IONUT 23 Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Salut baieti!AM o problema cu ticozaurul...i-am schimbat acum 2 luni franele pe fata..placute,discuri si pistonase,si dupa ceva timp a inceput sa se auda o bataie pe fata ca un zgomot de bucsa bulita...m-am dus la service si cica am sigurantele de la placute slabite,le-a mai desfacut cu o surubelnita si nu am mai avut bataia aceea.Acum cateva zile a inceput sa se auda iar...inca un aspect cand franez se aude si un harait dar tot de acolo este...unde gasesc aceste sigurante??????????Am cautat peste tot Link to comment
argon Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Aceasi problema am si eu dar la Matiz, zdrangane in locasuri, dar nu am vazut nici urma de siguranta.. Link to comment
b52jgp Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 (edited) Acele tablite care tin placutele fixe nu prea se strica, in schimb se pot deforma din alta cauza, verifica glisierele sa nu fie blocate, daca sunt blocate placuta se tocesc, etrierul nu se mai strange iar placuta ramane libera (una sau ambele dar cel mai probabil cea de pe exterior) - incearca sa misti cu mana de placute daca se misca atunci incearca sa misti cu mana etrierul ar trebui sa simti un mic joc - aceeasi problema am avut o si eu pe stanga fata. Bafta Edited December 20, 2010 by b52jgp Link to comment
IONUT 23 Posted December 20, 2010 Author Share Posted December 20, 2010 Salut!Mersi pentru informatii...dar daca imi puteti spune si ce sunt alea glisiere ar fi nemaipomenit..chiar si o poza daca se poate Link to comment
b52jgp Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 (edited) Din pacate poza nu am dar poate vreun coleg de al nostru are vreo poza - oricum sunt inspre fata masinii acoperite cu un manson cutat de cauciuc (seamana cu niste mici pistonase) si in capat sunt doua suruburi de 14 daca nu ma insel cu ajutorur carora este prins etrierul de fuzeta... - poti sa dai acel manson la oparte si sa vezi daca nu cumva ai acolo rugina - in acel manson e bine ca macar o data pe luna sa bagi vaselina caci daca a intrat apa e nasol LE: scuze apoi mi a trecut prin cap sa ma uit in manual - ai poza atasata Edited December 20, 2010 by b52jgp Link to comment
IONUT 23 Posted December 20, 2010 Author Share Posted December 20, 2010 Mersi frumos.Imi bag nasul si revin cu detalii. Link to comment
Uncle-Sam Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Si mie imi bate ceva la gropi si ma gandesc ca e tot de acolo. Glisierele au vaselina si nu sunt blocate Link to comment
argon Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 (edited) Normal, ai joc, nu e normal sa poti misca de etrier cu mana. Trebuie schimbat tot portetrierul sau cum ii zice la partea albastra in poza cu gaurile unde intra culisele, care sunt bucsate cu aluminiu, si se roade, culisele de otel nu. Acu' ca au venit niste baieti inventivi care au infasurat cu teflon glisierele, e alta treaba. Edited December 20, 2010 by argon Link to comment
Viktor Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 (edited) Daca sint bucsate rezolvarea-i simpla, dai bucsa afara si introduci una noua, la cald.Maestrii strungului o rezolva. Edited December 20, 2010 by Viktor Link to comment
IONUT 23 Posted December 22, 2010 Author Share Posted December 22, 2010 Am fost la mecanic azi si am descoperit urmatoarele:kit de reparatie etriere complet...varza tot ce era pe acolo...bolturile frecate,nu aveau vaselina burdufurile acelea mici rupte...dezastru,si sigurantele de la placute rupte 3 din 4...le-am schimbat si este alta viata...nu se mai aude nici o bataie,nu mai haraie in franare e totul ok acum..costuri:kit reparatie etriere-40 ron,4 sigurante 20 ron si pana la 100 ron manopera...inca o dataa multumesc pentru sfaturi! Link to comment
argon Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Kitul contine doar bolturile si burdufurile, sau si locasul unde culiseaza bolturile? Link to comment
IONUT 23 Posted December 22, 2010 Author Share Posted December 22, 2010 Sunt bolturi,burdufuri si suruburi cate 4 din fiecare..iar locasul in care culiseaza bolturile este dun constructia etrierului Link to comment
b52jgp Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Glisierele mama (tuburile) teoretic nu se schimba sau cel putin asa mi au spus cei de la service, ei le au curatat bine in interior cu un "spiral" care avea de fapt pe el niste pasla sau ceva ca si smirghelul dar foarte fin, mi au spus ca se gasesc de schimbat dar ca este o problema daca nu sunt bagate bine risca sa isi faca joc si sa iasa cu totul daca se gripeaza pistonashul in interior - in concluzie ei le schimba dar doar pe raspunderea clientului... Link to comment
IONUT 23 Posted December 23, 2010 Author Share Posted December 23, 2010 Mecanici seriosi ai tai...mie mi-au zis ca au ca niste bucsi in interior dar nu le schimba nimeni,in concluzie alti etrieri Link to comment
narcis Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Salut Are cineva poze ( nu schita ) cu sistemul de franare fata: etrier, fixare, eventual piese cu problema, etc. Am si eu problema cu zdranganit-trepidatie la franare dreapta fata. Placutele schimbate recent dar problema a ramas. Sper sa gasesc timp sa umblu acolo si probabil ca o sa inteleg care este cauza problemei, dar pana atunci vreau poze. Merci. Link to comment
IONUT 23 Posted January 8, 2011 Author Share Posted January 8, 2011 Cred ca ai aceeasi problema ca si mine...am avut.desfa rotile si verifica glisierele(pe etrier ai un burduf de cauciuc mic,scoti boltul de sub el si vezi daca ai vaselina...daca nu ai baga-i),si verifica daca ti se misca placutele pe discuri...daca se misca sunt arcurile acelea de tabla..se duc in timp.Am scris mai sus ce se schimba si cat costa,si tot mai sus a postat un coleg si o schema...Spor la treaba!!!!!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now