adyc Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 (edited) Canistra de vapori are un furtun de cauciuc negru in partea de jos pe unde trage aer. Celalalt capat e in aer mai sus decat canistra. Daca masina o pun in rampa/panta cu botul in jos si e cald afara acolo picura benzina. Eu ma gandeam ca in rezervor este o supapa care se deschide cand este presiune in rezervor si lasa doar vapori sa ajunga in canistra nu si benzina. Electrovalva care duce vaporii din canistra in galerie tzacane, pare sa functioneze. Asa arata sub masina, pe caldura dupa ce cobor Piatra Craiului. Este partea din fata sub canistra. Edited June 29, 2018 by adyc Link to comment
cris06 Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 (edited) Deasupra scutului de plastic e canistra, cum a specificat Geo. Inspre roata, furtunul de cauciuc se conecteaza la o conducta metalica care are legatura cu cea albastra, spre electrovalva. Verifica acel furtun. Edited June 29, 2018 by cris06 Link to comment
adyc Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Da, stiu unde este canistra, stiu furtunele de la ea, am schimbat-o acum un an. Problema e ca atunci cand e cald afara si cobor panta, da benzina afara pe la furtunul care ar trebui sa traga aer. Furtunul de sub canistra. (mai sunt 3 furtune in partea de sus a canistrei) In mod normal la canistra ajunge benzina din rezervor sau doar vapori? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now