pesteimputit Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 problema sta in felul urmator: are freon, motorul se tureaza dar nu pleaca compresorul... in afara de varianta evidenta cu un comp ars ce ar mai putea fi? mentionez ca am testa presiune cu metoda apasat pe supapa vad ca sare freon please help ca vine 1 mai si plec la mare si am mare nevoie Link to comment
alx Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 1. o fi de la peste... > kidding 2. trebuie sa te duci la un service sa masoare presiunea. poate ai, da' nu indeajuns. 3. cabluri desfacute, ceva? 4. de unde stii tu ca nu porneste? Link to comment
pesteimputit Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 (edited) well let's see... datorita faptului ca am ceva experienta cu compresoarele de la vapochill nu aud clickul ala de start.. asta odata a 2-a oara returul este rece (si ar treui sa fie cald (a se citi fierbinte) cand merge) Sa intreb altfel stie careva care e siguranta pt compresor? Edited April 12, 2005 by pesteimputit Link to comment
Leutzu Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Si eu am avut o problema asemanatoare (la mine pornea dar mergea in suturi) si problema s-a rezolvat destul de simplu (prima oara) prin completare cu freon, iar a 2-a problema pe care am avut-o si persista si acum (nu merge decat pe viteza a 2-a la ventilatie) provine de la citez ce mi s-a spus in servicfe "o piesa care face legatura intre partea mecanica si cea electronica de la instalatie". Acum daca sunt pe alta viteza la ventilatie nu imi proneste AC-ul. Incearca si tu toate vitezele, paote pe una porneste, si pune-l pe Ac nu pe modul Eco Link to comment
pesteimputit Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 da... la mine merge tot doar pe vit 2 intre timp am rezolvt problema : comanda de la compresor era rupta... rezolvarea a fos f simpla.. au lipit la loc firul si merge... faza e ca nu se vedea ca e intrerupt firul din cauza unei izolatii textile.. problem solved... acum un mic ghid daca nu merge ac incercati urmatoarele... siguranta f12 (15 a) sa nu fie arsa sau oxidata si mizeria aia de comanda de la compresor (e un fir potocaliu invelit intr-o izolatie textila alba. de asemenea puteti vedea daca aveti freon folosind un manometru (ideal) sau impingand cu varful cheii de la masina supapa de control in jos (cand impingeti aveti mare grija ca freonul contine si un colorant galben care pateaza destul de nasol...) Link to comment
Megaherz Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 @Leutzu Ce intelegi tu prin: "mergea in suturi" ? La mine porneste un interval de timp ( imi trage pedala de acceleratie ) si apoi se opreste... urmand ca apoi, app 1 min sa porneasca iar. Nu asa trebuie sa functioneze ? Link to comment
alx Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 pai ce descrii tu este modul eco. pe normal (a/c apasat) merge continuu si se opreste din cand in cand doar daca este destul de frig afara. Link to comment
Senna Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 La mine cand pornesc AC motorul se tureaza atat de tare incat pot circula intr-a III-a la 40km/h fara sa mai apas acceleratia. Este undeva documentat ce turatie trebuie sa aiba motorul la relanti cu AC pornit? Stiu ca mai mare decat cea obisnuita de 900-1000rpm dar cat? Link to comment
cchrism Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 La Matiz e data turatia fara AC 950 rpm si cu AC 1000 +/- 50 rpm. Nu inteleg de ce la turatia fara aer nu e data abaterea permisa? Poate pentru ca nu trebuie sa faca ca Dorel deloc? Link to comment
Leutzu Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 @LeutzuCe intelegi tu prin: "mergea in suturi" ? La mine porneste un interval de timp ( imi trage pedala de acceleratie ) si apoi se opreste... urmand ca apoi, app 1 min sa porneasca iar. Nu asa trebuie sa functioneze ? <{POST_SNAPBACK}> Pe modul economic cam asa face, dar totusi nu la un interval de 1 minut ci mai degraba cam la 10-15 (nu am stat nicodata sa cronometrez). Cand ziceam mers in suturi ma refer la faptul ca intr-un interval de 1 minut imi porneste si se opreste de 5 ori pe putin. Link to comment
Megaherz Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Pai nu vorbeam de modul economic Inseamna ca si mie imi merge in suturi ) Link to comment
Leutzu Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Incearca sa vezi daca pe viteza a 2-a iti mai face? Mai stiu pe cineva cu aceeasi problema si tot la fel ca mie numai pe a 2-a ii merge normal. Link to comment
Leutzu Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 vezi ca inseamna ca probabil nu mai ai destul freon in instalatie. Link to comment
Pedala Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Turatie de relantii cu AC oprit este de 950+-50, iar cu ac pornit 1100+-50. Poate sa nu-ti porneasca AC si din cauza defectari ambreiajului de la compresor. Link to comment
Senna Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Turatie de relantii cu AC oprit este de 950+-50, iar cu ac pornit 1100+-50.Poate sa nu-ti porneasca AC si din cauza defectari ambreiajului de la compresor. <{POST_SNAPBACK}> La mine e clar ca e supraturata cu A/C on. Incerc sa surubaresc nitel. Link to comment
Recommended Posts