dleganza Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Buna am cumparat un cielo fabricatie corea din 95 motor 1.5 8 valve , poate sa imi spuna cineva daca are sonda lambda , am observat ca , unde trebuia sa fie sonda ii un surub . Link to comment
argon Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 In mod normal nu au sonda lambda cele vandute de noi in Romania, uita-te pe oala dreapta, pe langa carcasa filtrului de aer, daca e un potentiometru, ala tine locul sondei lambda. Link to comment
Dj_Dark Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Numai cele automate au. Link to comment
argon Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 A mea automata nu are, are potentiometru. Link to comment
Dj_Dark Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Vorbim de cielo sau de Espero? Link to comment
argon Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Conteaza? Nici Espero de 1.8, la fel ca si CIelo de 1.5 nu au sonda lambda..poate ala de unde stii tu e adus din vest la un moment dat? Link to comment
danutza Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 (edited) Cielo noneuro cu cutie automata are sonda lamda, cel cu manuala are potentiometru de CO in locul ei. Edited January 31, 2011 by danutza Link to comment
Dj_Dark Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Ti-a rasuns colegul scurt si la obiect. Nu mai compara Cielo cu Espero, nu au nici o treaba una cu alta si nu e prima data cand faci asta. PS A mea de 1.5 are sonda lambda si e manuala noneuro, deci... nu prea au legatura una cu alta. Link to comment
ZDN Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 La mine nu are sonda lambda pe galerie de evacuare,doar un surub,m-am uitat dupa mufa de conectare sonda lambda,si o am,si chiar intra in ea o mufa cu 3 fire,acuma e ciudat o am, sau nu? Link to comment
Englishman Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Arderea sondei este insotita de martorul eroare motor? Link to comment
Englishman Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Asa zic si baietii astia, dar la capitolul "martor bord" imi baga un mare MAY. So, disputable. Link to comment
Dj_Dark Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 (edited) Teoretic ar trebui sa se aprinda cand valoarea este fixa (sonda in scurt sau strapunsa). Practic eu am mers mult si bine cu ea defecta si in afara de un consum foarte mare si fum negru la accelerari tari, altceva nu s-a intamplat, nici vorba de check aprins. Asa ca cel mai bine te uiti la consum cand suspectezi o defectiune la ea. PS cielo si espero sunt usor diferite asa ca regula cu becul aprins e posibil sa nu coincida. Poate la cielo se aprinde, e alta electronica. Edited April 14, 2011 by Dj_Dark Link to comment
bella Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Salut, Nu am gasit un topic concludent asa ca ma folosesc de aceste... Vreau sa schimb sonda lambda la masina din profil. Se poate face operatiunea asta doar in service? As putea intampina probleme la demontarea celei vechi?(rugina care sa ma impiedice sa o desfac) Merci pentru orice sfat sau idee. Link to comment
Viktor Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 As putea intampina probleme la demontarea celei vechi? Exista riscul de a se rupe. Link to comment
bella Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Banuiam...posibile solutii?In service nu se poate rupe? Link to comment
Dj_Dark Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 (edited) Este foarte greu de desfacut. Se desface numai la cald, eu a trebuit sa dau galeria jos, am incalzit-o la aragaz, am prins-o in menghina si, dupa ce am stricat hexagonul cu o inelara, am taiat-o la nivelul hexagonului, am batut o tubulara cu ciocanul si am tras cu un cricket rezistent + o teava de 1 metru pana am convins-o. Daca se rupe, metoda clasica, bormasina si refacut filetul daca e cazul. Nu prea e operatiune de spatele blocului Edited August 3, 2011 by Dj_Dark Link to comment
bella Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Wow...in cazul asta, cred ca ma duc in service sa o schimb. Link to comment
Viktor Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Se poate rupe si in service dar banui ca au scule sa o rezolva e fara a demonta nimic altceva. Daca esti pregatit, spor la lucru. Link to comment
valentinciacaru Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Salut, Am un Cielo Euro 3 din 2005, venit cu GPL din fabrica. Am reusit sa distrug sonda lambda 2 de tot. Bineinteles ca sonda nu a fost greu de gasit, dar nu reusesc sa gasesc mufa care sa racordeze sonda cu restul instalatiei. Are cineva idee de unde pot cumpara acea mufa? Am inteles ca se potriveste si mufa de la model Opel Astra F. Ms, Vali Link to comment
cris06 Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 (edited) Iti recomand, din propria experienta, sa renunti la acea mufa pt ca vei avea probleme cu ea din cauza pozitionarii ei. Apa aruncata de la roata dr. fata, o atinge. La mine s-a corodat un pin din ea de pe circuitul de incalzire a sondei. Am taiat mufa, am legat firele pe direct si le-am protejat intr-un tub gofrat (copex). De un an de zile nu mai am probleme. Problema e ca trebuie sa identifici firele noii sonde. Edited May 7, 2014 by cris06 Link to comment
Geo_ZGA Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Sau izolezi fiecare fir, unde e lipit, cu tub termocontractabil. Izoleaza perfect, se strange pe fir si nu mai intra apa. Link to comment
Viktor Posted March 3, 2018 Share Posted March 3, 2018 Sonde lambda nexia/cielo 95-96 sohc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now