banzay Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 IAC-ul e cel incercuit de mine in poza da? Link to comment
Dj_Dark Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 (edited) La cum arata recomand sa dai jos iac-ul si tps-ul si sa speli corpul clapetei cu benzina sau solutie de carburatoare. Judecand dupa depunerile de pe clapeta imi inchipui ce e in locasul IAC-ului. Alea sunt din cauza uleiului prost sau neschimbat la timp. @ing3r. Nu e de la iac. Edited April 24, 2009 by Dj_Dark Link to comment
ing3r Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Probabil ca daca dau si eu jos alea si ma uit la IAC, arata mai rau ca la Banzay! Link to comment
banzay Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Offtopic: poza e de pe net, nu imi apartine. Voiam doar sa imi confirm ca ala e IAC-ul. Dar tinand cont pozitia lui (fara a da corpul clapetei jos) destul de incomoda, ca sa se poata da jos usor, cred ca va mai ramane necuratat ceva timp. Link to comment
Salex Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 fftopic: @DJ_Dark: nu ziceai tu la un moment dat ca TPS iti "scoate" cam multi voltisori ? Si eu am un mic lag la accelerare brusca daca nu e bine reglat. Oricum, a mea nu vrea sa auda de manual, imi spune singura cind ii place reglajul Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now