abarth_mcm Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 (edited) Va salut, Am zis sa prezint si noua mea achizitie: -Cielo Executive 1.5 DOHC 16Valve, an: 2003, 78.000km reali, a avut un singur propietar inainte, Masina are toate etichetele pe ea pe la motor, pe dedesubt, etc. Acest lucru m-a minunat sincer ! . Iar roata de rezerva e noua !. (Montana). Fata de cum se vand Cielo-urile la ora actuala am dat multisor pe ea, insa am vrut o masina buna, pe care sa am baza oricand.( alta varianta la banii astia ar fi fost un logan din primele modele, varianta cheala ..ceea ce nu m-a incantat...pt ca cielo arata totusi a masina desi e mai veche) Masina inainte sa o cumpar am dus-o in service pt a o verifica. Singurele defecte au fost: cei doi rulmenti de la rotile din fata + un cap de bara. Toate le-am schimbat. In rest, mici nimicuri i-am facut in scurtul timp de cand o am: am reperat geamul de la sofer (care se ridica cu greu daca il lasam de tot jos). Am dat si toate cartoanele la usi jos pentru a o curati de praf si a pune ulei si vaselina. Am spalat si tot interiorul si a iesit boboc. Calitatea plasticelor, a scaunelor, a capitonajelor de pe Executive mi se par a fi clar sub cele Koreene din nefericire ! Desi am interiorul impecabil, cu timpul voi incerca sa ii cumpar capitonaje de usi Koreene care sa aiba comezile de la geamuri pe usa soferului. Intrebari acum: 1. acel casetofon TANK are cod? Adica daca iau borna candva imi va cere cod? 2. masina are o alrma cam idioata montata pe ea. : SEGA. Usile se inchid automat dupa vreo 10 sec si risti sa ramai pe afara daca ai cheile in contact., ceea ce mi se pare o prostie. Cum pot dezactiva porcaria asta? 3.care este norma de poluare pe care trebuie sa ao aiba modelul meu? 4. care sunt piesele care pica cel mai des la Cielo ?(modelul care il am eu) Intreb deoarece sunt genul de om care cumpara piese din timp si isi face stocul de piese dinainte- mai ales ca am vazut ca la Cielo piesele sunt acceptabile la pret. O sa revin si cu poze ale masinii in curand. Edited April 19, 2011 by abarth_mcm Link to comment
GeorgeParaschiv Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Bine ai venit, sa te bucuri de masina si cati mai multi kilometri cu ea. Norma de poluare este Euro2,cu plasticele si fetele de usi ai dreptate,sunt slabe calitativ. Link to comment
abarth_mcm Posted April 19, 2011 Author Share Posted April 19, 2011 (edited) Multumesc de raspuns. De masina oricum voi incerca sa am cat mai mult grija. Da..un Cielo Korean din primele generatii mi se pare mai inchegat la capitolul plastice/interior, insa cu greu gasesti unul care sa merite luat. Am fost in diverse targuri si numai vechituri la vanzare: masini revopsite, stopuri si faruri decolorate, motoare pline de ulei, masini cu multi km. Am vazut insa si Koreene bune, dar putine. Edited April 20, 2011 by Salex Citare integrala post anterior Link to comment
Englishman Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Intrebari acum: 1. acel casetofon TANK are cod? Adica daca iau borna candva imi va cere cod? 2. masina are o alrma cam idioata montata pe ea. : SEGA. Usile se inchid automat dupa vreo 10 sec si risti sa ramai pe afara daca ai cheile in contact., ceea ce mi se pare o prostie. Cum pot dezactiva porcaria asta? 3.care este norma de poluare pe care trebuie sa ao aiba modelul meu? 4. care sunt piesele care pica cel mai des la Cielo ?(modelul care il am eu) Intreb deoarece sunt genul de om care cumpara piese din timp si isi face stocul de piese dinainte- mai ales ca am vazut ca la Cielo piesele sunt acceptabile la pret. 1. Are cod dar urmareste topicul dedicat ( search) si vei vedea ca sunt doar cateva coduri, universale. 2. De obicei usile se inchid daca apesi pe frana, la unele modele, destul de improbabil sa se incuie de la sine. Daca pedala de frana activeaza inchiderea usilor, urmareste firul de pe pedala, il tai si cam asta este. 3. Euro 2 4. Al meu e tot din 2003. Capetele de bara imi pica cam cel mai "des" ( la vreo 2 ani...). 5. Schimba distributia urgent si uleiul. Daca masina e ingrijita, nu vei avea probleme cu ea de nicio natura . Link to comment
abarth_mcm Posted April 20, 2011 Author Share Posted April 20, 2011 (edited) Distributia este deja schimbata la 60.000km. Uleiul da..o sa il schimb in curand. Am schimbat si eu capul de bara de pe dreapta..piese de origine si a costat 65 RON (nu mi s-a parut mult in conditiile in care era cea mai scumpa varianta, existand si capete de bara la 30 RON chiar) Usile pur si simplu de la sine se inchid dupa vreo 10 sec...ceea ce e criminal in cazul in care eu uit cheile in contact, ies din masina si trantesc usile. Risc sa raman pe afara. Edited April 20, 2011 by Salex Citare integrala post anterior Link to comment
cris06 Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Capetele de bara de "origine" nu cred sa te tina mai mult de 50.000 de km. Mai puneai vreo 20 de lei la bucata si luai Lemforder. Asta e... Deconecteaza firul ce alimenteaza alarma prin cheia de contact si ar trebui sa nu mai activeze functia de incuiere. Poate gasesti manualul de instalare. Verifica starea pasajelor rotilor spate (rugina). Sa te poarte multi km! Link to comment
Englishman Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 fftopic: 50.000 km?! Pe mine nu ma tin mai mult de 20.000 indiferent ce marca pun. De capete de bara Lemforder aud prima data, e de retinut. Link to comment
madkat Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Aia cu incuiatul usilor nu e in regula. Posibil sa nu fie conectate cum trebuie switchurile de la usi la alarma - si sa nu "simta" deschiderea usilor. Link to comment
Englishman Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Super idee, exact asa am patit cu 2 luni in urma in urma unui inghet, s-a incuiat singura si ma miram de ce. Oxidase contactul de pe pragul stanga spate. Se poate verifica usor, daca plafoniera reactioneaza la deschiderea fiecarei usi in parte. Link to comment
abarth_mcm Posted April 20, 2011 Author Share Posted April 20, 2011 Cu 850-urile cum mai stai? Stau bine cu 850-urile, dar am nu am mai achizitionat niciuna..pt ca nu am gasit niciuna care sa merite.. Capetele de bara de "origine" nu cred sa te tina mai mult de 50.000 de km. Mai puneai vreo 20 de lei la bucata si luai Lemforder. Asta e... Deconecteaza firul ce alimenteaza alarma prin cheia de contact si ar trebui sa nu mai activeze functia de incuiere. Poate gasesti manualul de instalare. Verifica starea pasajelor rotilor spate (rugina). Sa te poarte multi km! Nu am gasit din acelea..cele de origine erau cele mai scumpe... Am verificat pasajul rotilor din spate si nu are deloc rugina. Stiu ca acolo e boala lor sa rugineasca. Link to comment
fiu25ionut Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 . Sa stapanesti sanatos masina! km cat mai multi fara probleme. Link to comment
abarth_mcm Posted April 24, 2011 Author Share Posted April 24, 2011 Am promis poze cu masina Uploaded with ImageShack.us lateral Uploaded with ImageShack.us interior Uploaded with ImageShack.us cam cum arata pe dedesubt Uploaded with ImageShack.us motorul Uploaded with ImageShack.us tot motor Uploaded with ImageShack.us M-am apucat si am mai mesterit singur la masina: -am dat rotile pe spate jos si am pus vaselina(Castrol) la rulmentii de la rotile spate. NU aveau gram de vaselina ! -un rulment de pe spate l-am schimbat cu ocazia asta. trebuie insa sa ii schimb cu timpul si fuzeta de la acea roata spate. Cealalta roata spate a fost ok. -am controlat si sabotii spate si erau ok. M-a mirat ca la capitolul bucsi, rulmenti, suspensie, frana, Cielo e o masina foarte simpla. Link to comment
Englishman Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 (edited) Arata intr-un mare fel, aproape la fel de bine ca a mea. Se vede ca e ingrijita, bravo ! Cat despre faptul ca e simpla la incheieturi, justifica fiabilitatea deosebita. PS. Presurile alea sunt insa oribile, cu toate ca sunt originale. Edited April 24, 2011 by Englishman Link to comment
fiu25ionut Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Da chiar arata bine, sa ai grija de ea ... Link to comment
abarth_mcm Posted April 30, 2011 Author Share Posted April 30, 2011 (edited) Multumesc pentru aprecieri. Intr-adevar..covorasele alea originale DAEWOO sunt in un mare fel din nefericire. Pe parcurs o sa incep sa achizitionez piese pt ea..just in case sa am de rezerva. Masina se comporta bine la drum si are un consum foarte ok la drum intins (cred ca undeva in jur de 6%, 7%maxim , daca nu o alerg:localitati 60km/h si in afara 90-100-110km/h). Deci Cielo chiar nu are un consum de speriat asa cum zic unii ! In Bucuresti nu i-am facut consumul pana acum, dar oricum e total irelevant consumul in un asemenea oras. Edited April 30, 2011 by abarth_mcm Link to comment
argon Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Unde duc furtunele ce le-am notat in poza? La mine nu exista, adica in locul celui albastru e doar un dop, iar la cel maro nu exista nici sturul macar. Link to comment
cris06 Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 La canistra de carbon. Tu ai motor non euro (?) Link to comment
argon Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Amandoua? Atunci se explica, ca nu am canistra de carbon, e non euro, acelasi motor dar varianta cu 4 cai in plus. Link to comment
abarth_mcm Posted May 7, 2011 Author Share Posted May 7, 2011 (edited) Ce inseamna cu canistra cu vapori? Nu de alta, dar nu prea ma pricep la motoarele pe benzina mai moderne ca sa zic asa... In alte ordine de idei, masina merge bine si se comporta f bine in aglomeratia din Bucuresti. Si ai baza pe ea, nu te face de rusine la un demaraj. Totusi, are o mica hiba.. ..cateodata (destul de rar), la relanti turatia scade cu vreo 200 ture si apoi isi revine instant la turatia normala. Traba asta e cam insesizabila, dar la o atenta observai iti dai seama. Ce poate fi? M agandesc la fisele de bujii. Am deja fise de bujii si o sa le inlocuiesc. Pe masina sunt cele originale. Altceva ce armai putea fi? Edited May 7, 2011 by abarth_mcm Link to comment
abarth_mcm Posted May 15, 2011 Author Share Posted May 15, 2011 Am schimbat fisele de bujii si totul pare ok acum. Nu am mers mult ca sa imi fac o idee. Am gasit insa o fisa de bujii aproape rupta. Am schimbat si filtrul de aer, daca tot aveam unul nou. Link to comment
abarth_mcm Posted May 15, 2011 Author Share Posted May 15, 2011 (edited) Vad ca tot mai face din cand in cand faza cu scaderea turatiei la relanti...nu face mereu ci cateodata scade turatia cu 200-300-400 de turatii si apoi imediat se tureaza singura si apoi revine la normal. Nu tiu de unde poate fi..chestia asta se intampla rar, dar se intampla si e oarecum enervanta. Cred ca o sa o pun pe tester ca sa vad exact...sau..are cineva alta idee? Precizez ca fostul propietar i-a spalat motorul la splatorie masina si de atunci face asa. Inainte nu facea deloc. Multumesc. In alte ordine de idei, i-am facut si consumul la fix (plin la plecare, plin la destinatie) ( Buzau-Bucuresti ), consum de 6.7% . Edited May 15, 2011 by abarth_mcm Link to comment
Englishman Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Vezi ca ai doua tutoriale pe forum : curatare IAC si curatare clapeta acceleratie. Incearca-le. Link to comment
Dj_Dark Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 (edited) Vre-un contact oxidat la vre-un senzor. Vezi ce zice si testerul, poate scapi usor. Asta plus ce zice colegul mai sus. Edited May 18, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now