mr_ Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Care din cele 3 variante "clasice" e mai buna ca sa ajung dinspre Budapesta la Lepsa, cu trei zile dupa ce plecati voi de acolo de la intalnirea nationala? Bors-Oradea-Cluj-Sighisoara-Brasov Nadlac-Arad-Deva-Brasov sau Cenad-Timisoara-Lugoj-Deva-Brasov? Pe unde e drumul mai bun, pe unde se pot ocoli orasele pe centura, pe unde sunt mai putine camioane? Ultima oara cand am venit in Romania am facut Oradea-Semenic (cam 300km) in 10 ore. Toate orasele pe traseu erau blocate, pe drum au fost accidente si am stat ore intregi in camp, etc... Link to comment
Viktor Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 (edited) Eu as opta pentru varianta 1, avantajul ar fi in Ro A3-ul. Camioane putine, doar la sfirsit de saptamina cred. Accidente-blocaje, cam la noroc. Si eu ultima oara cred, am stat 3 ore blocat undeva linga Arad. Edited December 5, 2010 by Viktor Link to comment
danutza Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Clar prima varianta.Pe celelalte rute ai tronsonul Deva-Sibiu destul de aglomerat si cu blocaje frecvente in Sebes. Link to comment
laurentziu83 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Si dupa Brasov trebuie sa ajungi pe Onesti-Adjud, asta daca nu vrei sa fii beta-tester pe drumul care iese direct la Lepsa. Link to comment
lascarica Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Tirgu Secuiesc -Lepsa era varza anul asta. Mai bine ocolesti prin Onesti vorba lui Laur... Am fost cu un amic , eu am luat-o spre Iasi prin Focsani, el se ducea sprea Brasov... Eu ajunsesem la Marasesti el inca injura pe la Ojdula Link to comment
alx Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 clar varianta 1. varianta 2 e muuuult mai aglomerata desi e mai scurta. Link to comment
EM!L Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Dintre cele 3, pe prima variantă aş merge. Link to comment
closchkutza Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Prima varianta. Drumul este bun, sunt bucati cu 2 benzi pe sens, se poate merge mai repede decat pe varianta 2. Link to comment
tolin Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Diferenta de timp dintre v1 si v2 este de minim 1h in favoarea primei. De la Gilau intri pe A3 si ocolesti 3 orase aglomerate. In plus, fata de varianta 2, nu intalnesti borduri prin mijlocul drumului ! 1 Link to comment
mr_ Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Danke! Am inteles ca la Sebes ar fi mai naspa, toata lumea spune ca e horror traficul in zona, ca sunt poduri lipsa si ca eventual trebuie cautate alternative drumului direct. Ceva informatii pe tema asta? Link to comment
adrian_r5 Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 (edited) ca sunt poduri lipsa si ca eventual trebuie cautate alternative drumului direct. Se pare ca de vreo 2 - 3 saptamini s-a redeschis podu' de la iesirea din Alba Iulia ... e vorba de podu' asta. Edited December 6, 2010 by adrian_r5 Link to comment
mr_ Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 Pana la urma am beta-testat drumul Targul Secuiesc-Lepsa, prin Odjula. Cineva mi-a soptit ca nu e chiar asa de rau. Si a avut dreptate, e o portiune de 5km naspa, plus cateva gropi insa adunate in grupuri unde dintr-un motiv sau altul nu a fost reparat (cam la fel e drumul si prin partea ailalta de fapt, te poti trezi in niste gropi desi in general e ok) , in rest e brici. Din pacate insa desi am mers cat am putut de repede am ratat intalnirea nationala de la Gresu cu cateva zile... si cand am ajuns eu se terminase si baieramul si se cam dusese si zapada... era o frumusete de toamna Link to comment
Alezz Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Ca tot e vorba de Lepsa, stie cineva care a fost mai recent pe acolo in ce stare e drumul de la Focsani la Lepsa??? Trebuie sa plec mai devreme ca sa ajung cand am eu nevoie sau e drunul bun si pot sa-i dau? Link to comment
mr_ Posted October 15, 2011 Author Share Posted October 15, 2011 Sunt cateva portiuni scurte cu probleme, in rest e ok. Cateva transee in ultima parte. Insa nu stiu cat poti sa-i dai, drumul e virajat si daca prinzi vre-un dubar care nu te lasa sa depasesti ai de mers multisor dupa el, cel putin cam ultimii 30km. Link to comment
Alezz Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Aha, intrebam si eu, la un moment dat drumul arata destul de bine pe harta, fara curbe multe, dar spre final credd ca dau si de ele, multumesc pt info. Link to comment
andrew Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 (edited) Am fost asta vara, exceptand ultimii km unde asfaltul lipseste cu desavarsire drumul arata ok, nu tin minte sa fi vazut vreun crater. Curbe sunt destule, si nu un dubar ar fi cea mai mare problema, cat un camion cu lemne Si sa nu uit, vezi daca ajungi noaptea sunt 1 sau 2 poduri parca la care se ocoleste si unul dintre ele cand am ajuns eu sigur nu era foarte bine semnalizat. Edited October 16, 2011 by andrew Link to comment
Alezz Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Multumesc, se zvoneste ca ajung pe zi. O sa fim atenti, am rezolvat problemele si nu mai suntem presati de timp sa ne grabim. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now