korydon Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Mai da-le dracu de injectoare, vorbiti din auzite. Un injector nou este in jur de 600 ron . Lucrez la reprezentanta Dacia, un injector nou este aprox.1.000 lei la noi, diferenta este nesemnificativa intre cele euro 3 si cele euro 4 ( la bani ma refeream ). Ma gandesc inclusiv sa dau o raita pe la reprezentante sa vad daca gasesc ceva din recuperarile de la leasing, Nu te sfatuiesc sa iei de la firmele de leasing, am adus un lot la firma ( de la RCI Leasing ) si erau varza, abia a reusit tipul de la vanzari sa le dea. Link to comment
Mircea Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 PAi daca ar fi sa cumperi un injector nou, l-ai cumpara de la reprezentanta Dacia cu aproximativ 90% adaos sau de la un magazin de piese aftermarket? Link to comment
korydon Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Nu pot sa iti spun cota de adaos practicata la noi, insa pot sa iti spun ca numai la produsele de valoare mica se practica astfel de adaosuri, la cele de valoare mare este undeva in jurul a 20 - 30 %. Produsele originale fata de cele motrio nu pot fi deosebite decat de catre cei cu experienta, eu unul nu-mi pot da seama. 1 Link to comment
boditza Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 parerea mea e sa mergi fie pe opel corsa 1,3 cdti sau fratii lui de la fiat(panda, punto) fie pe logan de 1,5 sau chiar megane de 1,5 ... eu am ramas uimit de consumul motorului de 1,5. din experienta proprie in oras loganul de 1,5 nu mi-a consumat mai mult de 7% iarna. injectoare gasesti chiar si la preturi bune, aftermarket sau pot fi o solutie si cele de la dezmembrari Link to comment
TBird Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Daca te intereseaza Logan, am o cunostinta care il are in leasing si nu si-l mai permite. A zis ca nu vrea nici un ban in plus decat sa achiti ce mai este la leasing(2700E). Loganul este din 2006 1.5dci, full option ... culoare ca ala pus de tine blue marin, km cam 140mii. Link to comment
andrew Posted April 4, 2011 Author Share Posted April 4, 2011 Deocamdata strang impresii despre masini, si sigur vreau o masina cu km ceva mai putini. Ma intereseaza insa parerea despre Fiesta din semnatura ta. Chiar daca e pe benzina cu siguranta poti sa imi zici cate ceva despre restul masinii. Link to comment
TBird Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 (edited) Pai, masina are 50000km, la 40000 a fost schimbat un rulment pe spate. Consuma in oras 8.5, la cum o alerg eu 7 daca mergi linistit. Probleme in afara de rulmentul acela nu a avut, dar este si oarecum la prima tinerete. Mie unul mi se pare ideala pentru oras si destul de sprintena daca te inveti cu ea ( adica turezi motorul peste 3000rpm ), sta bine pe sosea. La drumuri extra urbane mi se pare prea galagioasa si gurmunda la viteza mai mare de 110 maxim 120km/h. Ca idee un drum facut cu ea Constanta - Transfagarasan, mers pe autostrada cap coada cu 140-150km/h si dupa destul de sportiv a iesit un consum de 10l/100km( de mentionat ca in masina eram 5 persoane cu bagajele aferente). Ca si ansamblu este o masina buna, doar ca uneori mi se pare cam mic motorul . Daca nimeresti una buna nu te doare capul PS: Am uitat sa zic ceva, sunt fascinat de materialul din care este facut bord-ul ceva cauciuc moale super. Si nu are greieri deloc pe nicaieri. Edited April 4, 2011 by TBird Link to comment
Englishman Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Exact machineta care i-o mentionasem si eu. Stiu vreo 2 cazuri concrete. Tanc in miniatura. Link to comment
argon Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Avantajul Loganului in cursa e dat si de faptul ca probabil la banii astia ar fi cea mai noua masina dintre toate optiunile. Ma gandesc inclusiv sa dau o raita pe la reprezentante sa vad daca gasesc ceva din recuperarile de la leasing, poate sa scot si un an de garantie. Ce ziceti, credeti ca ar fi o varianta buna? Gasisem un astfel de exemplu. Ce ziceti, ar merita o astfel de masina? Daca e euro 3 cum zice, nu, e din ciclul injectoare picate. Link to comment
kenzo103 Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Nu are AC, deci nu se incadreaza in cerinte... Avantajul Loganului in cursa e dat si de faptul ca probabil la banii astia ar fi cea mai noua masina dintre toate optiunile. Ma gandesc inclusiv sa dau o raita pe la reprezentante sa vad daca gasesc ceva din recuperarile de la leasing, poate sa scot si un an de garantie. Ce ziceti, credeti ca ar fi o varianta buna? Gasisem un astfel de exemplu. Ce ziceti, ar merita o astfel de masina? Link to comment
NFS Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Ai putea sa te mai uiti si dupa un Hyundai Getz. Motor de 1.5, 88cp. O mica bestie. Consum 5.3 afara, ~8 in oras iarna! Si care ar fi diferenta fata de MAtiz? Mai bine sa-si ia un diesel cu consum de diesel, 4 afara si 6 in oras. Acu' nah, depinde si de oras. Ca-n Deva probabil c-as consuma si eu tot 6! Link to comment
mr_ Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Getzul meu era din 2006, avea 84kkm si l-am dat cu 4400€ cu cateva accesorii in plus (un set de jante + pneuri de iarna, un elm327, un bidon de shell sintetic pt dizal, prostioare din astea). S-ar incadra in buget fara probleme, si nu e o masina rea deloc. Link to comment
jorky1987 Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Aceleasi ganduri le am si eu- upgrade de la matiz la un ford fiesta sau skoda fabia , din pacate o sa raman pe benzina, cam scumpa taxa de inmatriculare la motorina euro 3. Din punctul meu de vedere fordul sau skoda ar fi cele mai potrivite... acum nu mai ramane decat sa dau matizul( sper eu cat mai repede) . Link to comment
Miste_R Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Eu as mai lua in considerare si polo 4, am mers cu unul 1.4 tdi si mi-a depasit asteptarile, si ca motor, si ca tinuta de drum, si ca consum. Am avut wee-ul asta unu pe mana,pt un drum pana la Suceava si inapoi. E o mica bestie! La relanti e tractoras intradevar,dar pt un motoras de 1,4tdi cu 70 sau 80 de caluti cat are,se misca AL NAIBII de bine si cu un consum de nu mai zic..! Foarte placut surprins de el! Link to comment
ches Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 Nu stiu de ce tot laudati Fiesta, mie mi s-a parut o masina ieftina si atat. Am mers cu un 1.4 cu 12000km (deci noua), masina de firma de la Orange (motor 1.4 benzina) si nu mi s-a parut prea grozav - plin de greieri, cu un zgomot ciudat din compartimentul motor (asta se poate datora si celor care conduc masina in mod obisnuit si care e posibil sa o fi lovit in scut). Design placut, motor fasnet, timonerie OK, stabilitate buna. Dar atat. E o masina ieftina facuta cu piese ieftine. Loganul/Clio 1.5dci au consumuri f bune daca le conduci linistit. Doar asa obtii acei 5% in oras cu care se lauda unii. De fapt si Matizul tau scoate un consum excelent daca il conduci linistit (accelerari line) si schimbi treapta la >3000rpm. F important este sa te orientezi pe o masina fara DPF. Motoarele PSA cu DPF sunt printre cele mai pacatoase pt ca folosesc o punga cu un aditiv special care costa cam 700RON/inlocuire la reprezentanta. Poti sa iesi undeva la 150-200RON inlocuirea daca il schimbi la "baietii" de pe forumuri. Eu as merge pe varianta Opel Corsa C, eventual cu motor benzina de litraj mic (1.0, 1.2) daca o folosesti numai in oras. Un pret corect pt o astfel de masina ar fi sub 3000E pt o masina in stare f buna cu putini km. Motoarele pe motorina sunt aparent mai ieftine, insa au costuri de intretinere mai mari. Conteaza f mult unde si cum vrei sa conduci masina respectiva. Daca vrei o masina cu care sa mergi si in concediu si in oras, cu siguranta un Logan te va satisface mai mult + poti sa bagi si porcul in portbagaj. Daca vrei o masina de oras, atunci o masina mica cu litraj mic (motorina sau benzina) este mai avantajoasa. Eu am trecut de la benzina (Nubira 2) la motorina (Epica) si sunt foarte multumit de consum (8-10% in oras, depinde de anotimp si talpa) si 6-7% afara daca merg la limita vitezei legale si chiar un pic peste. Asta la o masina de 1600kg pe care am luat-o ca sa o folosesc si in oras si in concedii. In schimb pretul reviziilor s-a dublat - trebuie sa pun 6.2l de ulei pt masini cu DPF, filtrul de motorina costa si el dublu, desi e un rahat de hartie, filtrul de ulei la fel etc. Bafta! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now