florica Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 este cu 3 fire si de dimineata caut prin bucuresti , am gasit intr-un singur loc la 425 de lei Link to comment
sebiusjp Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) buna seara tuturor.Citind acest topic si confruntandu-ma cu un consum exagerat de benzina,m-am decis sa cer din nou sfatul vostru.al meu cielo 1,5 ohc model coreea,avea un consum de 16%!!!!!!!!!!!!! am decis sa iau masuri si am trecut imediat la schimbarea fiselor, bujiile le-am pentru ca nu au nici nr de km si nici lunile,am curatat injectoarele la US,cei de la service,si e unul mai mare specializat daewoo,au zis ca sunt in parametrii si trebuie sa functioneze mult si bine.Citind cele scrise pe aici am masurat valori la senzorul tps,el avand 66mV in schimb,la potentiometrul co aveam o valoare intre pinii 3 si 2(studiind mai intai manualul),de 2.41V! incercand sa aduc la pozitia de 600 mV,motorul devenise instabil si pana la urma murea,dupa care am dat la valoarea initiala. Mentionez ca motorul a fost segmentat in toamna si am facut abia 3700 de km.Intrebare: e ceva foarte grav sau s-ar putea ca mecanicul sa fi ajustat el ceva dupa ureche si necesita o scanare si reglare? multumesc Edited March 21, 2010 by sebiusjp Link to comment
Dj_Dark Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Cu ce sa te ajutam? Fugi si regleaza potentiometrul ala pe analizorul de gaze sau scanner, nu dupa ureche. Link to comment
sebiusjp Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 ma gandeam ca in afara de asta ar fi nevoie de mai multe operatiuni ce ar trebuii urmate,cu analizorul e maine la prima ora,multumesc de sfaturi lui danutza de la cluj,insa intrebam daca consumul asta subit se poate datora potentiometrului. Oricum multumesc. Link to comment
dflorescu Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Citind cele scrise pe aici am masurat valori la senzorul tps,el avand 66mV in schimb,la potentiometrul co aveam o valoare intre pinii 3 si 2(studiind mai intai manualul),de 2.41V! incercand sa aduc la pozitia de 600 mV,motorul devenise instabil si pana la urma murea,dupa care am dat la valoarea initiala. Tensiunea aia intre 580 si 620 mV nu o masori tu cu voltmetrul pe acel semireglabil, ea este "afisata" de ECM cand este interogat cu un scanner. Daca vrei sa faci aproximari, iti pot spune ca la 688 mV rezistenta intre pinii verde si maro e de 9 kohm, la 700 mV e de aproximativ 10 kohm. Rezistenta intre pinii maro si gri este de 15kohm (valoarea semireglabilului). Link to comment
danutza Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 (edited) Intre timp am discutata cu @sebiusjp si si-a reglat potentimetrul de CO pe tester iar consumul i-a revenit in valori normale.Asa ca aviz amatorilor, nu va bagati degetele la potentiometrul de CO daca nu aveti la dispozitie analizor de gaze sau tester. Edited April 20, 2010 by danutza Link to comment
glenmorangie Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 am un cielo cu potentiometru co si nu reusesc cu nici un tester sa ma conectez la ecm.. as vrea sa reglez potentiometrul pe un analizor gaze.poate sa-mi spuna cineva ce valori trebuie sa indice analizatorul ???? Link to comment
nubira_1 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Am o problema veche cu consumul exagerat de benzina. Dupa parerea lui Ovi_ver problema mea se pare ca este legata de potentiometrul CO (nubira 1 non-euro 1.6 16v) si ca acesta ar trebui regla pe un analizor de gaze. A mai facut cineva lucrul asta pe acest tip de masina? Daca da aveti un grafic sau niste valori optime la care ar trebui reglata: Este cineva din craiova care a mai facut lucrul asta in acest oras si imi poate recomanda un service bun unde pot face asta? Multumesc. Sunt disperat de cate benzina poate sa consume aceasta masina, nu mai stiu ce.i pot face. Il pot regla singur potentiometetrul acela? Nu am gpl pe ea. Link to comment
ghery18 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Nu stie nimeni un service in cluj care sa aiba tester pentru un daewoo espero 1.5 16V.Am un consum exagerat de mare. Am cautat in multe service-uri si nimeni nu are.Multumesc Link to comment
danutza Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Wyly&Co in Sanicoara daca nu au, ei au fost reprezentanta Daewoo si la Dacia Service pe Dorobantilor, si ei au fost reprezentanta Daewoo dar degeaba au testerul daca nu stiu interpreta parametrii afisati. Eu cand am avut probleme cu consumul am oprit la Valcea (eram in drum spre Bucuresti) si mi-a rezolvat Ovi-jer problema. Link to comment
unick Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 salut,am si eu o intrebare,potentiometrul ala,e normal sa se invarta in gol? Link to comment
unick Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 si nu ar trebui sa se opreasca daca il tot strang spre exemplu?am invartit de el pana m-am plictisit,acum nu mai porneste deloc,inainte macar statea la 1000rpm dar nu trecea de 2000rpm sub nici o forma,nici in gol nici in sarcina.mersi Link to comment
Dj_Dark Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Nu am avut niciodata curiozitatea asta . oricum, daca l-ai dereglat, pe tester il mai faci la loc. Link to comment
smv Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) L-ai zapacit de tot. Incearca sa-l aduci cat de cat in parametrii functionali cautand sa obtii o tensiune de cca. 0,6V. Cred totusi, ca pana la urma vei apela la un service. Oricum, reglarea finala trebuie facuta cu un analizor de gaze. Edited January 16, 2014 by smv Link to comment
unick Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 multumesc,o sa incerc si o sa va tin la curent,valorile pt TPS(cred ca asa se numeste senzorul de la clapeta de acceleratie) si pt senzorul de turatie care e sub motor,cel cu mufa in 3 fire,ce valori ar trebuii sa aibe? Link to comment
smv Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Daca vorbesti despre CKP (senzorul care genereaza impulsurile la rotirea arborelui), ar trebui ca la terminalul 1 (high) sa aiba valoarea de cca. 2,5V (se masoara cu senzorul conectat cand se actioneaza demarorul). Link to comment
Dj_Dark Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 E o contradictie aici. Masinile care au pot de co au de obicei delco mecanic deci...ce senzor de turatie? Din ce an e masina? Link to comment
unick Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 are delco mecanic,dar mai are un senzor pe langa cureaua de distributie,undeva sub motor,masina este din 1998 Link to comment
Dj_Dark Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) Ala probabil e manocontactul de ulei, care aprinde becul din bord. Poti verifica usor, daca scoti mufa becul de la ulei nu ar mai trebui sa se aprinda cand pui contactul. Edited January 16, 2014 by Dj_Dark Link to comment
smv Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Ai dreptate, Dj ! Luat de val am pierdut din vedere modelul. Nu are CKP. Tot mecanismul este in delcou. Link to comment
octavgr Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 salut. nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar oricare din modele are un senzor pe arborele cotit. senzorul are o distanta de 1 mm de o roata dintata fixata pe arborele cotit si care are cativa dinti lipsa. e obligatoriu pt orice motor cu sau fara delco( apropo...nu e mecanic... e electronic si singurul rol al lui este sa sesizeze unde este arborele cu came si sa duca scanteia la cilindrul respectiv ). Link to comment
smv Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Daca tot ai Cielo fabr. '95 (injectie multipunct simultana, senzor de pozitie electromagnetic cu 4 poli si modul de aprindere electronica EST) si ai reusit sa gasesti senzorul CKP in discutie, repereaza-l cu un gogoloi rosu pe schema electrica din manual (IEFI-S sau IEFI-6) si pune pagina in atasament. Nu de alta, dar ca un f.bun cunoscator al automobilului ce il folosesti, avem oportunitatea sa ne mai "luminam" si noi. Omu' invata pana moare si oricine ii poate fi profesor. Link to comment
octavgr Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Primul profesor esti chiar tu cel ce cu ironie cauti sa dai o lectie. Lectia din manualul de service daewoo o s-o caut sa mi-o insusesc. In schimb imi este greu sa ma descotorosesc de principiile de fct ale efi asa cum le-a creat gm si n-a reusit sa-i depaseasca nimeni. Si au fost si raman standard. Dar oricum merci pt lectie. Cu stima...o sa caut sa explic in amanunt, eventual cu ecuatie cum functioneaza efi... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now