DUNE Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 suntem aici.sa o vedem si pe asta! Link to comment
DUNE Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 mai putin si incepe din nou!abia astept sa vad ce va fi anul asta! Link to comment
DUNE Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 daca formula 1 a intrat in rutina si stereotip, wtcc a reusit sa surprinda din nou anul asta!cursele de la monza au fost extraordinare!nu voi mai pierde nici o cursa si sper intr-o zi sa ajung sa le vad si live, macar pe cele din zona noastra:budapesta si monza!macar sa visam avem dreptul! Link to comment
Brainiac Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Este mai palpitant WTCC-ul decat F1 pentru ca au cateva chestii care il fac asa: kilogramele suplimentare pe masini, inversarea pozitiei pe grila de start pentru cursa a 2-a, CURSA A 2-A! Dar cu toate astea, lupta se duce tot intre 2-3 piloti, ca si in F1. Iar aici acei piloti sunt toti in aceeasi echipa, asa ca...deznodamantul este de multe ori stiut inca de la start sau dupa prima curba. Dar da, daca tot pierzi o ora uitandu-te la o cursa de masini, e mult mai placut sa te uiti la WTCC decat la F1. Link to comment
DUNE Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 s-a modificat regulamentul si astfel am observat ca au crescut si sansele celorlalti.acum ca ei nu pot sa concureze cu cei buni e partea a doua! Link to comment
Brainiac Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Nu pot ei sau nu e materialul de concurs la acelasi nivel din cauza disparitiei banilor alocati dezvoltarii acestor masini? Link to comment
Tommy Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 (edited) Nu sunt interesati, alfa romeo s-a retras, iar bmw si seat nu livreaza o masina de uzina. Seat se axeaza pe formula seat, iar cei de la BMW s-au dus in DTM, pentru ca acolo este piata lor, si se bat cu cei care sunt concurentii reali in piata europeana si americana: audi si mercedes, nu chevy si seat. Altfel sa fim seriosi, cel mai lent seria 3 stock e probabil mai rapid ca cel mai iute si furios cruze Mie mi se pare un fake WTCC-ul pina si la nivel de nume, e doar o alta ocazie de reclama, Chevrolet fiind singurul producator interesat, de asta si are singura echipa de uzina, restul fiind mici echipe private. Ce mi-ar placea sa vad e un concurs intre producatori, pe categorii, cu masini stock de cat or fi ele, 1.2, 1.6, 2L, V6, V8 etc. Edited March 19, 2012 by Tommy Link to comment
DUNE Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Si asta e adevarat, ar fi mai interesanta o concurenta directa intre masinile de uzina.Pana atunci insa ne multumim cu ce avem si cert este ca nu se compara cu F1 care este un fel de siliconata plasticata a curselor de masini, adica totul este fake si utopic acolo! Link to comment
Tommy Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 (edited) Utopic? Cred ca de fapt folosesti termeni pe care nu-i cunosti. Cum sa fie utopic daca e realizata? Exista, este reala, o vedem, nu e un proiect irealizabil. Daca ai auzi o data live cum suna o masina de F1 si ai vedea cum demareaza in 4 secunde si ceva de la 0 la 200 sau cum franeaza de la 300kmh, ai avea alta parere E maximum de cercetare ce se poate scoate in materie de masini de curse, sunt cei mai buni ingineri de pe glob, cele mai multe fonduri din vreo competitie, e visul oricarui pilot din lume, si tu crezi ca asta e un fake? F1 e total altceva fata de orice alta competitie auto, si asta au spus-o piloti din DTM, din formula 2, din WRC Edited March 20, 2012 by Tommy Link to comment
DUNE Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 asa e. am folosit un termen impropriu, imi fac mea culpa!nu e utopie!e borring! Link to comment
mr_ Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 @Tommy Problema cu F1 nu sunt inginerii (care sunt de top), ci FIA care nu poate sa traiasca fara sa reglementeze si ultimul surub. E pacat ca atata efort si inginerie sa fie strangulate de un prea intruziv gandit mai degraba sa produca spectacol decat performante si stiinta pe bune. Oamenii aia nu obtin maximul posibil, ci maximul posibil in cadrul regulamentului. Diferenta e mare de tot. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now