Englishman Posted December 24, 2010 Author Share Posted December 24, 2010 Dap. De la Bacau la Roman, aprox. 45 km, mi-a luat 8 litri in capat, EXTRAurban, E85. Bine, vreo doua varfuri de 170/h , dar chiar si asa... In schimb, dupa curatarea clapetei si reset, mi-a luat zilele astea 9 URBAN, cu tot cu schimbat peste 5000 RPM, etc. Concluzia in cazul meu e clara, operatiunea pentru care am deschis topicul a avut efectul scontat. Link to comment
tolin Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 (edited) Unde este plasat senzorul MAP pe motorul tau ? Dar IAT ? Edited December 24, 2010 by tolin Link to comment
Englishman Posted December 24, 2010 Author Share Posted December 24, 2010 (edited) Asta e IAT ( sau MAT daca nu ma insel) exact pe furtunul de admisie. ( poza reala) Iar asta e MAP : Edited December 24, 2010 by Englishman Link to comment
tolin Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Inseamna ca s-a curatat si priza de preluare a informatiei de vaccum de pe colectorul galeriei de aer, una dintre explicatiile reducerii consumului. Link to comment
Axel7 Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Vreau sa-mi curat si eu clapeta de acceleratie si am cautat de am innebunit spray carb cleaner, dar nu am gasit la nicio benzinarie, nici la Real. La un magazin de piese auto n-am ajuns, inca. Sper sa gasesc maine. O sa revin cu impresii, dupa. Link to comment
madkat Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Nici eu nu am gasit - si de sarbatori, la tara, am curatat clapeta cu niste carpe si putina benzina. Nu e perfect, dar chiar si asa ai iesit foarte multa mizerie, si se simte la mersul masinii. Cea mai multa mizerie era pe IAC si in locasul acestuia. Link to comment
Englishman Posted January 21, 2011 Author Share Posted January 21, 2011 Ghinion...Dar si pe-al meu spray l-am gasit cu greutate dupa ce am rascolit tot orasul, intr-un final gasind unul de o marca mai obscura la un chiosc de cartier. Important e ca si-a facut treaba. Nu e cu titlu de recomandare, dar citeam undeva ca si un spray de curatat discurile / placutele de frana ar fi foarte bun pentru aceeasi operatiune. Link to comment
argon Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 . Am vazut ceva profi pentru asta la Praktiker, 24 ron, in zona caselor il tin. Link to comment
Viktor Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Carb cleaner-ul curata mult mai bine si mai usor depunerile decit brake cleaner-ul. Eu as opta pentru ambele, incepind a curata cu carb cleaner. Link to comment
tolin Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Nu e cu titlu de recomandare, dar citeam undeva ca si un spray de curatat discurile / placutele de frana ar fi foarte bun pentru aceeasi operatiune. Ar fi scris carb & brake cleaner ! Ca ei stie cel mai bine. Link to comment
Viktor Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Fara intentia de a face reclama, prin testareaa mai multor chestii gen, la astea am ramas. Link to comment
Axel7 Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Am curatat si eu clapeta astazi. Nu prea a iesit mizerie, foarte putina. Ea a mai fost curatata in 2009, cand mi-a schimbat EGR-ul. Dupa ce am curatat-o cu motorul oprit, l-am pornit, a luat-o un pic mai greu si apoi i-am bagat ceva spray si fumul alb l-a scos imediat. Acum parca sa spun ca urca un pic mai lin in ture si porneste mai degajat. Link to comment
tolin Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Curata asa, in fiecare an, pentru a NU vedea diferente. Acesta este scopul. Link to comment
argon Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 (edited) Vreau sa aplic si eu metoda cu spray-ul la DOHC, desi arata curat la prima vedere m-ati pus pe ganduri cu mizeria de dupa clapeta. Problema e ca daca dau cu spray in admisie o sa se scurga tot pe alternator, voi l-ati mascat, cu o folie ceva? Alta problema, chiar la intrare are un orificiu mare ce duce in jos, la IAC, banuiesc ca poate sa intre lichidul linistit pe acolo..chiar e indicat. Edited February 15, 2011 by argon Link to comment
Englishman Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 Eu nu am mascat nimic, nu e un jet comparabil cu a unui furtun cu apa totusi, e neglijabil totusi ca si volum. Lasa sa intre la IAC, e unul din subiectii vizati de curatare. Link to comment
andreib Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 A mai curs si pe alternator (la nubira e aceeasi pozitie) dar solutia este un solvent volatil si s-a evaporat repede. Link to comment
Viktor Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Solventul n-ar fi o problema, mizeria care se scurge este ceia ce as evita sa ajunga in alternator. Link to comment
argon Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Holts e bun? Scrie ca e carburetor cleaner, si nimic ca ar proteja catalizatoare si sonde lambda...doar carburatoare. Link to comment
argon Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Am folosit un spray la 2 masini, pe el scrie contine toluen, intrebarea e, nu afecteaza catalizatorul? La masina fara catalizator, la prima pornire dupa spray, dupa ce a luat-o mai greu cum era normal, pe toba scuipase ca la robinet, la cea cu catalizator nimic, deci s-a oprit in catalizator, sper ca nu are nimic. Link to comment
tolin Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Toluenul ca toluenul, dar Xylena cred ca face ravagii: http://www.purdue.edu/envirosoft/housewaste/house/toluenex.htm ) Link to comment
argon Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Dar nu le consum eu, pentru catalizator ma refeream, daca ii indiferent de ele. Link to comment
boditza Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 la leganza a facut cineva?? vreau sa o curat si eu ca are o ezitare la acceleratie cu motorul rece. nu prea am inteles metoda lui tolin.. desfac futunul dintre clapeta si filtru de aer, bag spray pana curge curat, pornesc motor, accelerez si bag iarasi spray in clapeta?? corectati-ma va rog unde gresesc Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Cel mai usor si corect e as scoti clapeta.. ii scoti frumos toate anexele, senzori, supapa... garnituri... cureti bine cu decarbusolv, deca care dizolva/curata... suflii cu aer comprimat daca poti... cureti si senzorii.. si o pui la loc.. Link to comment
tolin Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Cel mai usor si corect e as scoti clapeta.. ii scoti frumos toate anexele, senzori, supapa... garnituri... cureti bine cu decarbusolv, deca care dizolva/curata... suflii cu aer comprimat daca poti... cureti si senzorii.. si o pui la loc.. Cel mai greu este sa deasfaci/strangi un colier, iar cel mai corect este ca unul care nu stie ce colier sa desfaca faca toate operatiunile citate mai sus. 1 Link to comment
argon Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Pentru un amator cea mai buna si sigura curatare e fara demontare, pentru unul care face asta mai des, si exista garantia ca nu strica IAC-ul, si are toate garniturile sa le puna noi, asa cum se face la remontare, atunci se poate curata prin demontare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now