Tico12 Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 va dau eu butoane de logan sa nu va mai complicati. Link to comment
Mad MAX Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Mai da-le incolo de butoane de logan! Abram Burel are dreptate! Avem si noi butoane la masini! E chiar bine ce vrea sa faca Abram Burel. Adica mod manual cum e si acum plus ca daca tii mai mult apasat butonul(aprox 2 sec) sa se inchida/deschida automat, iar in cazul in care parasesti masina si lasi geamul deschis cand armezi alarma sa se ridice geamul(sau la actionarea inchiderii centralizate). Asteptam cu nerabdare rezultatul! Link to comment
Abram Burel Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 S-au facut ceva progrese, dar mult mai putin si mai incet decat ma asteptam. Oricum proiectul e pe teava. Pana cand va fi nevoie de geamuri deschise sigur il avem gata Link to comment
PaulM Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 (edited) ...mod manual cum e si acum plus ca daca tii mai mult apasat butonul(aprox 2 sec) sa se inchida/deschida automat, iar in cazul in care parasesti masina si lasi geamul deschis cand armezi alarma sa se ridice geamul(sau la actionarea inchiderii centralizate)... Asa am eu la Opel Astra Caravan Confort 99 ... vreu sa spun ca ma scoate din sarite Espero cu modul lui de a deschide geamul fftopic: .. as spune ce am patit da mie cam rusinica .. hai sa spun totusi : am stranutat si fiind racit m-am trezit cu o mucoasa in gura (bine ca am tinut gura inchisa ca altfel il lipeam pe parbriz ) si ca sa nu il inghit inapoi ca nu este frumos am vrut sa-l scuip pe geam (dap stiu rusine sa imi fie ) ... e ma rog toate bune si frumoase am apasat butonul sa imi deschida geamul ptr ~2sec dar in momentul ala ma intrebat pasagerul din dreapta nu mai stiu ce si m-am uitat le el .. e ma rog dupa ce am vazut ce vrea omu m-am intors hotart sa scuip pe geam .. Ta NA am reusit sa fac exact asta da la propriu ) geamul era deschis decat cu ~4cm ... am pus un sticker pe geam ? am pus !! asta e sa imi fie invatzatura de minte sa nu mai scuip din espero .. partea buna este ca am avut tot drumul pana la Buc. motiv sa radem altfel adormeam cu 50-60km/h ai lor ) Daca reusete cineva sa faca dispozitivul minune as dori si eu 4 buc sa nu mai pun abtibilde pe geamuri ) Edited January 29, 2006 by PaulM Link to comment
Mad MAX Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 @Abram Burel: care este statusul proiectului? Link to comment
Abram Burel Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Azi am avut o chatoconferinta cu partenerul Zerro si am decis sa acceleram putin lucrarea. In consecinta, montajul de test e pe jumatate gata (m-am bagat in seara asta in bucatarie si am lucrat vreo 2 ore), programul initial (s-ar putea sa mai sufere modificari) e gata (Zerro made) si incarcat in pic. Planul meu arata ca prototipul trebuie sa iasa pana la sfarsitul lui martie, lucru care va fi in mod normal confirmat. Piesele necesare pentru vreo 20 de butoane sunt practic pe stoc. Asta inseamna ca primavara va veni anul asta cu butoanele promise. In curand (dar dupa finalizarea testelor, estimat in circa 1,5-2 sapatamani) o sa public pe situl meu detalii despre acest proiect. Link to comment
Abram Burel Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 (edited) Inseamna pe naiba ce ziceam acum o luna , ba doua Abia ieri am reusit sa masor curentul prin actuatoarele de la geamuri (asta fiind necesar pentru circuitul de oprire a geamului - ca veni vorba, cat pe ce sa-mi rup degetul pe care mi l-am prins din greseala in geamul care se inchidea). Rezultat, daca e cineva curios: - curent cu geamul coborand 4-5A - curent cu geamul urcand 5-6A - curent cu geamul blocat 13-14A Edited April 5, 2006 by Abram Burel Link to comment
Abram Burel Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Nu arata frumos un alt post consecutiv, dar pentru cei curiosi asupra modului de masurare a curentului, iaca un desen. Link to comment
MCojo Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 (edited) Eu cred ca era mult mai simplu cu un clampmetru, secondat de un multimetru pe intrarea de mV D.C. ... Edited April 6, 2006 by MCojo Link to comment
Abram Burel Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Cand o sa fac rost de un clantometru d-ala voi tine cont Link to comment
Mad MAX Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 ceva progrese cu proiectul asta? E f interesant ... Offtopic: tocmai mi s-a stricat butonul de la geamul stg fata. Se poate schimba microswitch-ul ala? Link to comment
CT_ZDB Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 trebuie sa schimbi toata comanda geamurilor electrice... adica 100ron... Link to comment
MethodRO Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 (edited) Iei buton de dreapta si il schimbi. Chestia mai grea este ca este foarte multa migala! Edited May 25, 2006 by MethodRO Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Mai bine il deschizi si il cureti cu solutie de contacte si smirghel. La mine a mers. Link to comment
xbg Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 sunt nou pe aici, am iceput sa ma gandesc si eu la tema propusa, am ceva sperante, dar ma intereseaza daca, curentul masurat, adica 4-5A coborare, 5-5 A urcare si 13-14 A blocare este masurat foarte precis pentru ca de acesti curenti depinde foarte mult proiectul Si mai e o chestie, in circuit curentul creste foarte mult si in momentul pornirii motorasului, adica la inceputul cursei, stii cineva ce valoare are pentru ca se poate ca circuitul sa sara inainte sa porneasaca datorita acestei protectii la obstacole, adica el intalneste un obstacol inainte de a porni Link to comment
Abram Burel Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 N-am o valoare "matematică" pentru precizie. Însă, pentru valori date ca X-Y zic că se poate deduce destul de uşor că nu sunt foarte precise. Curentul de pornire era mai greu de determinat cu sculele de care dispun. Cel puţin în cazul proiectului meu, chestia asta se rezolvă din soft. Link to comment
Alinutz Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 (edited) Am si eu o intrebare pt Abram Burel. La Lacetti-ul meu, este buton doar la sofer si doar pt coboratul geamului one-touch. Daca vreau sa-l inchid trebuie sa tin de buton ... acum intrebare suna cam asa : daca as putea sa fac rost de inca 3 butoane la fel ca cel de la geamul soferului cu functie de one-touch macar la coborare si l-as monta la celalalte geamuri ar merge ? Sunt cumva mai multe fire, sau mai stiu eu, ceva in plus, sau doar intrerupatorul acela face toata diferenta ?! Edited September 10, 2006 by Alinutz Link to comment
Abram Burel Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 (edited) E foarte puţină informaţie în manualul de service (din 2004) pe tema asta. Pe schemă e figurat "punctat" (adică probabil opţional) un "modul de control" inserat între butonul de la geamul şoferului şi motorul de la macara. Dacă ar fi aşa, atunci s-ar putea pune module asemănătoare şi la celelalte uşi. Nu ştiu dacă sunt butoane specializate. Mai degrabă e un modul suplimentar. Instalaţia în rest e "clasică" cu 3 fire pentru fiecare uşă/geam. Ar trebui desfăcută uşa de la şofer şi văzut ce e pe acolo. Că veni vorba, avansez şi eu ca... melcul. Am circuite imprimate, am piesele, am chiar şi cutiuţe. Ba am şi programat pentru luna asta să fac măcar una. Să vedem Edited September 10, 2006 by Abram Burel Link to comment
Alinutz Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 (edited) Nu stiu daca si la Kalos este la fel, dar acel buton de geam are o "treapta" in plus la apasare, pe care cealalte butoane nu o au, si de aceea ma gandesc ca poate toata diferenta ar fi din buton. Edited September 10, 2006 by Alinutz Link to comment
lucs Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Că veni vorba, avansez şi eu ca... melcul. Am circuite imprimate, am piesele, am chiar şi cutiuţe. Ba am şi programat pentru luna asta să fac măcar una. Să vedem S-a ajuns la o solutie finala ? N-a mai postat nimeni de anul trecut ?! Link to comment
Abram Burel Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Pai, daca era ceva nou, probabil se anunta, nu-i asa? Link to comment
LYM Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Pai haideti, bagati carbuni, ca si mie mi-ar trebui chestia asta Link to comment
cristigsm Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Deci iată schema de principiu pentru "one touch " plus oprire la a doua apăsare . Dacă este cineva interesat să o construiască atunci pot să-i dau mai multe detalii asupra funcţionării circuitului. SCUZE AM GREŞIT SCHEMA .EA APARŢINE UNUI COLEG FORUMIST. schema_geamuri.bmpschema_geamuri.bmp sant interesat de schema cum o aflu multumesc Link to comment
kinderu56 Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 ok am un buton de logan cum il montez pe cielo,pe masina am modul de inchidere geamuri din alama ??? Link to comment
kinderu56 Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 (edited) zilele aste am avut timp si de butonu delogan pe cielo dar surpriza nu funcioneaza deloc pe cielo pe logan merge, ok care o fo chestie? mai are motoru de logan ceva electronica in el? Edited December 2, 2010 by kinderu56 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now