simona82 Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 buna seara va deranjez cu o mica rugaminte si in acelasi timp intrebare mi se aprinde uleiul in timp ce calc brusc frana iar cand iau piciorul dispare. acum o luna am schimbat uleiut tot din cauza ca mi-a intrat benzina in baie, acum iarasi aceiasi problema. mecanicul mi-a spus ca este din cauza ca merg cu motorul la rece si nu circul f mult cu masina. bn dar totusi nu inteleg ce treaba are calcatul franii cu benzina din baie? am inteles ca e frig si ca motorul nu are timp sa se incalzeasca ca eu ma opresc dar ma ingrijoreaza uleiul ca se aprinde cand franez. voi ce parere aveti e corect ce mi-a zis el? va multumesc. Link to comment
petrysor Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 (edited) ce masina?matizul din semnatura?pai cam cat mergi cu masina ca sa nu aiba timp sa se incalzeasca?problema e alta, daca iti baga benzina in baie poti sa mergi si 1000 de km pe zi si tot nu o sa iasa benzina de acolo.problema s-ar putea sa fie un amestec prea bogat,uzura la segmenti,termostat blocat pe deschis.cand pui frana scade turatia si de aceea nu mai are presiune.vezi sa nu confunzi becul de presiune ulei cu cel de frana care semnalizeaza frana de mana si lipsa lichidului de frana.in prima faza eu zic sa nu mai mergi cu masina pentru ca o sa distrugi tot motorul.de schimbat oricum o sa trebuiasca sa schimbi uleiul,dar si mecanicul.cu cat ti-a crescut nivelul uleiului? Edited March 9, 2011 by petrysor Link to comment
simona82 Posted March 12, 2011 Author Share Posted March 12, 2011 ce masina?matizul din semnatura?pai cam cat mergi cu masina ca sa nu aiba timp sa se incalzeasca?problema e alta, daca iti baga benzina in baie poti sa mergi si 1000 de km pe zi si tot nu o sa iasa benzina de acolo.problema s-ar putea sa fie un amestec prea bogat,uzura la segmenti,termostat blocat pe deschis.cand pui frana scade turatia si de aceea nu mai are presiune.vezi sa nu confunzi becul de presiune ulei cu cel de frana care semnalizeaza frana de mana si lipsa lichidului de frana.in prima faza eu zic sa nu mai mergi cu masina pentru ca o sa distrugi tot motorul.de schimbat oricum o sa trebuiasca sa schimbi uleiul,dar si mecanicul.cu cat ti-a crescut nivelul uleiului? buna seara ms pt raspuns a crescut putin peste nivelul maxim motorul ii segmentat de asta toamna am fost la mecanivul ce mi-a facut motorul si a zis ca mi-a disfundat o supapa acum mai ramane sa schimb uleiul plus ca nu imi functioma o bujie bn. sp[er ca dupa aia sa nu mai imi faca asa pai am o luna de zile de cand am schimbat uleiul iar prima data o fost de la soc, este din 2003 motor 800 cm. eu 2 zile lucrez normal ca nu are timp sa se incalzeasca f mult asta nu inseamna ca pana anul trecut faceam numai sute de km. nu confund vfrana cu uleiul ca vad ce imi indica acpolo. o seara buna Link to comment
petrysor Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 pai daca nu iti functiona o bujie e clar ca de acolo vine problema.totusi nu ar fi trebuit sa-ti bage asa multa benzina daca spui ca e si segmentat.un motor ok are presiune si cu uleiul indoit cu benzina, spun din experienta mea la dacie care avea soc manual.numai bine Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now