andreib Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Da, asteptam cu toate ca e o mare prostie caracteristica matizului. Stinsul besculetului din bord la fiecare cheie nu am mai vazut nicaieri La toate celelalte masini lasi sa se stinga numai dimineatza, cand o pornesti prima data (r21 mpi, fiat ducato, vw passat, peugeout 307). Link to comment
tolin Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Eu nu vorbeam de "stinsul beculetzului", care nu are nici o treaba cu presiunea benzinei in rampa. La nici o masina moderna pe injectie de combustibil, instalatia de alimentare nu sta sub presiune in repaus. Chestiune de sigurantza. Daca presiunea combustibilului nu este la valoarea calculata, atunci injectia lui in cilindri si implicit amestecul nu se poate face la parametri la care aprinderea sa functioneze. La Seat de ex. timpul de presurizare a rampei este dublu, iar motorul este Audi+VW. In plus, ne apasarea pedalei de ambreaj aduce o sarcina suplimentara demarorului, iar utilizariea unui ulei cu vascozitate mai mare (mai ales in sezonul rece) decit cea prevazuta acestui motor creaza o fortza de frecare semnificativa. Daca la toate acestea se adauga si un acumulator partial incarcat, atunci pornirea este mai greoaie. Dintre toate masinile avute si/sau conduse Matizul are cele mai putine incidente la pornire. Link to comment
andreib Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Azi am programare in service si pot sa spun ca ultimile 2 zile a pornit klumea.Al daracului drac. Pana acum cu ambreiaj apasat+ulei sintetic shell 5w40 tot pornea ca la balamuc.Acum porneste la sfert. Mor de oftica Link to comment
tolin Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 La tine este o pana "de contact". Unde? Numai Mama Omida stie de la distantza. Vorbeste cu un electrcian care sa porneasca de la baterie. Apoi tot ce tzine de aprindere. O revizie nu strica, daca este facuta temeinic. Link to comment
DJ_Fender Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Salutare! Tin in primul rand sa va anunt ca incepand cu data de 17.12.2004 sunt fericitul castigator al unui fier de calcat pardon matiz care este fabricat in 2005 Timp de un an am lucrat pe un alt matiz de la firma, eu unu tin sa va anunt ca pornirei la matiz nu am ce sa ii reprosez, amandoua matizuri pe care leam avut pe mana pornea (fostul) si porneste (actualul) la sfert de cheie chiar si iarna, chiar si cand afara este umed si la rece si la cald. Deci acum se aplica vorba aia pe care o ziceai cand te duceai sa cumperi o dacie "sa dea Domnu' sa nimeresc una buna" cam asea e si cu matizu, na ca doar e facut de romani. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now