Jump to content

Demontare/ Curatare Clapeta Acceleratie Dohc


Recommended Posts

Dap. De la Bacau la Roman, aprox. 45 km, mi-a luat 8 litri in capat, EXTRAurban, E85. Bine, vreo doua varfuri de 170/h , dar chiar si asa...

In schimb, dupa curatarea clapetei si reset, mi-a luat zilele astea 9 URBAN, cu tot cu schimbat peste 5000 RPM, etc.

 

Concluzia in cazul meu e clara, operatiunea pentru care am deschis topicul a avut efectul scontat.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Vreau sa-mi curat si eu clapeta de acceleratie si am cautat de am innebunit spray carb cleaner, dar nu am gasit la nicio benzinarie, nici la Real.

La un magazin de piese auto n-am ajuns, inca. Sper sa gasesc maine. O sa revin cu impresii, dupa.

Link to comment

Nici eu nu am gasit - si de sarbatori, la tara, am curatat clapeta cu niste carpe si putina benzina. Nu e perfect, dar chiar si asa ai iesit foarte multa mizerie, si se simte la mersul masinii.

Cea mai multa mizerie era pe IAC si in locasul acestuia.

Link to comment

Ghinion...Dar si pe-al meu spray l-am gasit cu greutate dupa ce am rascolit tot orasul, intr-un final gasind unul de o marca mai obscura la un chiosc de cartier. Important e ca si-a facut treaba.

Nu e cu titlu de recomandare, dar citeam undeva ca si un spray de curatat discurile / placutele de frana ar fi foarte bun pentru aceeasi operatiune.

Link to comment

Nu e cu titlu de recomandare, dar citeam undeva ca si un spray de curatat discurile / placutele de frana ar fi foarte bun pentru aceeasi operatiune.

Ar fi scris carb & brake cleaner ! Ca ei stie cel mai bine.

Link to comment

Am curatat si eu clapeta astazi. Nu prea a iesit mizerie, foarte putina. Ea a mai fost curatata in 2009, cand mi-a schimbat EGR-ul.

Dupa ce am curatat-o cu motorul oprit, l-am pornit, a luat-o un pic mai greu si apoi i-am bagat ceva spray si fumul alb l-a scos imediat.

Acum parca sa spun ca urca un pic mai lin in ture si porneste mai degajat.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Vreau sa aplic si eu metoda cu spray-ul la DOHC, desi arata curat la prima vedere m-ati pus pe ganduri cu mizeria de dupa clapeta. Problema e ca daca dau cu spray in admisie o sa se scurga tot pe alternator, voi l-ati mascat, cu o folie ceva? Alta problema, chiar la intrare are un orificiu mare ce duce in jos, la IAC, banuiesc ca poate sa intre lichidul linistit pe acolo..chiar e indicat.

Edited by argon
Link to comment

Am folosit un spray la 2 masini, pe el scrie contine toluen, intrebarea e, nu afecteaza catalizatorul? La masina fara catalizator, la prima pornire dupa spray, dupa ce a luat-o mai greu cum era normal, pe toba scuipase ca la robinet, la cea cu catalizator nimic, deci s-a oprit in catalizator, sper ca nu are nimic.

Link to comment
  • 4 weeks later...

la leganza a facut cineva?? vreau sa o curat si eu ca are o ezitare la acceleratie cu motorul rece. nu prea am inteles metoda lui tolin.. desfac futunul dintre clapeta si filtru de aer, bag spray pana curge curat, pornesc motor, accelerez si bag iarasi spray in clapeta?? corectati-ma va rog unde gresesc :) :osanale:

Link to comment

Cel mai usor si corect e as scoti clapeta.. ii scoti frumos toate anexele, senzori, supapa... garnituri... cureti bine cu decarbusolv, deca care dizolva/curata... suflii cu aer comprimat daca poti... cureti si senzorii.. si o pui la loc..

Link to comment

Cel mai usor si corect e as scoti clapeta.. ii scoti frumos toate anexele, senzori, supapa... garnituri... cureti bine cu decarbusolv, deca care dizolva/curata... suflii cu aer comprimat daca poti... cureti si senzorii.. si o pui la loc..

Cel mai greu este sa deasfaci/strangi un colier, iar cel mai corect este ca unul care nu stie ce colier sa desfaca faca toate operatiunile citate mai sus. =))

  • Like 1
Link to comment

Pentru un amator cea mai buna si sigura curatare e fara demontare, pentru unul care face asta mai des, si exista garantia ca nu strica IAC-ul, si are toate garniturile sa le puna noi, asa cum se face la remontare, atunci se poate curata prin demontare.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...