boditza Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 am facut operatia de curatare.. am scos clapeta, senzorii de pe ea cu mare grija sa nu ii ading sa se deregleze cumva, am bagat clapeta complet in diluant si am lasat-o peste noapte. yac-ul l-am pus cu varful in diluant tot peste noapte. a doua zi curatat clapeta cu o pensula de vopsit si o periuta de dinti unde era nevoie, yac-ului i-am sters doar capul cu o carpa fara a rasuci cumva de el si a devenit sclipitor . am curatat si cat mi-a permis admisia dar acolo parca este piatra si nu s-a luat mare lucru. montat tot la loc exact in pozitia in care au fost, pus furtunele de vacuum la loc si merge perfect . la mine era un lag la accelerare la rece. 1 Link to comment
Viktor Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 De ce ai ales diluant si nu un alt solvent pentru curatare? Intreb din curiozitate. Link to comment
boditza Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 (edited) nu stiu alt solvent care sa dizolve uleiul la fel ca diluantul.. nu am cunostinte prea mari in domeniul solventilo, iar sa folosesc spray de carburatoare nu renta ca erau infundate pana si gaurile de vacuum Edited April 7, 2011 by boditza Link to comment
Budan Catalin Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 In urma celor citite pe aici si stiind ca nu am facut aceasta operatie la masina mea de cand am luat-o am hotarat sa trec la actiune,sa dau jos clapeta si sa curat ce e pe acolo.Problema simpla dar uitandu-ma cu lanterna in admisie am ramas pe ganduri,ce era la mine acolo chiar nu m-am asteptat sa fie,asa ca am dat jos si capacul acela,sau cum i-o zice al admisiei,si am luat la verificat fiecare gaurica de vacuum. O teava de inox indoita pe sub galeria de admisie si care pe partea cu clapeta de acceleratie am vazut-o ca se prinde acolo mi-a atras atenti, daca e teava ar trebui sa fie si gaura, nu?bineinmteles nu stiu ce face acea teava poate ma lamureste cineva,dar gaura e astupata cu um noroi uscat si negru,la fel ca si alte doua gaurele de vacuum,aproape astupate si ele,restul mai era cat de cat.Acuma insa stau si ma intreb oare cum de mergea motorul asta?si cum de a ajuns in halul asta?fara exagerare,a trebuit sa razuiesc cu cutitul un strat de aproape 4mm de rahat de ala negru.EGR-ul si PCV-ul?La nubira unde este acest PCV?EGR-ul il vad si am de gand sa-l dau si pe ala jos,am inteles ca se poate curata si el.As vrea sa nu mai patesc asa ceva,imi pare tare rau ca nu le-am desfacut acum trei ani cand am luat masina,poate nu era asa grav. Imi cer scuze am pornit de la clapeta si am ajuns la alte celea. Link to comment
Viktor Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 La o asa mizerie, cu siguranta as demonta galeria pentru o curatare exemplara. Link to comment
tolin Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Eu m-as gandi ce ulei sa-i bag pe viitor, sa nu mai ajunga in situatia asta. Link to comment
Budan Catalin Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Ma manca sa fac si asta dar deja gaurile toate le-am adus la lumina.Ce ma roade acum,e de ce s-a ajuns la depunerile astea?Ce anume e de vina ?Daca fac un pic de efort si curat si restul de admisie,oare in cat timp vor fi pline la loc? Link to comment
Viktor Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 (edited) Eu m-as gandi ce ulei sa-i bag pe viitor, sa nu mai ajunga in situatia asta. Desigur. Probabil si in motor sint depuneri la dreu. Si ce glas frumos ar avea dupa curatare. Edited April 29, 2011 by Viktor Link to comment
Budan Catalin Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Asta cu depunerile in motor ma ingrijoreaza si mai tare.Daca am pornit de la o curatare clapeta de acceleratie,si acum ajung la motor,nu stiu dar ma apuca groaza.Ueiul pus in ultimii trei ani a fost un castrol magnatec,acum sa vad ce voi baga,dar sigu ii dau si o solutie de spalat gen motor flush Link to comment
Viktor Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 (edited) Operatia de curatare o faci o singura data dupa care isi intra in drepturi intretinerea. Legat de curatarea motorului la interior, vezi aici. Un exemplu negativ in ceia ce priveste depunerile, il gasesti aici. Edited April 29, 2011 by Viktor Link to comment
Viktor Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 (edited) Mda. Daca tot o dat harnicia in mine, atunci sa stergem si praful de pe aici, chiar daca de data asta discutam de clapeta unui SOHC, aceiasi Marie ce nu necesita o noua palarie (nou topic). Povestea o inceput aici, si odata cu remedierea temporara mi-am prins degetatia si pe la clapeta acceleratie de-o verificare sa vedem cum stau lucturile. Surprinzator de curat in zona, avind in vedere ca n-am bibilit p-acolo de ceva vreme. Da', dupa cum vorba lunga saracia mecanicosului ... las pozele sa vorbeasca. Boon. Avind aruncat la misto p-aici un corp clapeta cazut de pe o geamana, zic sa o aduc la adevar jegosenia s-o am la schimb, cit timp una-i pe masina cealalta la naftalina gata de inlocuit. Edited June 3, 2020 by Viktor 2 Link to comment
Viktor Posted January 14, 2024 Share Posted January 14, 2024 Rasfoind pe aici si dind de acest topic imi veni in minte de un amic care, dupa ce l-am initiat cum sa-si mentina corpul clapeta acceleratie curat (dupa o prima cutatare si test zice: valeii, am deja alta masina, cine ar fi crezut vreodata ca jegul poate atit de mult influienta) iar de atunci saracu doarme cu spray-ul de curatat si cheia de 13 sub perna, cum se plictiseste, cum demonteaza si curata! 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now