Jump to content

Zgomot Suspect


Recommended Posts

Salve,

 

Cerere diagnostic:

 

In momentul in care plec de pe loc si se face o plecare cu motorul un pic subturat, se aude un zgomot repetitiv pe turatia motorului de vreo 4 sau 5 ori de parca se rupe ceva pe dedesubt.

 

Se poate sa fie dusa bucata aia de cauciuc de la motor. Am vazut ca are un pufer in fata, dar la mine nu mai vad cauciucul, iar tabla care e prinsa de motor e cu vreo 1,5 cm mai jos decat tabla prinsa pe bara.

 

Oare asta sa fie?

Link to comment

Ho bre cu serviceul ca Lucica nu e in garantie...

 

Pai, Lucica tata, trebuie sa aduci exponatul al Institutul Nostru de Testare (INT) de la locul binestiut pentru o diagnosticare corespunzatoare.

 

Eu am o banuiala cam ce ar fi, iar la mine face rau de tot... Arculete rupte de la discul de ambreiaj... dar repet, tb sa facem o verificare audibila...

Link to comment

:) Nu stiu daca e de la arculete ptr ca daca lasi ambreiajul indeajuns de lent pleaca lin. In schimb daca pleci smuncit, motorul vibreaza in pic in ambreiaj. Numai atunci se aude.

 

E ca si cum s-ar rupe ceva pe jos si se aude parca pe partea stanga la roata cumva

Link to comment

Nu cred ca e specific Tico, asa ca imi dau si eu cu parerea.

Cand pleci subturat si esti sub limita "suportabilitatii" motorului (ceva cu cuplu, forte si alte din-astea), dansul (motorul) trepideaza, ma rog, se zgaltaie destul de tare.

Miscarea asta se transmite la diverse piese. In functie de cat de bine "fixate" sunt toate astea, poti sa ai senzatia descrisa de tine. Poate fi scut, planetara, tubulatura de evacuare, ambreiaj si altele. Cam fiecare piesa are "glasul" ei, prin urmare o localizare empirica se face dupa "ureche" (o ureche "muzicala" distinge diverse zgomote).

Una si mai empirica se face cu un cor de "urechi" si brainstorming cat cuprinde, la locul pomenit de alx. Oricum, va trebui probabil cocotata pe ceva.

Link to comment

:)

Se poate, mie imi e frica sa nu fie ceva la articulatii.

Sunt virgine din 1998 - 70.000 Km

Poate ca la kilometraj nu e mult, dar ma gandesc ca e uzura in timp.

Eu la Tico nu am schimbat decat pompa de apa si asta din greseala mea, dar sa cada ceva de la sine nu mi s-a intamplat.

Link to comment

Pai "varsta" articulatiilor se simte mai degraba in "repriza de gropi" decat in "ralanti de pornire".

Oricum, pivotaraie de 70K?! Nici chiar daca o culcai seara cu tine in pat nu cred ca mai e intreaga la "minte".

Link to comment
Oricum, pivotaraie de 70K?! Nici chiar daca o culcai seara cu tine in pat nu cred ca mai e intreaga la "minte".

 

Nu este nici o mirare, totusi tico-ul nu este dacie, iar piesele de pe tico (cele originale) sunt f rezistente. Eu am 77k pe tico-ul din 96 si nu este nimic schimbat la amortizoare-pivoti si nici nu dau semne de oboseala.

 

@Luci, si eu inclin sa cred ca poate fi un zgomot provenit de undeva de la cutie sau transmisie (aveam un amic cu o dacie care cand pleca mai tare de pe loc aveam senzatia ca pleaca doar motorul fara noi - dar iar tico-ul nu e dacie) stiu ca el cand a schimbat a umblat la ambele. Totusi du-te la Institut, si apoi o vizita in service.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...