Jump to content

Zapp....marea Teapa


andreib

Recommended Posts

Firma proprie are un abonament Zapp share free 180 cu 3 telefoane. Au existat probleme cu semnalul de la inceput, am depus reclamatii si sensizari de m-am plictisit si tot nu s-a rezolvat mai nimik. Buuunnn..pana aici toate bune si frumosase dar de vreo 3 luni incoace lucrurile s-au agravat...Unul dintre telefoane care sta la magazin mai tot timpul nu are semnal. Celelalte 2 sunt si ele o mare sursa de stress-convorbiri intrerupte.

 

Dupa ce timp de 6 luni m-au dus cu presul ca se rezolva acum cand vreau sa reziliez contractele (a trecut 1 an) spun ca trebuia sa ii informez cu 60 zile inainte. Asta pentru mine este culmea magariei, cand ei m-au convins ca se va rezolva si nu e necesar sa depun cerere de reziliere :wallbanger: . Am incercat sa reduc abonamentul de la 3 la 2 telefoane dar au zis ca nici asta nu se poate.

 

Eu personal imi ies din sarite si daca nu gasesc o solutie mai buna le trag ,,tzeapa'' de vreo 2 facturi si astept sa ma dea in judecata (in proces o sa sustin indisponibilitatea serviciului) si gata. Is mai mult decat MAGARI. X(

Link to comment

Te inteleg intrutotul dar nu rez nimic daca nu platesti facturile.

Nedisponibilitatea serviciului nu exonereaza plata abonamentului. Si oricum, nu poti dovedi ca nu ai putut folosi tel.

Link to comment

Raporteaza-le cate un deranjament in fiecare zi (si mai multe pe zi daca vrei sa te distrezi).

Intre timp gaseste un amic care sa studieze putin contractul.

Mai gaseste unul care sa fie putin ziarist.

Aranjeaza o audienta cu clubul smecherilor de la Zapp ce dau cu free pe la nas si baga ceva presiune pe sfaturile amicilor (nu strica sa te insoteasca "ziaristul" cu un reportofon).

Daca nu se molesesc, da-i tu in judecata (in functie de ce zice "juristul").

Well, poate pare cam fabulatie, dar trebuie sa devina o realitate. Altfel de ce vedem atatea filme?!

Link to comment

Mi se pare buna ideea cu reclamatii dese, dar sa ai cumva dovada ca ai facut aceste reclamatii. Si nici eu nu as plati vreo 2 facturi, poate asa se vor gindi sa suspende...si lasa-i pe ei sa-si bata capul, sa te dea in judecata..etc

Link to comment

La reclamare se cere numarul tichetului de trouble/deranjament si ID-ul operatorului Help Desk ce a inregistrat reclamatia. Se noteaza chestiile astea, data si ora.

Daca te dau ei in judecata si nu ai "probele" astea e nasol. O sa intrii in grupul looser-ilor care s-au saturat de zapul lor dar au fost trasi in teapa.

Link to comment

Am clauza de reziliere a contractului de 600 usd!!!! Este culmea magariei. Imi trag masina in fata la reprezentanta lor si scriu cat o schioapa clauza aia din contract. Oare mai face cineva abonamente la ei? Imbecili mai mari ca la zapp nu am mai vazut. Pai daca ma mut intr-o zona unde nu este semnal deloc continui sa platesc abonamentul? Sunt absolut cretini. Statusul meu pe msg este si va fi ZAPP SUCKS. Sunt sub orice limita a bunului simt iar contractul este nelegal si lipsit de orice respect fata de utilizator/client. :-W

Link to comment

Andrei, ai vb la telefon sau le-ai facut o vizita?

 

Am avut acum vro 5 ani o mica problema cu Orange, mi-au spus la rel clienti : "din pacate nu se poate sa reziliez contratul". O vizita la sediu si o audientza care a durat fix 5 min a rezolvat complet problema si PE LOC. nu m-am dus cu pile, cunostinte etc si nici cu scandal, dor cu temele facute adica cu contractul citit bine.

Am platit doar abonamentul pe luna care era deja inceputa.

Link to comment

Au mari probleme cu acoperirea, am un telefon ZAPP de la firma si daca il tin pe birou la 2 minute bipaie ca pierde semnalul dupa aia iara il gaseste si tot asa...nu e normal ca doar sunt in Bucuresti si nu locuiesc intr-un buncar ecranat. Daca nici aici nu ai semnal!

Link to comment

@shenk: Am fost si la reprezentanta si tot acelasi lucru mi-au spus: fraiere, mai platesi 1 an de kkt de retea, de nervi si telefoane izbite de pereti si poate ne gandim sa iti dam drumul la anu. :rambo: :rambo: :rambo: . Nu stiu ce sa le mai fac, ma scot din minti, sunt un subiect zilnic de stress si nervi (nu-ti poti imagina cat e de enervant sa ti se intrerupa 9 din 10 convorbiri). :wallbanger:

Link to comment

Andrei, ai auzit de OPC??? Da-le un telefon si spune-le povestea...poate te sfatuiesc ei cumva...

 

 

www.anpc.ro

 

La numerele de telefon: TELCONS: 0800 080 999 - telefon cu apelare gratuita si 9660 puteti adresa direct reclamatii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor

IMPORTANT! La reclamatiile pe care le faceti pe site, puteti atasa acum documente in format electronic.

Link to comment

Acum tocmai a zburt un mail catre ANPC. Sunt curios sa vad daca se va lua vreun fel de atitudine fata de acest contract abuziv. Propriuzis Telemobil are dreptul de a NU furniza serviciile cat timp doresc ei iar clientul este obligat sa plateasca abonamentul.!!!!!!!!!! X( .

@VAXXi: multumesc pt link, am stat o ora si am citit threadul dar nu am gasit o solutie concreta. Singura portita este calea justitiei, dar este nevoie de bani/timp. A fost abordata de o firma de avocatura impotriva Zapp si nici mcar nu s-a ajuns in instanta...Zapp a cedat. X(

 

Acum astept raspuns de la ANPC, ma duc la Zapp le mai fac inca odata taraboi, le depun un munte de sensizari , iau nr de inregistrare iar daca in 1 luna nu se rezolva BYE TZAPP...Imi trag masina in fata la reprezentanta cu un banner pe ea in care enomerez clauzele contractuale si cal serviilor zapp(si nu cu font de 2 dau 3 ca in contract).

Link to comment

1. Daca tot mai astepti 1 luna (2,... ) fa-le si o notificare de reziliere (ca sa prinzi la o adica cele 60 de zile anticipate).

2. Pai daca Zapp a cedat (chestia cu firma de avocatura) e bine. Asta si e ideea, practic.

3. Nu te du cu gura mare. Ei sunt oricum mai versati decat tine, fac asta toata ziua, tu doar la nervi. E greu de presupus ca ii sperii asa.

4. ANPC merge lent si are proceduri aparent simple, dar uita-te pe situl lor sa vezi ce documentatie iti trebuie pentru o "plangere" (ceea ce e frumos e ca au si sectiune on-line)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...