mikeing75 Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Salutare! Dupa ce franez cu Tico al meu (cand o opresc la un semafor de exemplu)am observat ca masina incepe sa trepideze si mi se intampla sa mi se aprinda la bord martorii de la baterie si de la ulei(amandoua odata).De asemenea am observat ca la relanti masina are tendinta sa se opreasca(sau sa se inece) si trebuie s-o accelerez ca sa nu se opreasca.Am verificat nivelul de la ulei si este aproape de maxim.De la ce poate sa fie?Sa ma bag sa verific jicloarele sa nu se fi infundat vreunul?Este posibil sa am apa in rezervor sau gunoaie? Link to comment
alx Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Paaai, shefu, uleiul n-are nici-o legatura cu ralantiul care este scazut, in cazul tau. Trebuie marit ralantiul dar ii las pe cei care au facut-o in practica sa explice... Link to comment
Shenck Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Am patit si eu acelasi lucru. Dupa ce a incetat fenomenul , masina se oprea daca nu tineam piciorul pe acceeratie. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=2348 Cred ca la mine era un gunoi+benzina prosta (perom Baneasa) Link to comment
mikeing75 Posted April 13, 2005 Author Share Posted April 13, 2005 Nu stiu daca este din cauza benzinei ca am bagat de la Moll si am inteles ca este printre cele mai bune.Sa desfac carburatorul si sa-l curat?Am inteles ca jicloarele nu se desfac asa usor ca la Dacie ca sa pot sa le curat(daca sunt infundate).Se poate sa fie de la servofrana? Link to comment
Leutzu Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 (edited) L tico nu ai cum sa cureti juglerele, si sincer nu iti recomand sa umblii ca carburator ca daca-l dereglezi ala esti (este mai dificil ca ala de olcit - e dublu corp inversat - ce-o insemna si asta). Du-te la mol la benzinarie si cumpara o solutie d-aia de curatat carburatorul de se baga in benzina...e destul de bunicica...altceva..nu prea stiu ce sa zic. Poate ne intalnim pe joi si vin cu un spray la mine sa il curatam...daca este vb pe privat. Iar in legatura cu trepidatul al franare, te-ai gandit la posibilitatea de a avea jentile strambe, sau chiar discul de franare??? Edited April 13, 2005 by Leutzu Link to comment
ZLI Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Paaai, shefu, uleiul n-are nici-o legatura cu ralantiul care este scazut, in cazul tau. <{POST_SNAPBACK}> ) ba da!!! cade relanti-ul in baia de ulei!!! acum serios! e cam vechi motorul nu? si ai ulei prost si vechi... fa un test. scoate furtunul de la capacul de culbutori (care duce la pcv) pune un dop pe furtun, si pe stutzul de pe capac un furtun pe care il scoti prin capota undeva la vedere. vezi daca mai face figura! si vezi si cat fum scoate pe furtunul ala daca nu mai face, incearca sa schimbi uleiul cu unul bun daca da mult fum pe furtunul scrie aici pe forum. ca mai am sfaturi. Link to comment
Focsa_daniel Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Ok ... o sa sune stupid dar fii atent ... am patit-o si eu mai demult ... Inainte de un viraj dreapta ... scoate-o din viteza, si ia virajul relativ stramt ... daca motorul se opreste du-te la service si cere curatare de carburator ... Prin chestia asta am trecut si eu acum ceva timp .. e vb de o supapa ceva prin carburator care se obtureaza de mizerie cand se inclina masina spre stanga ... totodata ... incearca la relanti sa-i dai pedale la frane ... o sa se opreasca iar motorul ... Bafta ! Link to comment
ZLI Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 apropos: mi-am curatat carburatorul cu un spray - fara sa-l desfac Link to comment
Focsa_daniel Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 nu se compara cu o curatare old fashioned dupa care o reglare pe aparat... Link to comment
ZLI Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 care ar fi diferenta? intai sa-ti spun de ce am eu incredere in metoda asta: am avut o dacie, bineinteles carburator murdar, imi place la nebunie sa desfac, il stiu pe de rost. odata eram la munte, si nu l-am mai desfacut, am desfacut tot ce era plastic, am dat cu spray, am asteptat 5 min, am mai dat, am asteptat, am pornit motoul, a mers am mai dat cu motorul pornit (cate putin) si a mers! cand am ajuns acasa l-am desfacut, si nu am avut ce sa curat la el. -partea proasta e ca daca nu stii si dai pe furtune de cauciuc sau pe plastic si ramane acolo, cam dizolva. o sa postez poze. un reglaj ar trebui sa fac si eu - chiar daca motorul pare sa mearga perfect Link to comment
mikeing75 Posted April 19, 2005 Author Share Posted April 19, 2005 O sa incerc sa-i fac si eu o curatare la carburator cu un spray(sa vad daca are vreun efect).L-as fi demontat si eu ca sa-l curat,dar mi-au spus altii mai experimentati ca nu este ca la Dacie si sa ma potolesc ca-l dereglez si nu-l mai fac la loc.Cam ce spray de curatare carburator sa iau de piata?Ce marca este mai buna?Am inteles ca este mai bine sa dau cu spray cand motorul este oprit ca altfel risc sa dea vreun rateu si sa-mi bubuie in mana.Pe unde ar trebui sa dau cu el ca sa nu stric ceva pe acolo? Link to comment
ZLI Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 nu cred ca are importanta de la ce firma il iei. toate cred ca au acetona, si alti compusi care dizolva foarte bine. au am luat de la bricoStore ceva negru. am incercat mai demult si 2+2 nu stiu daca sant diferente mari. ideea e ca daca nu te pricepi mai bine te duci la un service. dar daca iti asumi riscul, lasa-ma sa-ti dau cateva sfaturi - asta nu inseamna ca vei deveni un specialist... sunt doar cateva cuvinte. -citeste foarte atent eticheta produsului pe care-l folosesti -eu am dat cu motorul oprit, si dupa aceea am pornit motoul si am dat jeturi scurte pe orificiile pe unde trage aer. ideea e sa nu ajunga in contact indelungat cu vr-o piesa din plastic sau cauciuc. (de exemplu daca bagi in camera de nivel constant, care are un orificiu sus, deasupra clapetei de soc, de acolo trage "pompa de spritz" benzina. aia are o membrana sintetica, ce poate fi dizolvata de solutia din spray - dupa ce am bagat dizolvant acolo, am dat drumul la motor (sa se duca dizolvantul si sa intre benzina) cand am fost sigur ca e numai benzina in CNC am apasat in repetate randuri acceleratia sa clatesc "pompa de sprit" ar fi bine sa inveti functionarea carburatorului si destinatia fiecarui orificiu din manual si sa o iei logic cum poti curata fiecare traseu fara sa ramana dizolvant acolo - vezi ca sant multe trasee si de vacum si de altele - ideal e sa fi cu manualul la fata locului si sa identifici fiecare traseu Ceea ce pot sa-ti garantez e ca daca nu stii ce faci strici carburatorul si daca-l desfaci si daca il cureti cu spray chestia cu bubuitul nu ti-o pot garanta desi am explicatii solide ca nu da rateu. Dar mai sti? e foarte inflamabil si daca o fisa scapa curent e posibil sa bum sau chiar daca ai motoul oprit si esti electrizat, atingi o piesa metalica, daca mai sant si vapori (si crede-ma ca sant) BUM Link to comment
tolin Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Hai nene ca nu-i asa, nu mai speria omul! Eu dau intai cu motorul oprit, astept 10 minute sa-si faca lichidul efectul, apoi pornesc (atentie, pleaca greu) si apoi ii dau cu motorul pornit tinand motorul in functiune din acceleratie. E nevoie cam de jumatate de tub pana se curatza totul, inclusiv supapele sau bujanele. Treaba asta o fac de 2x pe an, inainte de schimbarea uleiului. Tot atunci schimb si filtrul de aer. In felul acesta, motorul meu suporta orice combustibil de la motorina in sus. Link to comment
ticolino Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 (edited) nu cred ca are importanta de la ce firma il iei. toate cred ca au acetona, si alti compusi care dizolva foarte bine. interesant . in manualul de la voshod spune mare, subliniat: Atentie! nu folositi compusi cu acetona pentru curatarea carburatorului! or fi carburatoarele de masini mai rezistente oare la acetona? sau o faci pe "riscul tau"? Edited April 21, 2005 by ticolino Link to comment
ZLI Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 esti atentionat pentru ca exista piese care pot fi dizolvate! ei nu se steapta sa gandesti asa departe incat sa le ocolesti ce e aia voshod? daca mergem pe principiul ca a facut unu si nu s-a defectat nimic eu zic ca gresim. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now