argon Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 (edited) Eu cred ca le faceau pe toate de 75 de cai daca doar electronica diferea. iar restul de bani sa ii bag in ea sa o scot la liman. care rest de bani, ca e mai ieftin sa o inmatriculeze la noi momentan..inca o saptamana. Edited January 21, 2011 by argon Link to comment
Dj_Dark Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Si atunci de ce nu fac toate passat-urile 1.9 tdi de 130 cai si mai exista si de 90 si 100? Marketing iti zice ceva? "> Link to comment
argon Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Motoarele de passat de care vorbesti au si diferente fizice, la fel renault 1.5 dci, 65, 85, 105 cai au diferente mecanice, nu doar de soft. Link to comment
Dj_Dark Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Da, turbinele si ecm-ul. Mai e vreuna? PS codul ala g15mf spune ca e acelasi motor mecanic ca pe cielo. (bloc, curse pistoane, chiulasa...). Restul (ecm, alternator, injectoare, turbine...etc) sunt echipamente aditionale si pot diferi. PS2 Espero dohc are acelasi motor ca Cielo DOHC, similar, difera electrica si alte echipamente optionale, insa fizic se potrivesc unul cu altul. Link to comment
diferitu Posted January 21, 2011 Author Share Posted January 21, 2011 (edited) nu incep cu eleroanele o sa o inmatriculez la noi sau la bulgari. am zis si eu mai sus ca nici mie nu imi convine sa o inmatriculez la bulgari dar daca nu reusesc sa fac rost de bani pana la sf lui ianuarie alta solutie nu am din pacate. Prima este inmatricularea, Repararea ruginii de pe aripi cat mai urgent, Instalare GPL si pormo mizeriile de design gen eleroane si alte chestii... si referitor la gasirea banilor pentru eleron dar pt inmatriculare nu, pai daca inmatricularea costa 300 de lei o facem acum... dar in pacate costa 3000+ de lei si nu ii am... imi platesc singur chiria, mancarea, utilitatile si nu ma dau banii afara din casa din pacate... Realizez ca masina este foarte frumoasa si faptul ca e rara o face si mai deosebita... intentionez sa o am mult timp de acum si nu am de gand sa o instrainez curand... nu o inmatriculez la bulgari de placere... ci de nevoie... si referitor la putere momentan nu ma deranjeaza... La honda civic EJ9 diferenta dintre motorul de 75 si 90 este numai o garnitura de la admisie... si credeam ca poate e si aici o cale mai low buget de a ii da si ceilalti 15 caluti... Edited January 21, 2011 by diferitu Link to comment
Dj_Dark Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Un ECM sh de cielo e maxim 200 RON si trebuie si la viitoarea instalatie de aer. Mai low budget de atat nu cred ca gasesti plus ca impusti 2 iepuri dintr-n foc. Link to comment
argon Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 (edited) Trebuie ECM de Euro 2, la noi majoritatea sunt non euro. Edited January 21, 2011 by argon Link to comment
diferitu Posted January 21, 2011 Author Share Posted January 21, 2011 Dar ECM ce inseamna ? e cumva calculatorul de bord? Link to comment
Dj_Dark Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Trebuie ECM de Euro 2, la noi majoritatea sunt non euro. Ca de obicei, nu citesti, nu vezi poze...etc. Motorul lui e 1.5 8V, si probabil va merge orice ECM de cielo GLE pus pe el non euro. PS Nici nexiile in 16 V nu sunt euro 2 Link to comment
argon Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 (edited) Nu inteleg ce vrei sa zici. El are euro 2, nu-i merge ECM de non euro. Si nexiile in 16 v sunt euro 2. Edited January 21, 2011 by argon Link to comment
Dj_Dark Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Posibil sa ai dreptate, vad totusi o sonda lambda pe-acolo. In rest, nu exista EGR, canistra recuperare vapori, delcoul e tot mecanic, ciudate si nexiile astea, in afara de sonda aia motorul arata identic cielo. Ma dau batut Sunt curios totusi cati kw are o nexia dohc euro2. Link to comment
argon Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 (edited) El mai are si catalizator. Nexia 16 v are 66 kw, exact cat Espero. Si tu ar trebui sa ai sonda lambda, dar fara catalizator, la mine asa e - GLX-1996, deci teoretic noua la Espero ne mai trebuie doar catalizatorul si e euro 2, dar cu omologarea e mai complicat. Edited January 21, 2011 by argon Link to comment
diferitu Posted January 21, 2011 Author Share Posted January 21, 2011 am si eu o intrebare: Cum se da jos grila? am desfacut cele 3 suruburi mari si cele 4-5 mici dar mai ramane prinsa in niste cleme cred care vin din far. am pus mai jos o poza cu clema respectiva... Link to comment
ALiCE Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 E pacat de masina sa-i pui asa ceva. Ala de sus mai merge, dar ala de jos in nici un caz. Link to comment
cris06 Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 ECM = "Engine Control Module" > Modulul (calculatorul) ce gestioneaza functiile motorului. In grila ai deasupra doua fante. Bagi o surubelnita lunga si dreapta prin cate o fanta si apesi pe clemele portocalii de pe urechile farurilor. Tragi grila afara. Link to comment
diferitu Posted January 22, 2011 Author Share Posted January 22, 2011 multumesc cris06 Link to comment
diferitu Posted January 22, 2011 Author Share Posted January 22, 2011 (edited) astazi a prins prima zapada la mine am curatat-o, am lasat-o cat am curatat-o cu motorul pornit sa se incalzeasca Edited January 22, 2011 by diferitu Link to comment
Dj_Dark Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 (edited) El mai are si catalizator. Nexia 16 v are 66 kw, exact cat Espero. Si tu ar trebui sa ai sonda lambda, dar fara catalizator, la mine asa e - GLX-1996, deci teoretic noua la Espero ne mai trebuie doar catalizatorul si e euro 2, dar cu omologarea e mai complicat. Si ultimul fftopic: sa ma scuze "proprietarul" Atunci daca doar catalizatorul mai trebuie ECM-ul de espero GLX si nexia 16V ar trebui sa mearga unul in locul altuia fara probleme. Asta incerc sa demonstrez eu, nu exista nici o alta sonda lambda in plus la euro2 sau alti senzori modificati care sa fie conectati la ECM. Practic, ECM de nexia dohc am probat eu pe espero si nu merge, se aprind toti martorii inclusiv Check, amorseaza pompa de benzina dar nu porneste, mai mult n-am studiat fiindca e clar ca difera pozitia catorva fire prin mufe. Edited January 24, 2011 by Dj_Dark Link to comment
diferitu Posted January 24, 2011 Author Share Posted January 24, 2011 nu e nici o problema Link to comment
diferitu Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 Cateva poze cu masina sa mai revigoram topicul : Masina de asemenea va primii si un set de scaune pt fata din piele rosie: De asemenea am montat si inchiderea centralizata cu cheie tip briceag dar din cauza cipului inca nu am facut lama din lipsa de fonduri: Instalatia a costat 85 de lei + 40 lei 2 actuatoare + 100 lei montajul In montaj a intrat si montarea unui releu aditional pentru a putea deschide si portbagajul din telecomanda. Zilele astea, masina momentan fiind trasa pe dreapta o sa primeasca un Joey Mode la faruri si semnalizari si poate o sa repar grila centrala ( prima oara cand am modificat-o nu am facut o treaba buna dar acum ca stiu unde am gresit sper sa imi iasa mai bine ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now