Jump to content

Hyundai Accent Lc


Razvante

Recommended Posts

Mda, am avut oarecum noroc. Am ajuns la destinatie cu bine, iar astazi la intoarcere masina a mers perfect fara scaderi de putere si cu un consum foarte ok ~6%. Explicatia cu lambda si mie mi s-a parut ciudata... dar ce mai conteaza acum, cand ajung la Andrei schimb bujiile si fisele si stau linistit. N-ati zis nimic despre bujii, sunt ok? mai am ca varianta si champion, insa parca tot astea imi inspira mai multa incredere.

 

Ah iar legat de erodarea electrodului, care ar putea fi cauza?

 

 

Link to comment
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

- daca sunt made in Japan, NGK-urile sunt foarte bune;

- responsabil de erodarea electrozilor este chimia, pentru a micsora fenomenul, producatorii cauta prin meteroriti materiale aduse de pe alte planete;

- explicatia cu sonda lambda este frecventa, din sursa sigura "mi-a zis 2 vecini", aprinderea indicatorul de Check Engine este asociata cu nefunctionarea sondei sau, mai nou, cu a catalizatorului, alte cazuri particulare. In cazul particular AVEO, exista o singura asociere cu ... ati ghicit ... supapele.

Link to comment

-Da sunt NGK made in Japan.

-Tin minte ca la un curs la facultate ne spunea profesorul cum ca am avea combustibili fosili slab calitativi, cu mare continut de sulf,(principalul compus vinovat pentru deteriorarea pieselor cu care intra in contact pe termen lung) iar pentru asta e nevoie de o rafinare mai costisitoare. Sa inteleg ca aici poate fi vorba de vina benzina?

-Lambda da-o naiba...bine ca nu a picat,eroarea oricum mi-au sters-o si sper sa nu mai apara prea curand.

Link to comment

Aici este vorba ca nu ai schimbat consumabilele la timp, nu de benzina, si nu de chimie.

 

Daca vrei bujii sa te tina 100.000 km, ia NGK cu iridium, sau macar cu electrod in v, ca tin mai mult ca si clasicele tale.

Edited by argon
Link to comment

Am scris mai sus, bujiile au 34k km. si ca varsta 1 an si 3 luni. In manualul utilizatorului se recomanda 2 ani sau 45k. Eu raman la parerea mea, am nimerit un lot mai slab sau...eɔplicatia neaosa: "asa a vrut Dumnezeu" :P

Edited by Razvante
Link to comment

Am avut o problema asemanatoare cu a ta la Nubira, dar de vina erau fisele. Aveau 10000km si ~1.5ani.

 

Cand am fost la service pt diagnoza (initial doar se aprindea check engine in timpul unui drum mai lung cand mergeam mai tare) codurile de eroare stocate indicau tot sonda lambda, de fapt aparatul spunea codul de eroare pe care nu-l mai tin minte si oxigen sensor. Din moment aparatul spunea ca eroarea a fost generata de sonda lambda, banuiesc ca sonda a detectat o cantitate de oxigen care era mult in afara parametrilor buclei de control (datorata prezentei de amestec nears). Deci pana la urma nu se trece la "mi-a zis 2 vecini" ci la "mi-a zis aparatul".

 

Pana la urma important este ca baietii de la service au identificat corect problema si au carpit-o, ca de rezolvat nu pot spune ca au facut-o :D . Cu alte cuvinte schimba bujiile cat mai repede!

 

Numai bine!

Link to comment

Cu fisele vezi ca e cu doua taisuri. La daewoo cele mai bune fise sunt de departe cele originale, ce gasesti in magazine sunt in general proaste sau gunoaie. Daca fisele nu sunt oxidate, izolatia nu e crapata sau degradata iar rezistenta lor este in parametri nu cred ca merita schimbate. Ale mele au 110.000km.

Link to comment

Multumesc de sfat, tot originale am si eu. Oricum vedem ce zice maine domnul "doctor de fiare" si in functie de asta decidem.

 

Apropo de asta, maine va fi o zi cu schimbari importante,si anume:

 

-inlocuire saboti frana + calire tamburi; (OEM)

 

-inlocuire lichid frana; (dot 4 ATE)

 

-inlocuire flansa amortizor dreapta fata; (OEM)

 

-inlocuire burdufe planetare (am luat unele tapene jakoparts)

 

-inlocuire bujii si fise; Ngk bkr5es-11 si fise originale

 

-inlocuire tampon motor; (unul din cele centrale); (OEM)

 

-inlocuire bucsi bara stabilizatoare si bielete antiruliu (belive it or not primele in 140k ) (OEM)

 

In mare cam astea...Maine revin cu impresii.

 

 

Link to comment

E posibil ca bujiile sa nu fi venit reglate la 1.1mm din start, ci la o valoare mai mare. Nu cred ca aveau cum sa ajunga in 30kkm de la 1.1 la 2mm, oricat ar fi fost ele de slabe calitativ.

LA unele scrie pe ambalaj la ce distanta vin pre-reglate, la altele nu, insa nu e obligatoriu care valoarea la care sunt reglate din fabrica sa fie cea de care ai tu nevoie.

Ia un set de lere de 5 lei si verifica-le intotdeauna inainte sa le montezi.

Edited by mr_
Link to comment

Eu stiu ca se inmulteste 1KW cu 1.36 pt. a afla CP (HP). Vezi aici

io stiu ca 1.33...da` ma rog ...sper ca nu m-am bagat in seama aiurea ..daca nu am dreptate...scuzele mele...

Link to comment

Ce probleme aveti si voi, parca vorbim despre motoare supraalimentate cu sute de cai,nu de un simplu aspirat. Probabil ca au mai murit din ei, nu cred ca mai sunt toti, sau sunt cativa care s-au transformat in gloabe.

Link to comment

Pentru a dovedi cele relatate anterior legat de problema bujiilor cu electrozii distantati si ulterior reasezati, atasez cateva poze cu 2 dintre bujii, precum si cu celalate repere schimbate.(bucsile si bieletele au fost rulate 140.000km fiind cele de fabrica) De asemenea in ultima poza apare plasticul plansei de bord pe care vreau sa o inlocuiesc, actualul fiind crapat. Am luat-o de la cineva caruia i-a picurat odorizant lichid din recipientul agatat de oglinda si in cateva locuri s-a "topit" vopseaua. Am matuit-o cu cel mai fin smilgher si apoi am inceput sa o curat cu acetona si iese super ok, insa chinul e enorm.

 

Asa ca va rog recomandati-mi o alta solutie sa inlatur vopseaua actuala.

post-11145-0-30994600-1305652996_thumb.jpg

post-11145-0-67975600-1305653038_thumb.jpg

post-11145-0-42103000-1305653059_thumb.jpg

post-11145-0-15712400-1305653075_thumb.jpg

post-11145-0-86876100-1305653089_thumb.jpg

post-11145-0-58480900-1305653118_thumb.jpg

post-11145-0-44740600-1305653135_thumb.jpg

Edited by Razvante
Link to comment

E vopsea de-aia cauciucata? Daca da, trebuie sa o cureti cu un solvent puternic gen acetona, daca nu poti sa o degresezi, apoi o matuiesti usor cu un smirghel mai fin (granulatie >=1000), dai cu grund pt plastic (se gaseste la spray), lasi sa se usuce si apoi dai cu vopsea.

 

Zonei unde s-a topit trebuie sa-i acorzi mai multa atentie in sensul ca trebuie sa netezesti "muchiile" intre topit si netopit, altfel si dupa vopsitorie se va vedea urat (diferenta de nivel).

 

Mentionez ca n-am facut asta la masina, dar am aplicat metoda pe telefoane mobile :P .

 

Numai bine!

Edited by ches
Link to comment

Foloseste odorizant auto :) ) din ala lichid. Si sa vezii cum se duce. Nu am gasit plastice de masina care dupa ce au avut contact cu odoriozant sa nu fi avut de suferit. :)

 

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...