

Link to comment

Cauta la dezmembrari conducta aia. Eu am gasit un nene la care voi apela de acum inainte pt piese SH... Preturi bune, om serios... daca vrei info, PM.

  • Like 1
Link to comment

Da. Parca asta se numeste idiotenie. In loc sa-si puna mintea la contributie si sa rezolve problema pozitiv, se apuca sa-si taie frinele, mai mut de atit, o vinde asa cum e.Cretini, se cred cu bicicleta, frini pe doua roti si alea proaste.

Link to comment

Si cand te gandesti ca sunt in trafic asemenea masini.. Grija mare si la papucuri, am vazut mai multe cu frana pe o singura roata.

Unde mai pui ca si asa sistemul de franare la tico de nou a fost proiectat foarte foarte slab.

Victore, nu ai fost cu o bicicleta cu frane de down-hill sa vezi cum opreste,

eu nu cred ca exista vreo masina de strada sa franeze asa :)

Link to comment

 Concluzia mea este urmatoarea - eu am incercat sa schimb sabotii si stupoare cand am desfacut tamburul acolo era plin dar plin de rugina, in plus pe partea stanga ambele ferodouri erau dezlipite de pe saboti de aici si haraitul care il aveam pe spate, ambii cilindrii blocati (ruginiti), si se vedea pe suruburi ca cineva a mai incercat sa desfaca conductele probabil sa schimbe cilindrii - conductele erau taiate cam la 1 cm de la piulita conductei (daca se mai putea numi piulita) - iar la racordul flexibil (furtunashul de frana) era teava taiata si lipita sa nu curga lichid - mie imi trebuiesc ambele conducte si cea mica de la furtun la cilindrul dreapta si cea dintre cilindrii... Am intrebat pe la magazine si mi sa spus ca nu se mai fabrica dar ca sunt firme care le confectioneaza la comanda... dar n am gasit niciuna. Frana deocamdata am - se comporta foarte bine, i am schimbat lichidul de frana si placutele pe fata sa fiu sigur si e ok, dar ma intreb un singur lucru masina avea ITP valabil cand am luat o eu facut cu o saptamana inainte, cum a luat acea masina ITP ul asa??? 

Edited by b52jgp
Link to comment

Ideia lui ToPser ii buna, conducta de 5mm si le poti confectiona intr-un atelier daca n-ai cu ce, eu as zice sa inclisi spre noi fie standar, fie confectionate. Ce cod/conuri au piesele?

 

A luat ITP-ul ca n-a intinlit pe-acolo vreun idiot ca mine sa-l f_ta.

Edited by Viktor
Link to comment

 Codurile sunt: 51480A70B00-000 si 51490A50A00-000 - daca nu gasesc pe nicaieri cele pe original asta e singura solutie, masina nu treuie sa ramana asa, holenderele se gasesc separat?

Link to comment

 Codurile sunt: 51480A70B00-000 si 51490A50A00-000 - daca nu gasesc pe nicaieri cele pe original asta e singura solutie, masina nu treuie sa ramana asa, holenderele se gasesc separat?

Holenderele ar fi trebuit sa fi ramas pe cilindrii receptori !

Link to comment

In partea stanga se rezolva usor. Se demonteaza intai cilindrul si apoi se roteste acesta, tinand fix si strans holenderul. Eu asa am procedat si am reusit sa desfac o teava veche de 12 ani. :)

 

 

In dreapta e mai complicat, acolo sunt doua tevi, si deci e mult mai greu de rotit cilindrul. E posibil insa sa se poata... Oricum daca va fi nevoie sa inlocuiesc si acolo cilindrul, asa voi proceda.

  • Like 1
Link to comment

Asta mi ar fi de ajutor acum doar sa recuperez holenderele vechi si ar fi si usor deoarece sunt tevile taiate deci il pot prindre intr o menghina si il desfac dar ce fac la strans dat fiind ca nu mai au deloc hexagon...

Link to comment

La conductele de frina, pe linga dimensiunea conductei si filetul holenderului, trebue avut in vedere modul in care se "pupa" conducta cu cilindrul, de ex. Unele sint pentru racord conic, altele rotunjite (ovale).

Link to comment

Am dat de alta belea azi, m am apucat sa montez totul la loc, toate bune si frumoase pe spate totul a picat la tzanc, apoi sa schimb si placutele, pe dreapta toate bune si frumoase in schimb pe stanga problema, garnitura de la pistonul etrierului blocat m am chinuit si l am impins inapoi am pus placutele dar cand l am strans inapoi stupoare discul blocat, m am uitat mai cu atentie si am observat ca etrierul nu statea drept, culisantele erau blocate, si inca ceva acum pistonul etrierul cand apas pedala iese in afara dar cand eliberez frana se trage inapoi, iar in vas se vede cum nivelul de lichid de frana creste respectiv scade in functie de cum este pedala, asta una  iar cilindrii de pe spate nici nu se misca, la aerisitor pe spate iese foarte foarte putin lichid de frana cu pedala calcata in podea, iar pedala este foarte moale  deci acum nu am frana deloc, va rog daca imi puteti da ceva sfaturi. Multumesc foarte mult.

 

 

 

 

LE: am uitat sa mentionez ca din nevoie lichidul de frana s-a scurs aproape integral din instalatie, deci plin de aer, care ar fi cea mai buna metoda de aerisire acum?

 

 

Edited by b52jgp
Link to comment

Pistonul trebuie sa revina foarte putin inapoi ,asa e normal ,in spate vezi daca ai lichid suficient inainte de repartitor !Daca ai inseamna ca repartitorul este infundat din cauza nefunctionarii (nu a circulat lichid prin el) !

Link to comment

Daca desfac conducta la intrarea in primul cilindru ajunge lichid acolo cu ceva presiune, deci nu cred sa fie blocata supapa, cilindrul etrierului revine mult inapoi cam 1cm  in plus nici nu apasa cum trebuie pe placute... E posibil sa mai am aer pe instalatie atat de mult incat sa se comporte asa rau? Daca anulez frana pe spate (adica astup furtunul etans inainte de primul cilindru spate) pedala se intareste cat de cat dar nu suficient. Chiar nu mai stiu ce sa i fac, mai am si glisierele blocate la etrierul de pe stanga...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...