Alezz Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Sa dea sfantu' sa nu mai ai probleme . Link to comment
tolin Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 (edited) Voicule, acum nu vreau sa te dezamagesc, dar era bine valoarea de 0,4 V pe clapeta inchisa la TPS, dar n-au facut rau, important este sa fie sub 0,5-0,8V (pe scaner vezi mai exact cat). Sau poate era vorba de 0,4% si atunci este altceva. Tu ai fost acolo. Daca zici ca au umblat la durata injectie si acum merge bine inseamna ca acolo era buba si ca primii la care ai fost nu stiau sau nu s-au prins. Daca tot ai spionat pe acolo poti sa ne spui la cat au reglat durata la injectie ? Altfel, bine ca ai gasit un service cu oameni care ti-au dat incredere si te-au rezolvat bine. Recomandarea lor cu mersul mai turat este bine s-o popularizezi, mai ales ca o ai din sursa autorizata, ca noi degeaba batem tastele pe forum, nu schimbam prejudecati. Dar atentie, daca nu ti-au spus-o, pana cand temperatura lichidului de racire din motor nu a crescut pana la temperatura de regim (peste prima linie din stanga indicatorului) nu bagi talpa in pedala la stilul lui Gigi Meserie de la Cisnadie, pardon Autoniet. Sa auzim numai de bine. Edited April 23, 2005 by tolin_afc Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 (edited) Nenea Alezz, mersi si sper sa nu mai am belele! Nea Toline, tata, imi pare rau ca nu m-am prins cum e cu durata la injectie, da' nu ma doare gura sa-l intreb si sa va zic! Ca oricum, sefu' de meseriasi de la Autonet, a zis ca sa-l sun pe sptamina viitoare si sa-i confirm ca merge bine! Sa dea Domnul! Cu turatia, va imaginezi ca bag talpa, DUPA incalzire, in puii mei, ca nu ma dau ghepard prin trafic si cred ca voi baga benzen de la LUK, daca tot v-am zis treaba cu benzina de pe centura, de 95, 98 vad eu, inca nu ma intereseaza consumul, ca astept sa se dezmorteasca toti caii putere din ea, he-he! Pina una alta, va multumesc la cei care m-ati bagat in seama cu sfaturi pertinente (sa traiesti profesore Toline), cu incurajari s.a.m.d. Daca merge bine, mai dau un suc cu prajiturele, aviz amatorilor! A-ha, la TP Sensor era 0,0 grade Celsius!!! Edited April 23, 2005 by voicu001 Link to comment
Alezz Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 De data asta nu o sa mai intarzii . Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 (edited) Frati intru matiji si nu numai, am implinit ceva zile de cind am fost la Autonet si n-am mai avut probleme, unii dintre voi constatind chiar in seara asta, he-he! Am schimbat si benzina, i-am pus Mol de 95, sa vad daca mai am gilme, sa pot sa-l iau de esofag p-la care mi-a reglat clapeta, dar nu, merge brici! Cu aceasta ocazie, m-am hotarit sa-i bag numai 98 ca-mi place tare cum merge! Revenind la defectiuni, cei de la Autonet s-au mai facut cu reviziile la masinetele din dotare, asa ca, cei care nu-i cunosc, sa se duca pe la ei si vor pleca satisfacuti ! Sper sa nu dea cu mucii-n fasole! Edited April 28, 2005 by voicu001 Link to comment
adriake Posted April 30, 2005 Author Share Posted April 30, 2005 deji pana la urma sa inteleg si eu Matiz euro3 merje cu benzineta 95 sau 98 fpb? Ca unii spun ca CO95 e pentru acest tip de masina , iar altii spun sa bag de 98 (si sincer nu o sa mai bag prea curand de 98 dupa cat miros de sulf am indurat - parca aveam oua clocite in masina). La benzinarie mi-au spus ca aia de 98 e pentru euro4, asha ca CINE ARE DREPTATE? Link to comment
tolin Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Cei de la benzinarie au dreptate. Link to comment
Alezz Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Am bagat de sarbatori euro LUK 98 si vreau sa zic ca isi merita banii dar la 160km/h ieri cand am venit aveam impresia ca imi pierd catalizatoarele pa drum S"> . Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Daca-mi permiteti, astia de la benzinarii o aburesc la greu, daca intrebi care-i Euro II si care III, iti vor spune ca merge la Matiz!!!! Site-ul de la OMV spune ca benzina lor de 95 e pentru Euro III, iar cea de 98 este pentru ultima generatie de Euro III si Euro IV! Dar, daca intrebi pe unu' care-ti baga benzina, vei constata ca-ti va raspunde: asta de 95 e Euro II! Concluzia: 550 km cu 34 litri de Mol 95 pe traseul Bucuresti-Buzau-Nehoiu-Buzau-Ploiesti-Bucuresti! De mentionat ca la iesirea din Bucuresti mi-a luat o ora si douazeci minute!!! Va tin la curent cum va merge cu 98 de Luk pe care am de gind s-o incerc cit de curind! Link to comment
adriake Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 voicu001 said: Daca-mi permiteti, astia de la benzinarii o aburesc la greu, daca intrebi care-i Euro II si care III, iti vor spune ca merge la Matiz!!!! Site-ul de la OMV spune ca benzina lor de 95 e pentru Euro III, iar cea de 98 este pentru ultima generatie de Euro III si Euro IV! Dar, daca intrebi pe unu' care-ti baga benzina, vei constata ca-ti va raspunde: asta de 95 e Euro II! Concluzia: 550 km cu 34 litri de Mol 95 pe traseul Bucuresti-Buzau-Nehoiu-Buzau-Ploiesti-Bucuresti! De mentionat ca la iesirea din Bucuresti mi-a luat o ora si douazeci minute!!! Va tin la curent cum va merge cu 98 de Luk pe care am de gind s-o incerc cit de curind! <{POST_SNAPBACK}> NU incerca ca am incercat eu si s+a oprit de 2 ori, mirosea a oua clocite si nu prea tragea. Am facut ture pana pe la ora 2 dimineaty sa scap de benyina super 98 de la LUKOIL de la iesirea din BUc spre autostrada Soarelui. Oricum astept sa incerci si tu si sa ne comunici si noua. Rompetrol 95 - 22 litri la 530 km 4,4% Constanta-Bucuresti, 100 km prin Bucuresti, Bucuresti - Constanta cu 3 persoane in mashina (260 kg) si 120/ora pe autostrada. Inca nu am facut revizia de 1500 la mashineta Link to comment
cchrism Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Esti sigur ca consumul e calculat corect? Ca atunci ai scos super consum, dar tare imi este ca e ceva gresit in metodologie. Daca in consum relativ mixt ai scos 4.4 cu masina inca nerodata, atunci dupa ce se lasa cat va consuma? Mergi cu o cana pana la Oradea? Link to comment
adriake Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Pey e simplu La plecare am dat jurnalierul la 0 si am facut plinul, iar dupa ce m-am intors din bucuresti si am intrat in constanta, am facut iarasi plinul si au incaput 22 litri. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Momentan sint in casa, dar in circa 15 minute ma duc sa dau o tura si cred ca ma bag la vreo doi litri de Luk, de proba! Vedem ce si cum! Oricum, ori am eu rezervorul spart, ori tu ai un Matiz deosebit din punct de vedere consum! Pina la urma o sa-l dibuiesc si eu p-al meu ce si cum, ca e prea nou, in puii mei!!! Link to comment
adriake Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 Degeaba e consumul mic daca balbaie la relanti. Mai bine consuma un pic mai mic dar nu vedeam scaunul din dreapta trepidand Link to comment
Alezz Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 NUUUUUUUUUU bagati de la LUK de 98 ca e pentru EURO 4 si la viteze mai mari va pierdeti catalizatoarele pa drum cel putin asa am patit eu la 160 trepidau de la gaseau dracii parca nu faceau fata debitului de aer care trecea prin ele (asa se simtea in masina). Nene voicu e vorba de statia de dupa trafic greu pa stanga cum te duci spre unirii. Link to comment
adriake Posted May 5, 2005 Author Share Posted May 5, 2005 Ok de fara lukoil 98 si petrom - ramana sa incerc omv, rompetrol, si lukoil 95. Cred ca o sa incep cu lukoil 95 ca prima oara asa am pus si mergea super. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Nene Alezz, sa traiesti! Oricum, eu m-am bagat irevocabil pe Mol de 98!!! Merge bine si parca nici nu mai trepideaza tare si parca si porneste altfel si parca e si ceva de autosugestie! Link to comment
alx Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Domne, referitor la benzen 98... io zic ca nu e rau sa bagi benzina cu cifra octanica cat mai mare. eu de ex bag 98 ca consuma mai putin. ie adevarat ca mol sau shell, never altceva... Poate nu ti-au strans aia bine catalizatorul man... si poate il pierzi, ai grija... Link to comment
Alezz Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Cu cat cifra octanica este mai mare cu atat creste si consumul > e verificat si rasverificat. Link to comment
alx Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Hai mai nene nu mai emite teorii... unde s-a afisat aceasta "realitate"? Ba din proprie experienta pe 2 masini complet diferite iti spun exact contrariul: cu benzen de 98 consuma cu pana la 1 l/100 mai putin, ba chiar in cazul lui Mercedes cu mai mult de 1 l... Link to comment
tolin Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Intotdeauna exista exceptia care sa intareasca regula. Ca sa fiu ingaduitor, pot spune ca utilizarea unei benzine cu CO mai mare decat cea pentru care a fost proiectat si setat un motor cu injectie asistata si catalizator este o imprudentza. Benzina de CO98 comercializata aici este pentru motoarele euro4 (asta scrie producatorul in specificatia ei). Multa lume uita ca dupa ardere, gazul rezultat intra intr-un proces chimic, iar proiectantul sistemului s-a asteptat doar la o anumita reteta. Link to comment
adriake Posted May 5, 2005 Author Share Posted May 5, 2005 Eu unul incerc la toate benzinariile (fara petrom) tipul de benzina co95 si sper ca voi gasi una care sa faca mashineta sa toarca frumos. Azi am pus Lukoil 95 si o sa va zic cum porneste si cum merge. Cu rompetrol proneste la sfert dar o cam balbaie la relanti. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Nea Tolin are dreptate! Cu asta de 98 de Mol merge mai bine, dar se tureaza rau de tot!!! Cred ca ramin fara motoras! ("> Voi adopta o solutie de compromis: ii bag si 95 de Mol! HA! Si nu mai pun altceva, decit d-asta! Punct! Link to comment
Alezz Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Fenomenul de supraturare l-am patit si eu pa pielea mea si nu prea e placut mai ales la viteze mari,nene voicu ramai pa 95 nu le mai amesteca ca patesti ce am patit si eu pa A1 . Link to comment
adriake Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 ALEZZ, ai dreptate, nu ar trebui sa bagam decat de 95, parerea mea, eu m-am fript acum cu un luk 95. Are urmatoarele simptome cu benzinele incercate pana acum: Petrom 95 -porneste bine -prea mult sulf -trepideaza (pe o scara de la 1 la 5 - nivel trepidatie 3) -are tendinta de a se opri -consumul este bun - 6 - 6,7 in oras; 4,2 - 4,4 in afara Rompetrol 95 -porneste bine -trepideaza (pe o scara de la 1 la 5 - nivel trepidatie 1- cel mai mic de pana acum) -fuge destul de bine -consumul o kam ya razna prin oras - 7 -7,5 la mers normal Lukoil 95 -porneste bine -dupa pornire are tendintza de a se opri -trepideaza (pe o scara de la 1 la 5 - nivel trepidatie 4) -nu trage - parca ash merge cu frana de mana -consumul inca nu l-am facut Mai am de incercat OMV si MOL Urmatoare alimentare Mol Tempo95 si va voi tine la curent cu modul de comportare a masinii O seara buna Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now