VAXXi Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Articol complet Lucrările vor dura doi ani şi vor fi efectuate în judeţele Ilfov, Prahova, Braşov, Sibiu, Alba, Cluj şi Bihor, vizând montarea separatoarelor de sens, amenajarea de sensuri giratorii, întoarceri în “U”, de trotuare, treceri de pietoni şi staţii de autobuz, potrivit Mediafax. [...] În cadrul auditului s-au identificat 65 locaţii, dintre care Poliţia Rutieră şi CNADNR au selectat 34 de locaţii pentru aplicarea măsurilor de îmbunătăţire a siguranţei circulaţiei. Statii de autobuz ? Link to comment
tolin Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 ... montarea separatoarelor de sens ... Reducerea la jumatate a spatiului de manevra este o imbunatatire ? Poate ca, in mintea francejilor. Cata vechime pe carnetul de sofer se cere unui proiectant de "modernizare" a unui drum ? Din ce am vazut pe Brasov-Sibiu, ala a condus masina doar pe playstation. Link to comment
VAXXi Posted December 21, 2010 Author Share Posted December 21, 2010 Pai tocmai ca ala il fac: Proiectul nu se referă la sectorul de drum dintre Braşov şi Sibiu, în lungime de 122,5 kilometri, deja modernizat. E atat de nasol pe portiunea respectiva ? pe Buc-Ploiesti au deocamdata cateva segmente cu separatoare de plastic si 1 de beton. In dreptul amandorura, soferii se sperie parca si merg la minim juma' de metru de ele. Din pacate, dupa cate intoarceri peste 4 benzi si intrari pe contrasens am vazut, incep sa cred ca ne trebuie garduri si tarcuri pentru-a ne comporta normal pe drumuri. Link to comment
tolin Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Deci, Bv-Sibiu este un lung teren de slalom printre borduri inalte si canale de scurgeri din beton foarte adanci. Cu alte cuvinte, bani pentru partid si infern pentru soferi. Asa ceva am mai vazut pe un drum departamental din sud-estul Frantei, in parohia unui partid national-socialist. Link to comment
sorin1983 Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Reducerea la jumatate a spatiului de manevra este o imbunatatire ? Poate ca, in mintea francejilor. Cata vechime pe carnetul de sofer se cere unui proiectant de "modernizare" a unui drum ? Din ce am vazut pe Brasov-Sibiu, ala a condus masina doar pe playstation. chiar zici ca esti in need for speed Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Eu am mai vazut asa ceva si prin satele din Ungaria. Mai stiu si ca asa sunt noile directive europene cu privire la drumurile nationale. Bine, europenii au si autostrazi, dar na... Link to comment
tolin Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Introducerea unei directive europene inseama nr. de voturi, si dupa cum se stie, "votul nu stie carte". Link to comment
hyde Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Brasov - Sibiu este o catastrofa din punctul meu de vedere. Ce ma deranjeaza cel mai mult sunt acele borduri extrem de inalte cand ar fi putut face ca in franta, austria, ungaria etc cu borduri in unghi (ingropate) pe care poti sa te urci. In franta cel putin sunt o gramada de alveole, de sensuri giratorii dar facute cu cap. Or fi si exceptii, asta e clar. Daca vine unu in viteza si se loveste in borduri va face o saritura frumoasa pe cand daca erau in unghi riscul de a face accidente se reduce. Plus semnalizarea in scurt a acestora, la 100-150m maxim si numai prin panouri de pe acelasi sens de mers. Trebuiau sa puna si pe celalalt sens pentru ca daca e noaptea, in depasirea unui camion lung, risti sa intri pe contrasens. In rest, o modernizare ar implica si largirea suprafetei nu numai ingustarea ei prin montarea separatoarelor, a alveolelor si a benzilor de schimbare de directie. Link to comment
tolin Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Antiteza la stresantul Bv-Sibiu este Bv-Sighisoara, drum ce provoaca o placere a condusului. Sper ca acelasi proiectant sa modernizeze si DN1. Link to comment
closchkutza Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Brasov-Sighisoara este cel mai fain drum, overall, pe care am mers pana acum. Link to comment
NFS Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 (edited) ...pe Buc-Ploiesti au deocamdata cateva segmente cu separatoare de plastic si 1 de beton. In dreptul amandorura, soferii se sperie parca si merg la minim juma' de metru de ele. Las' ca bine fac. Eu nu m-am speriat si-am mers destul de aproape de ala din beton. O clipa de neatentie era sa ma coste cam scump. Mi-a scapat borseta pe jos si m-am aplecat sa pipai dupa ea - prostia mea, stiu, ba cred ca mi-am luat o fractiune de secunda si ochii de la drum - moment in care am cred ca am tras si usor stanga de volan. S-a auzit un bum si m-am urcat cu roata stanga fata pe baza separatorului de beton, care e nitel inclinata. Am redresat din reflex, cativa milimetri cred ca mi-au lipsit ca sa ma rastorn. Mare noroc ca eram cu Volvo-ul (roti mai mari, masa mai mare), ca daca eram cu Getz-ul cred c-as fi patit nasoala. Asa ca pana la urma nu-s chiar rele separatoarele alea... daca n-ar fi fost atunci, probabil ca intram pe contrasens. Edited December 22, 2010 by NFS Link to comment
madkat Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Separatoarele sunt complet gresite cat timp iau din latimea utila a benzilor. Sa faci de la inceput un drum cu 2+2 benzi cu spatiu de separatoare intre sensuri e ok, dar sa iei din benzile de langa ax e o mare tampenie. Mai ales ca sunt benzile pe care se merge cu viteza mai mare... 2 Link to comment
tolin Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 (edited) Nu vor mai exista accidente generate de catre un factor intamplator si cu o frecventa foarte mica (caracteristica termenului), cheltuim bani pe generatoare permanente, de frecventa foarte mare (caracteristica prostiei). Mai bine brevetam metoda de pe dealul Persanilor, ne costa doua table vopsite cu 40 pe ele. Edited December 22, 2010 by tolin Link to comment
VAXXi Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Hai ca se-apuca: 65 milioane euro. La 18 milioane pe un boschete, m-apuc si eu de horticultura ca renteaza. Link to comment
VAXXi Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Hai frate c-am rezolvat-o: lipseau stalpisorii ! 1 Link to comment
dcornel107 Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 daca tot le separa...poate or pune de o autostrada...nujt dar m am plictisit sa vad bani cum se duc pe un stalpishor, pe o bordurica, pe mai stiu eu ce prostii fa nene draq autostrada sau macar lateste benzile ca sa poti sa l eviti pe vacarul care vine din contrasens, numai zic ca daca ia unu bordura aia sare ca in underground si face bounty uri dinalea ) si nu ne mai f**e banii aiurea...le trebuie bani in curand vin alegerile, iar la drumuri se papa de se rupe ) Link to comment
VAXXi Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Bun internetu' asta, ca nu uita nimic. La 1 an dupa cele scrise mai sus: 44 milioane euro investitii de modernizare Cum se modernizeaza ? treceri de pietoni, alveole autobuz, giratorii, parapeti si "intoarceri in U". Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now