ratusca Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Am crezut ca pot trai cu problema asta dar nu o mai suport. Indicatorul de nivel combustibil la al meu Lacetti are obiceiul sa indice cu variatii de chiar un sfert de scala in intervalul dintre 2 porniri, interval in care merg, sa zic, 7-10km. Se intampla des chiar si in cazul in care pornesc masina de doua ori la rand, masina stand in parcare. Un exemplu: pun contactul, indicatorul creste pana la 3/4 plin, pornesc motorul, in cateva secunde indicatorul scade, uneori pana la 1/2 plin, merg putin prin Bucuresti timp in care mai creste pana la 2/3 plin, opresc. Cand ma intorc la masina pun contactul, indicatorul creste pana la 2/3, pornesc masina, mai creste pana la 3/4, merg pana in 10km interval de timp in care poate sa ramana pe loc sau creste un pic, sau scade... naiba sa-l ia, nu am reusit sa observ o regula. La pompa consumul e ok. Indicatia variaza mai mult in prima jumatate de scala (de la plin la 1/2). La mers in afara pe distante lungi (600 km de exemplu),fara oprire, variaza normal, daca ma opresc, cand revin la masina o luam de la capat cu indicatii cum il taie capul. Ca un mic rezumat, dupa o oprire indicatia nu mai este la fel cu cea dinaintea opririi. Face asa cu masina oprita pe o suprafata orizontala (parcare supermarket). Mai are cineva aceasta problema? Aveti idee de ce ar face asa? Link to comment
AndreiA Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 (edited) Nu am un raspuns cert pt tine dar pot sa-ti spun ca am mers cu un fiat grande punto nou si cam aceeasi variatie a indicatorului o avea.Cand circulam avea cu o unitate 1/8 mai mult decat atunci cand il porneam,avea si computer care imi indica,corect nr km ramasi de parcurs,e posibil sa ai un scurt pe undeva sau chiar senzorul din rez sa fie defect,succes. Edited April 13, 2011 by Mircea Link to comment
Axel7 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Si eu am avut problema asta mai demult. Da-i un reset la ECM. (scoate siguranta pentru 30 de secunde) Link to comment
ratusca Posted April 13, 2011 Author Share Posted April 13, 2011 Problema o am de vre-o 3 ani, resetul nu a rezolvat nimic. Link to comment
Axel7 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Atunci e posibil sa fie sonda de vina. Link to comment
hidralazina Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 La fel face si a mea, ma dispera cateodata! Nu cred ca ai ce face... Link to comment
Viktor Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Eu zic (doar eu zic) sint prost concepute, cum de-altfel si la Cielo, plutitorul se balangane stinga dreapta destul de mult, nu-i lucrat fin deloc. Link to comment
AndreiA Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Sa fiu rau:stiti cum verifica soferii de pe rabe nivelul...cu batul ) Link to comment
ratusca Posted April 14, 2011 Author Share Posted April 14, 2011 Multumesc pentru reply-uri. Tolin, nu stiu ce sa zic de plutitor, inca nu a umblat nimeni acolo sa vada. Acum m-am intors de la GTT, au vazut si ei cum face cand am ajuns acolo. Cum am intrat in curte l-am sunat pe un domn de acolo si a venit la masina. Cat l-am asteptat (2-3 minute) cu masina pornita pe loc, indicatia acului a scazut cu aproximativ 1/6 din scala, adica acul era peste indicatia 3/4 cu doua grosimi si ajunsese sub 3/4 cu o grosime de ac. Am oprit motorul cam 15-20 secunde, am pus contactul, a crescut indicatia pana peste 3/4 si ceva, am pornit si a scazut la 1/2 si cam 3 grosimi de ac. Domnul s-a mirat foarte tare. Masina statea pe plan drept tot timpul cat s-au facut operatiunile de mai sus. Dupa o ora am fost chemat in service si domnul respectiv mi-a spus ca a curatat toate contactele ce au legatura cu semnalul ce vine de la sonda litrometrica. Cert este ca indicatia acului nu a mai variat la cateva teste facute acolo, la mutarea masinii afara in parcare si nici pe drumul catre servici (4-5 km). Acul a ramas stabil la o optime de scala sub plin (ceva mai mult decat indicatia de dinainte de a ajunge cu masina la GTT). Ramane sa vad cum se comporta in continuare. Daca ar mai varia, atunci se pune problema sondei, spun cei din service. Din pacate pretul lor pentru acest subansamblu este ceva peste 1900 lei! Are cineva idee daca pompa de benzina cu plutitor este identica cu cea de la Aveo 1.4 sau Nubira 2 (probabil)? Link to comment
ratusca Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 De cand am curatat mufa ECM si inca una ce se afla chiar langa ea, nu am mai avut acea variatie, totul e normal. Alta observatie ar fi ca motorul parca se simte mai bine. Multumesc pentru sfaturi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now