NFS Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 La mine se aprinde dupa ce s-a "consumat" si zona rosie! Cu el aprins am mai facut max. 60 km, prin oras, iarna, fara sa fac pana prostului. Abia dup-aia am bagat benzina. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 In puii mei, cu martorul vostru!!! Si la mine se aprinde si se stinge inainte sa ajunga pe rosu, da' asta chiar ca nu prea ma deranjeaza, sic! Alta e problema pe care vreau sa v-o povestesc: ieri, din prostie si graba, am oprit undeva pentru 10 secunde, m-am dat jos (fara sa opresc motorul!!!!), am vorbit cu unu', m-am urcat si, minune, nu m-am prins ca masina merge si i-am mai bagat o cheie!!!! Se poate strica ceva, ca ea doar a bizait cumva cind am dat contact si merge in continuare, din moment ce am ajuns la servici! Ha? Vreo incurajare? Link to comment
claz Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Incurajare: fi barbat! Nu risti mult daca dai la demaror cu motorul pornit. Doar sa strici coroana si/sau bendixul. Offtopic: vedeti cat de silentios e motorul de Matiz? Urmeaza sa ne posteze cineva ca nu si-a dat seama ca merge si s-a dat jos din masina la 90 Km / h. Link to comment
andreib Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 E atat de silentios incat am ajuns la 140 cu a patra fara sa-mi dau seama (muzica la max si tipa din dreapta m-au facut sa uit de motor :"> ). Link to comment
claz Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Andrei> si ti-ai adus aminte de motor cand a uitat tipa sa se ocupe de tine? Link to comment
andreib Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Nope...tipa facea treaba dar m-am gandit sa reduc viteza sa nu pierd controlul volanului si sa ma vezi la stiri...asa ca am oprit ca sa continui dezvoltarea problemei . Link to comment
adriake Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 Nene Voicule si eu am patit-o in prima zi cand am luat buburuza. Stateam in intersectie si cum eram obisnuit cu diesel+ul pecare il aveam inainte(supermasaj facea la relanti ) nu imi dau seama ca motorul e pornit si ii mai dau o cheie . Doar o data s-a intamplat, iar acum daca nu sunt sigur ca motorul merge il accelerez usor si aflu.. Link to comment
adriake Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 Am fost azi in service ca se aprindea becul din bord ca si cum nu aveam benzina, si sonda arata ca mai am 1/4 din rezervor. Se apuca baietii dau jos bancheta, verifica mufele ..."totul e ok". dau sa plec se aprinde becu iarasi...dai si verifica instalatia electrica...nici o problema. Totul bine si frumos numai ca becul era aprins in continuare.Inca juma de ora verificari ---> si rezulta ca un amarat de fir alb, care vine de la sonda si intra in bord, s-a frecat de axul volanului si fura masa de acolo. Bine ca nu am luat fok .. . Akum nu mai am nici un bek aprins.. Link to comment
tolin Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Urata treaba, noroc ca m-ai ascultat si te-ai dus imediat. Daca nu s-au bagat la pompa inseamna ca au mai avut cazuri din astea. Link to comment
adriake Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 Asha este si itzi raman dator cu o bere pe plaja.. Nu aveau de ce sa se uite la pompa deoarece dupa ce au scos capacul din spatele banchetei si au scos mufa de la sonda - becul ramanea apris...asha ca problema era de la cablu nu de la sonda Link to comment
tolin Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Ieri mi s-a aprins si mie becul dupa revizia la pompa. Dar n-a durat mult. Azi a mai avut tentative, asa ca am inteles fenomenul. Dupa ce am curatzat fantele de la senzor si elementul (cu alcool izopropilic), benzina patrunde usor si se scurge la fel din senzor. Cand benzina nu mai este in el, datorita inclinatiei masinii, se aprinde becul. Probabil ca ramane permanent aprins cand benzina va fi la asa un nivel incat nu va mai ajunge la el in nici o situatie. Dar surpriza, de data aceasta sunt cu indicatorul pe rosu, aproape de de capatul indicatorului, asa cum a postat NFS. Cred ca am inteles si cauza: garnitura de etansare intre rezervor si capacul ansamblului pompa permite un montaj la diferite nivele. Pentru ca la o asezare fireasca (gravitationala) a pompei aveam senzatia ca nu se etanseaza bine, am apasat mai tare pe garnitura si am strans pompa la un nivel mai mic. Cred ca desfac din nou acolo si aplic prima varianta pentru ca asa risc sa raman fara benzina exact cand becul de avertizare ajunge sa lumineze permanent. In plus, acea garnitura are si rolul de legatura elastica intre rezervor si pompa reducand astfel vibratiile si zgomotul. Initial, cand masina era noua, becul de semnalizare se aprindea cand se intra pe zona rosie, de avertizare si cred ca asa este mai bine. In manualul masinii zice doar ca "indicatorul luminos se aprinde cand nivelul de combustibil scade la aprox. 5,5 L, din cei 35L anuntzati. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 (edited) Nene Clazule, pai asa? M-ai spart!!! Am mai intrebat cetateni cu MAtizaci, Tici, care au facut similitudini de gesturi si au zis ca na, prima oara nu se pune! Deci, incurajari, ceva? Si ce puii mei, va luati dupa nenea care zicea ca Matizacu' face zgomot ca Saviemu'? Al meu e cel mai silentios! Dar sa va zic ce-am patit ieeeri: eram in intersectia Trafic Greu cu 13 Septembrie, sa trec frumos, cu a II-a peste sutele de linii de tramvai cind, din dreapta, sare un bou cu un cazan rosu (marca autohtona), cu traiectorie vadita catre mine! Iau putin stinga, sa evit pitecantropu' si iau o ditai groapa, de mi-a parait Matizacu', mi-a murit inima si m-au lasat nervii!!!! Sar peste multele amanunte si va spun concluziile: a) am purces azi la echilibrat roti prin Pipera, dupa reprezentanta Skoda, vreo 90 mii de roata cu tot cu demontat, numai 2 roti a fost nevoie sa le echilibrez; b) am purces la aceeasi firma sa refuck unghiul de fuga, ceea ce aveam o deviatie de 2 grade (5 grade stinga si 7 dreapta, cred); c) am purces la Autonet pentru o verificare de rutina la amortizoare si alte alea aferente; d) din fericire, Matizacul n-a patit nimic! Si inca o intrebare pentru Zeii de Matiji: se regleaza greu frina? Ca vreau s-o fac mai teapana, putintel. Edited May 25, 2005 by voicu001 Link to comment
tolin Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Pai, tocmai matale sa faci asa ceva ? Bine ca n-ai patit mai rau. Dar eu am o nelamurire: daca n-ai strambat nimic, de unde erau diferentzele alea la unghiuri ? De la inceput sau nu era buna instalatia astora ? Si daca ai indoit la jenti, cum de le-au scos numai din echilibrare ? Si daca le-au scos, de ce mai era nevoie de refacut unghiuri ? Cred ca lipseste o scena din film. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 N-am indoit nimic, nimic, dar m-am speriat rau, a trosnit zdravan saraca!!!! Prin urmare, am echilibrat rotile ca aveam o mic vibratie pe la 100 si ceva si tragea putintel stinga (sau dreapta ca nu mai stiu), plus ca nu era volanul pe centru cind eu mergeam drept! Ceea ce am crezut ca s-a agravat si d-aia m-am dus cu ele gramada peste aia! Si ca tot veni vorba de echilibrari, la intimplarea cu dat la cheie in ca o data, crezi ca s-a bulit ceva? Link to comment
tolin Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Pai, acum povestesti alt film. Asta-i de dragoste, nu mai e horror ca mai inainte. Ai facut foarte bine, inseamna ca asa le livreaza mai nou, la mijto, iar aia care asigura garantia trebuie sa corecteze, pe contul lor sper. Oare de ce visul Craiovei este sa ajunga la nivelul Colibasilor ? Pacat, la inceput faceau masini de calitate. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 (edited) Ideea e ca eu o sa fac tot posibilul sa o intretin cit de bine pot, chiar daca, din fabrica avea mici chichite (nu pornea, o bula de vopsea sub haion, pe care am spart-o si-am ajuns la tabla si alte nimicuri de-astea ) pentru ca asta e nivelul nostru in servicii ! Nu sint ca ciobanasul din Miorita, impacat cu soarta si s-astept sa ma omoare aia, dar sint de principiul ca singularitatile, mai devreme sau mai tarziu, vor fi invinse de sistem! Si nici nu sint adeptul imbecilului care mi-a spus ca d-aia am defecte cu ea, ca daca vroiam masina, dadeam 10000 de ueroi si-mi luam "masina nemteasca la mina doua", incheiat citatul! Prin urmare, o sa mergem inainte si o sa ne obisnuim unul cu celalalt, cu interventiile de rigoare pe la service (in adincul sufletului, sper sa se fi terminat ). Si inca ceva, de care sint foaaarte bucuros si uitam mereu, nu mai sta sa moara dimineata, dupa pornire! Pur si simplu! A-ha! Mi-am readus aminte: cum e cu frina, sa traiti? Edited May 26, 2005 by voicu001 Link to comment
Shenck Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 un amarat de fir alb, care vine de la sonda si intra in bord, s-a frecat de axul volanului si fura masa de acolo. Voicule, tu sa nu citesti ca daca citesti face si a ta Link to comment
tolin Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 A-ha! Mi-am readus aminte: cum e cu frina, sa traiti? Care frana, sa traiesti ? Bag seama ca tu vrei sa absolvi Cursul de reparatii Matiz de 10 ore, prin corespondentza. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Nenea Shenckule, o s-o pun pe fii-mea sa te alerge! Ca i-am luat si role! Nenea Toline, daca erai mai aproape, tatut te faceam, stateam lipit de mataleeee, precum timbrul de scrisoareeee, mai-mai! Reglajul la pedala de frina, sa fie mai tapana frina, putin! Sa traiti! Link to comment
tolin Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Dupa mine, cursa franei este perfecta pe gustul meu. Daca vrei frana beton, calci pedala mai tare, doar chestie de obisnuintza. Altfel, roaga-i pe baietii veseli sa-ti verifice aerisirea circuitului la fiecare roata. Daca e bine aerisit, frana raspunde mai prompt. Link to comment
andreib Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Aerisirea sistemului de franare si regalre sabotilor spate...Cam atat se poate face la Matizache din cate stiu eu (nu cred ca este necesara schimbare de garnituri si altele de genul ca masinuta e noua). >- Link to comment
adriake Posted May 26, 2005 Author Share Posted May 26, 2005 Nene voicule ce ai cu frana bre? La mine functioneaza ok, nu am auzit prin service nici o reclamatie si crede-ma ca am stat vreo saptamana in service (mici probleme ale celor de la fabrica - mai un bon in aerisire, niste bujii buclucase, un fir rebel...si alte mici interventii- abia acum pot sa zic ca masina e ok ) Daca vrei farana beton apesi usor pedala o data si mai apesi imediat inca o data...sa vezi pedala tare.. (ca frana tot asha e.. ). Link to comment
Mircea Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 (edited) ? Si ce puii mei, va luati dupa nenea care zicea ca Matizacu' face zgomot ca Saviemu'? Al meu e cel mai silentios! FACE!!!!!!!!!! fftopic: ai fost cumva azi la Administratia financiara Ilfov???? si inca o chestie, in momentul in care cuplez AC parca merg cu frana de mana trasa! Asa face toate sau e o chestie momentana, pana se mai rodeaza motorul? Are abia 550 de km (in mai putin de 1 saptamana ) Altfel imi place Buburuza... AAAA si azi am avut prima problema tehnica! Am dat sa spal parbrizul si am constatat ca spalam capota, fiindca sarise furtunul din diuza! Am purces la City Center si au dat grila jos si l-au pus la loc, dupa ce in prealabil l-au scurtat, ca se largise la capat... Si sa stii ca si la mine volanul e un pic stramb, mai precis spre stanga vreo 5 grade, dar la revizia de 1000 o sa-i pun sa- l regleze. Edited May 26, 2005 by Mircea Link to comment
tolin Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Daca vrei farana beton apesi usor pedala o data si mai apesi imediat inca o data...sa vezi pedala tare... Asta inseamna ca si la tine e loc de o aerisire. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Gata, s-a dus pasarica cu frinele! M-am calmat! Multam fain! Mircica, tata, chestia cu aeru' asa e, motorul e mititel, daca mergi la drum intins o sa constati ca daca mergi cu 100 si se cupleaza compresorul, usurel vei cadea pe la 95, dupa ce se decupleaza iar ajungi la 100, fara sa misti piciorul de pe acceleratie! Cel putin, la ale mele asa se intimpla! Cu volanul, asa e, si la cealalta am o mica deviatie, nu sta volanul drept, sa-i ia boala, asa vin din fabrica, ideea e ca am fost la aia cu unghiu' de fuga si a umblat la nu stiu ce bielete si acum e drept si merge drept! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now