nflt Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 (edited) Uite care-i treaba dom' profesor: ,,troliu" de ala am si eu prin garaj, precum si truse de chei pe care am dat foarte multi bani, insa @Dumitru Cristian vorbeste despre o amarata de timonerie, nu despre poze cu dotarile pe care le are fiecare prin garaj. )"> ... Fiecare poate incerca si cine isi face modificarea chiar il rog sa posteze impresii pentru ca toti cei care au condus masinile mele au ramas impresionati de fiabilitatea si usurinta modului de schimbare a vitezelor. Fiecare dintre voi urmeaza sa va convingeti, insa ideea topicului as ruga sa fie pastrata, pentru ca cine-si face asa ceva, are ceva de munca. Multumesc pentru intelegere. E clar, personalități puternice, inflexibile, cu ferma convingere că orice părere contrară este off-topic, răsar ! Glumă, socializare ... ring'a'bell ? Și nu, nu sunt dom' profesor, nici la propriu, nici la figurat. Și, ca să parafrazez, ''Multumesc pentru intelegere. '' Edited January 25, 2011 by nflt Link to comment
Rafi Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 (edited) am trecut azi pe la Cristian sa vad si eu cum e treaba cu timona asta...acum numai am rabdare sa o fac si eu la a mea... ce pot sa spun,in toate treptele cursa sa scurtat la jumatate din cursa initiala in plus se simte mult mai ferm atunci cand bagi intr-o treapta...parca ai mai mare legatura cu cutia de viteze...oricum se merita aceasta modificare Edited January 26, 2011 by Rafi Link to comment
Rafi Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 (edited) am rezolvat si eu astazi cu timoneria...deci prima data sa explic cum trebuie facuta timona ca sa nu aveti probleme cei cu Nubira II 1:nu incercati sa scoateti tija de acolo pentru ca iese destul de greu boltul ala pe fier este al dracului de rezistent si in plus am constatat ca nu are rost sa fie scoasa deoarece se poate taia si suda foarte lejer si prinsa acolo. 2:polizati bine capatul unde am desenat eu in poza pentru ca in marsarier atinge de suportul de prindere pe masina,cam 1mm atinge dar destul cat sa simti cand incerci sa o bagi in marsarier. cam atat trebuie facut in plus fata de timona de Nubira I acum pareri: geniala treaba sa scurtat la jumatate cursa levierului,schimbatul a devenit o placere...este mult mai ferma toata actiunea de schimbare a treptelor cu sanse mult mult mici sa ratezi o treapta atunci cand te grabesti..si aici vreau sa subliniez ca nu in regim de curse, ma refer atunci cand te grabesti la un semafor ca nu ai vazut ca e verde chestii de trafic...ca sa nu inteleaga lumea ca noi facem aceasta modificare pentru ca am fii raceri ci pentru ca este o lipsa a sistemului care ar fii trebui remediata din fabrica. Edited January 27, 2011 by Rafi Link to comment
nt98adu Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 (edited) E foarte bine ca ai reusit sa realizezi treaba asta! Eu nu am avut timp de ea. Poate sambata... Totusi pentru a nu munci de doua ori, mai precis de unde se ia cu flexul, din sageata albastra sau din cea rosie? (vezi poza). Intreb pentru ca acelasi sistem am si eu. LE: M-am mai uitat o data la poza si am priceput. Edited January 27, 2011 by nt98adu Link to comment
Rafi Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 da partea cu rosu,nu foarte mult cam 3mm si ar fii perfect polizat putin si din partea cealalta unde vine levierul de la schimbator nu de alta dar sa nu fie probleme pentru ca timona se misca destul de mult din cele 2 bucsi de prindere mai ales atunci cand schimbi treptele mai agresiv. Link to comment
SiNnY Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 (edited) Si eu am mari probleme cu schimbarea 1 --> 2 si 3 --> 2...de cele mai multe ori agatza si caraie in special atunci cand masina este rece. Precizez ca nu sunt foarte tehnic in ceea ce priveste partea asta mecanica ( sunt tehnic doar in ceea ce priveste P.C-ul ) Daca ma poate ajuta cineva as fi si eu interesat de efectuarea acestui " upgrade " putem face schimb de prestari servicii sau ne intelegem noi Multumesc Edited January 31, 2011 by SiNnY Link to comment
nt98adu Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 da partea cu rosu,nu foarte mult cam 3mm si ar fii perfect polizat putin si din partea cealalta unde vine levierul de la schimbator nu de alta dar sa nu fie probleme pentru ca timona se misca destul de mult din cele 2 bucsi de prindere mai ales atunci cand schimbi treptele mai agresiv. Din fericire timoneria Evandei este mai simpla decat la Nubira 2 si nu a fost cazul sa polizez. In afara de modificarea deja stiuta, am procedat ca la Nubira 1 si anume, am impins vitezele mai in fata, taind 5mm din suportul de plastic al ghidajului de marsarier. Nu stiu din ce cauza, insa la Daewoo, indiferent de tip, am avut senzatia ca treapta 2 vine prea intre scaune cand schimbi si timoneria are o miscare intre viteze enorma. Inclusiv la Tico am modificat ansamblu de viteze mutandul spre dreapta. Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Sinny, la matiz timoneria e diferita, tu ai acolo cabluri in loc de "fiare" si se modifica tija schimbatorului in sine mi se pare.. trebuie studiat putin si vazut. Link to comment
nt98adu Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Doua poze pentru @Englishman cu timoneria modificata. Link to comment
Englishman Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Super. Ca sa stie colegii, timoneria aia E A MEA saptamana viitoare. Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Ai montat-o english? Cum e? Link to comment
nt98adu Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Timoneria a fost montata. Sa vedem insa daca proprietarul s-a obisnuit cu schimbatorul )"> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now