Jump to content

Probleme Ac Tico


Recommended Posts

problema sta in felul urmator:

are freon, motorul se tureaza dar nu pleaca compresorul...

in afara de varianta evidenta cu un comp ars ce ar mai putea fi?

mentionez ca am testa presiune cu metoda apasat pe supapa vad ca sare freon

please help ca vine 1 mai si plec la mare si am mare nevoie :D

Link to comment

1. o fi de la peste... > :) kidding

2. trebuie sa te duci la un service sa masoare presiunea. poate ai, da' nu indeajuns.

3. cabluri desfacute, ceva?

4. de unde stii tu ca nu porneste?

Link to comment

well let's see...

datorita faptului ca am ceva experienta cu compresoarele de la vapochill nu aud clickul ala de start..

asta odata

a 2-a oara returul este rece (si ar treui sa fie cald (a se citi fierbinte) cand merge)

 

Sa intreb altfel

stie careva care e siguranta pt compresor?

Edited by pesteimputit
Link to comment

Si eu am avut o problema asemanatoare (la mine pornea dar mergea in suturi) si problema s-a rezolvat destul de simplu (prima oara) prin completare cu freon, iar a 2-a problema pe care am avut-o si persista si acum (nu merge decat pe viteza a 2-a la ventilatie) provine de la citez ce mi s-a spus in servicfe "o piesa care face legatura intre partea mecanica si cea electronica de la instalatie". Acum daca sunt pe alta viteza la ventilatie nu imi proneste AC-ul. Incearca si tu toate vitezele, paote pe una porneste, si pune-l pe Ac nu pe modul Eco

Link to comment

da...

la mine merge tot doar pe vit 2

intre timp am rezolvt problema :

comanda de la compresor era rupta...

rezolvarea a fos f simpla..

au lipit la loc firul si merge...

faza e ca nu se vedea ca e intrerupt firul din cauza unei izolatii textile..

problem solved...

 

acum un mic ghid

daca nu merge ac incercati urmatoarele...

 

siguranta f12 (15 a) sa nu fie arsa sau oxidata si mizeria aia de comanda de la compresor (e un fir potocaliu invelit intr-o izolatie textila alba.

 

de asemenea puteti vedea daca aveti freon folosind un manometru (ideal) sau impingand cu varful cheii de la masina supapa de control in jos (cand impingeti aveti mare grija ca freonul contine si un colorant galben care pateaza destul de nasol...)

Link to comment

@Leutzu

Ce intelegi tu prin: "mergea in suturi" ?

La mine porneste un interval de timp ( imi trage pedala de acceleratie ) si apoi se opreste... urmand ca apoi, app 1 min sa porneasca iar.

 

Nu asa trebuie sa functioneze ?

Link to comment

pai ce descrii tu este modul eco.

pe normal (a/c apasat) merge continuu si se opreste din cand in cand doar daca este destul de frig afara.

Link to comment

La mine cand pornesc AC motorul se tureaza atat de tare incat pot circula intr-a III-a la 40km/h fara sa mai apas acceleratia. Este undeva documentat ce turatie trebuie sa aiba motorul la relanti cu AC pornit? Stiu ca mai mare decat cea obisnuita de 900-1000rpm dar cat?

Link to comment
@Leutzu

Ce intelegi tu prin: "mergea in suturi" ?

La mine porneste un interval de timp ( imi trage pedala de acceleratie ) si apoi se opreste... urmand ca apoi, app 1 min sa porneasca iar.

 

Nu asa trebuie sa functioneze ?

 

Pe modul economic cam asa face, dar totusi nu la un interval de 1 minut ci mai degraba cam la 10-15 (nu am stat nicodata sa cronometrez). Cand ziceam mers in suturi ma refer la faptul ca intr-un interval de 1 minut imi porneste si se opreste de 5 ori pe putin.

Link to comment

Incearca sa vezi daca pe viteza a 2-a iti mai face? :D Mai stiu pe cineva cu aceeasi problema si tot la fel ca mie numai pe a 2-a ii merge normal.

Link to comment

Turatie de relantii cu AC oprit este de 950+-50, iar cu ac pornit 1100+-50.

Poate sa nu-ti porneasca AC si din cauza defectari ambreiajului de la compresor.

Link to comment
Turatie de relantii cu AC oprit este de 950+-50, iar cu ac pornit 1100+-50.

Poate sa nu-ti porneasca AC si din cauza defectari ambreiajului de la compresor.

 

La mine e clar ca e supraturata cu A/C on. Incerc sa surubaresc nitel.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...