Jump to content

Recommended Posts

In mod normal nu au sonda lambda cele vandute de noi in Romania, uita-te pe oala dreapta, pe langa carcasa filtrului de aer, daca e un potentiometru, ala tine locul sondei lambda.

Link to comment

Ti-a rasuns colegul scurt si la obiect. Nu mai compara Cielo cu Espero, nu au nici o treaba una cu alta si nu e prima data cand faci asta.

 

PS A mea de 1.5 are sonda lambda si e manuala noneuro, deci... nu prea au legatura una cu alta.

Link to comment
  • 2 months later...

La mine nu are sonda lambda pe galerie de evacuare,doar un surub,m-am uitat dupa mufa de conectare sonda lambda,si o am,si chiar intra in ea o mufa cu 3 fire,acuma e ciudat o am, sau nu? :scarpin:

 

 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Teoretic ar trebui sa se aprinda cand valoarea este fixa (sonda in scurt sau strapunsa). Practic eu am mers mult si bine cu ea defecta si in afara de un consum foarte mare si fum negru la accelerari tari, altceva nu s-a intamplat, nici vorba de check aprins.

Asa ca cel mai bine te uiti la consum cand suspectezi o defectiune la ea.

 

PS cielo si espero sunt usor diferite asa ca regula cu becul aprins e posibil sa nu coincida. Poate la cielo se aprinde, e alta electronica.

Edited by Dj_Dark
Link to comment
  • 3 months later...

Salut,

 

Nu am gasit un topic concludent asa ca ma folosesc de aceste...

Vreau sa schimb sonda lambda la masina din profil. Se poate face operatiunea asta doar in service?

As putea intampina probleme la demontarea celei vechi?(rugina care sa ma impiedice sa o desfac)

 

Merci pentru orice sfat sau idee.

Link to comment

Este foarte greu de desfacut. Se desface numai la cald, eu a trebuit sa dau galeria jos, am incalzit-o la aragaz, am prins-o in menghina si, dupa ce am stricat hexagonul cu o inelara, am taiat-o la nivelul hexagonului, am batut o tubulara cu ciocanul si am tras cu un cricket rezistent + o teava de 1 metru pana am convins-o.

 

Daca se rupe, metoda clasica, bormasina si refacut filetul daca e cazul. Nu prea e operatiune de spatele blocului ;)

Edited by Dj_Dark
Link to comment
  • 2 years later...

Salut,



Am un Cielo Euro 3 din 2005, venit cu GPL din fabrica.


Am reusit sa distrug sonda lambda 2 de tot. Bineinteles ca sonda nu a fost greu de gasit, dar nu reusesc sa gasesc mufa care sa racordeze sonda cu restul instalatiei.



Are cineva idee de unde pot cumpara acea mufa? Am inteles ca se potriveste si mufa de la model Opel Astra F.



Ms,


Vali


Link to comment

Iti recomand, din propria experienta, sa renunti la acea mufa pt ca vei avea probleme cu ea din cauza pozitionarii ei. Apa aruncata de la roata dr. fata, o atinge. La mine s-a corodat un pin din ea de pe circuitul de incalzire a sondei. Am taiat mufa, am legat firele pe direct si le-am protejat intr-un tub gofrat (copex). De un an de zile nu mai am probleme. Problema e ca trebuie sa identifici firele noii sonde.

Edited by cris06
Link to comment
  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...