Satori Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Tu numesti motor cea ce ai pe fiesta?Nici macar o motocicleta nu mi-as lua cu atitia cai putere Bre, nu te lua de motociclete! Una cu atatia cai putere are 5s pana la 100kmh si te face de nu ai aer. Link to comment
tolin Posted May 8, 2007 Author Share Posted May 8, 2007 @ cei care m-au intrebat unde scot media asta: eu am zis ca scot medie de 100 km/h, nu de 110, iar asta se intampla pe DN1, pe care il stiu ca pe buzunarele mele, pana la Predeal. Dupa aia nu m-as mai risca sa o ard pe motorina. Da-mi voi sa ma indoiesc de o astfel de medie. Eu stiu ce inseamna sa scoti 1h si 35 min intre Banasa si intrarea in Bv, adica o medie de 101 km/h. Pentru asta trebuie sa mergi ata, medie de 120-130 km/h intre Baneasa si Posada. Cu monitorizarile actuale, nu poti face traseul acesta cu o masina obisnuita, fara amenzi sau suspendarea carnetului. Link to comment
Brainiac Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Se poate, nici macar nu e foarte greu . Avem radare inductive la Balotesti, Ciolpani, Pucheni si Barcanesti (de asta nu sunt sigur). In aceste localitati niciodata nu am gasit vreun alt radar in afara de cele de pe stalpi, de care stiu. Stiu si unde sunt stalpii, asa ca pana in dreptul lor merg normal, 100km/h. Ajuns la ei franez pana pe la 80 pe bord (asta inseamna sub 80 in realitate), dupa care continui drumul. In afara localitatilor nu depasesc de obicei 130, iar in localitati merg cu 100-110, depinde de localitate si de vizibilitate. Otopeni, Balotesti, Saftica, Tancabesti, Potigrafu, Ciolpani, Pucheni samd, toate localitatile pana in Ploiesti, sunt ok, se merge foarte bine, au lungi linii drepte, chiar nu sunt probleme. Pe centura Ploiestiului e adevarat ca o las mai moale, pentru ca ma cam zguduie, acolo nu prea sar de 80km/h. Dupa aceea, pe turbo-zone, 130-140, nu mai mult ca nu prea duce masina . Localitatile din prahova iarasi sunt ok, pana in zona breaza-nistoresti, unde de obicei nu sar de 100, pentru ca de multe ori am gasit radare pe-acolo. Dupa aceea, urmeaza cea mai nasoala parte, Comarnic, unde o lasi moale ca nu ai incotro. Vine Posada, unde e vorba doar de noroc. Ai prins camion sau autobuz...ai rupt-o-n fericire. Nu...esti liber ca pasarea, pana in Sinaia. Iarasi frana, 80km/h pe centura, dupa care Poiana Tapului si Busteni, incetisor, dupa care gaz pana in Predeal. Evident, exista riscul de radare, insa pana acum nu am luat decat unul singur, in Nistoresti. Iar media de 100km/h nu o scot intotdeauna, pentru ca depind foarte mult de trafic. Insa daca plec la 6 dimineata din Bucuresti cu siguranta aceasta medie este perfect tangibila. Link to comment
Tommy Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 (edited) Nu vreau sa insist, dar am plecat intr-o sambata la 6 dimineata din Bucuresti, si abia am ajuns in 2 ore 20 min la BV, si am mers pina in 180 ca eram cu caucioace de iarna, si prin sate, tot asa ca tine... foarte foarte greu de scos medie de 100. Edited May 8, 2007 by Tommy Link to comment
tolin Posted May 8, 2007 Author Share Posted May 8, 2007 Solutia cea mai simpla si corecta ar fi sa se cronometreze si sa se raporteze la kilometrajul de pe harta. Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Brainiac cu ce te avantajeaza autonomia? Din cauza fumului de tractor nu se mai vad statiile peco de pe drum? Link to comment
Brainiac Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 (edited) Nu ma avantajeaza cu ceva in mod deosebit (cel putin nu in ro). Daca as fi vreun capsoman as spune ca nu imi fac probleme ca raman fara combustibil in cine stie ce zona, dar asta e un argument pueril. Pe mine, personal, autonomia ma lasa rece, ma intereseaza doar consumul si costurile legate strict de acesta, pentru ca cele de achizitie le-am suportat deja, sunt doar statistica acum. De asemenea, recunosc deschis ca e mult mai bine sa mergi pe GPL decat pe orice altceva, cu mica mentiune ca aici chiar pot aparea probleme de alimentare in anumite zone ale tarii. Dar in principiu se rezolva, oricum ai intotdeauna si rezerva de benzina. Discutia de autonomie a aparut prin prisma celor spuse de wallaby, care se referea la distantele imense din australia, nu ma raportam in nici un caz la romania . LE: fumul de tractor face bine la vedere, te determina sa ramai concentrat si sa casti ochii mari, indiferent de conditiile atmosferice ) Edited May 8, 2007 by Brainiac Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Nu am simtit nicio problema cu autonomia la un cielo din rm valcea pina in porto(4500km) si altii se pling la distante de 300km ) Cat priveste dieselul am mai spus si o mai spun : devine rentabil si este absolut necesar pe masini mari si grele cum sunt cele din clasa mare sau jeep-uri. Greutatea motorul diesel isi spune cuvantul din greu pe autoturismele mici la uzura cauciucurilor,uzura sistemului de franare sau cand vine vorba de caroserie care se desira dupa 100k km. Link to comment
ticodriver Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Ce ii tot dati cu fumu' ala, nu pot sa inteleg. NU toate diesel-urile scot fum (am ca exemplu Corsa mea...ma rog, vad maine dupa remapare daca se pastreaza ne-afumata ). Plus, si daca scoate fum, tot vad benzinaria (a.k.a. Peco ), n-o mai vede benzinarul/gepelistul ce imi admira spatele...cat se poate tine dupa mine. Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Istoria se repeta : orice tractorist se crede in ferrari? Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Stai sa il vezi cand s-o vede la "standuri" pentru o schimbare de consumabile (gen turbina). Link to comment
ticodriver Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Nu e vorba ca ne credem in Ferrari, dar nici asa de puturoase cum le credeti voi nu sunt "tractoarele" astea. Dupa remapare, voi avea un raport CP/KG de 0.82 (98Cp la 1160kg) si un cuplu de 230Nm, iar 0-100kmh in 11 secunde si un top speed de 178kmh imi ajung. Revizia m-a costat 360RON, pana la turbina mai e, asa ca nu putem vorbi despre asta. Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Nu mai ai mult.Dupa remapare te apropii vertiginos ) Link to comment
wallaby Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 wallaby esti mereu cu lectia nepregatita aici.Monstrii aia de care vorbesti tu sunt motoare cu raport de compresie scazut si merg cu orice fel de benzina mai ales ca la ecm cifra octanica este setabila. Nu esti tu ala sa-mi spui mie de lectii! Mazda 3 MPS arde benzina Premium Unleaded de min. 95 http://mazda.com.au/mazda3mps/specifications.aspx?ID=76 iar Impreza WRX e la fel: http://www.subaru.com.au/models/impreza/wr...pecificiations/ Mai pune mana si citeeste inainte sa vorbesti de motoare cu compresie scazut si alte alea. Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 ''Tinere'' un motor de 2l nu este un monstru.Pina una alta tu ai de citit regulamentul acestui forum. Monstru in australia inseamna motoare de la 3,6l V.Nu orice cotet cu motor de 1,9D sau 2,3 benzina este masina sport sau cu motor monstru. Sunt in masura sa-ti dau lectii in orice domeniu auto cat si in ce priveste limita bunului simt pe acest forum. Pentru tine regulamentul a fost o problema pe acest forum inca de la inceput. Link to comment
wallaby Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 (edited) Asa e, motorul unei Leganza nu e un monstru, mai ales dupa conversia pe gaz. De acord cu tine. Da' trebuie sa recunosti si tu ca motorul de pe MPS, 2.3L si 258CP sau cel de pe WRX, 2.5L si 230CP, nu sunt chiar...banale. Atac la persoana?! Pentru ca am dat replica despre lectia nefacuta?! Mai sa fie... Voi sunteti mai rai ca STASI domnule Edited May 8, 2007 by wallaby Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Dupa conversia pe gpl si evacuarea sport cap-coada am pe gaz exact cat pe benzina Mai exact nu-mi sta nicio masina de aceasi greutate cu motor turbo diesel de aceasi putere si cu cuplu mai mare cu 100nm. Nu a spus nimeni ca sunt banale dar sunt potrivite numai pe ''cotete'' mici sport si cu durata mica de functionare in ore sau km.De monstrii vorbim numai de modele americane de la 3-4l in sus la care durata de functionare se masoara in milioane de km. Semnatura ti-a fost stearsa de catre moderatori.Tu ai sters decit avertismentul din semnatura.Probabil ca intelegeai mai bine daca avertismentul era unde trebuia de la bun inceput. Contributia mea la acest subiect este de a da fumul la o parte si de a oxigena aerul insuportabil din spatele unui tractor. Dar sa revenim la subiect : Cunosti cauzele si efectele asupra motorului tau dupa tuning? Link to comment
wallaby Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Dupa parerea ta, un WRX e un "cotet mic sport cu durata mica de functionare". Spune-le asta milioanelor de fani Subaru din toata lumea! In postul urmator o sa-mi spui probabil ca un Daewoo e mai fiabil ca un Subaru, nu? De fumul de tractor nu mi-as face probleme in locul tau. Unul performant e prea rapid pentru gazoasa ta, asa ca nu o sa stai mai mult de cateva momente in spatele lui. Link to comment
Brainiac Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Eh, hai, ca asta cu fumul de tractor devine incet-incet un fel de lait-motiv al celor care au un cui impotriva dieselului. Nu o data mi s-a intamplat sa merg in spatele unor benzinare care scoteau niste nori si niste miasme pe tevile de esapament de ziceai ca tocmai ce-au desfundat haznaua cu toba. Iar dieselurile cat de cat noi, ma refer la cele din ultimii 4-5 ani nu mai sunt nici pe departe monstrii poluarii. E adevarat ca polueaza mai mult decat o benzinara cu aceeasi durata de viata, insa in nici un caz nu sunt "tractoare" sau "fumigene pe roti". Iar uzura motorului si a turbinei la distante parcurse mai mari de 100.000 km...ce importanta au? Pentru asta s-a inventat garantia, care la Ford, de exemplu, este de 4 ani, fara limita de km. Eu, daca merg fara nici un fel de costuri suplimentare, in afara celor de revizie, timp de 4 ani cu o masina care consuma intre 4 si 5% sunt mai mult decat multumit. Si sunt sigur ca nu scot si nu voi scoate fumul pe care l-am respirat timp de 3 minute, astazi de dimineata, pe DN1, in spatele unui Cielo cu numar de buzau, care se tara cu 60km/h pe banda a doua. Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Unul performant este dus la extrem si cu durata foarte mica de viata .Ai idee cat rezista un motor de subaru? Mai putin decit o caramida refractara nu? Te referi la cloncanitorul tau tunat in garaj cand vorbesti de diesel perfomant? Du-te si mai da o tura cu el acum cat mai este functional.Mai tarziu tragi la "standuri" vorba lui zmeu ) Multi nu stiu asta si se arunca la tuning.Dar daca e la moda si suna bine pentru necunoscatori ce mai conteaza. Romanul se crede prin nastere cunoscator si e sortit sa plateasca toata viata pentru asta indiferent unde s-ar duce pe lumea asta. Brainiac @ Un benzinar scoate fum de la uzura si nu de la carburant cum scoate un diesel nou.Cielo ala poate avea km cati o sa mergi tu toata viata Cu garantia la turbina mai bine fa-ti cruce si roaga-te sa nu ajungi acolo ! Link to comment
wallaby Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 (edited) Da, am idee cat rezista un motor de la Subaru. Le vad toata ziua pe strazi aici, unele vechi de 10-15 ani, n-au nici un fel de probleme. Daca nici asta nu e atac la persoana, nu stiu ce sa mai zic Adica Astra mea, cumparata noua in Ianuarie anul asta, cu tuning facut de o firma din UK care are sute de clienti satisfacuti, e cloncanitoare? Stoc are performante mai bune decat supermirabilifica ta, la 150CP/4,000rpm si 320Nm/2,000-2,750rpm si demaraj 0-100km/h de 8.9 secunde. Hai sa fim seriosi, asta numesti tu cloncanitoare. Tuningul nu l-am facut singur, in spatele blocului, pentru ca nu-s unul din romanii aia cunoscatori de care vorbesti si nici bloc n-am gasit sa ma ascund in spatele lui. De asta am platit ceva bani pentru tuning englezilor de la DTUK. Vreau ceva facut ca lumea merg la profesionisti, e simplu. Sincer, [cenzurat] de amenintarile astea cu turbine care explodeaza, cauciucuri uzate si mai stiu eu ce. Eu unul doar nevasta sper sa o am pe viata. Masina doar pe 3 ani, cat e in garantie si schimba producatorul orice se rupe pe ea. 2-3 luni inainte de aia 3 ani o marit si iau alta Edited May 8, 2007 by andreib Link to comment
tolin Posted May 8, 2007 Author Share Posted May 8, 2007 ... Eh, hai, ca asta cu fumul de tractor devine incet-incet un fel de lait-motiv al celor care au un cui impotriva dieselului ... Eu zic ca ar trebui sa va monteze teava de evacuare in fata, ca la tractoare, sa vedeti si sa irositi si voi ce lasati in spate la orice plecare de pe loc sau la o accelerare. Eu, cel putin, m-am saturat sa mai respir intr-un oras de munte aer plin de vapori de motorina nearsa de la unii ambitiosi sa se plimbe pe strazile inguste ale centrului istoric cu masini ce-si au rostul doar pe autostrazi. Puteti intreba pe oricine de la o facultate de profil, de la portar si pana la rector, va va spune ca motorul Diesel pe autoturisme nu aduce nici un avantaj intr-o aglomeratie urbana, doar poluare de toate felurile, inclusiv auditiva. Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Da, am idee cat rezista un motor de la Subaru. Le vad toata ziua pe strazi aici, unele vechi de 10-15 ani, n-au nici un fel de probleme. Durata de viata a unui motor se masoara in ore de functionare sau kilometrii parcursi. Ai tras concluzia ca a facut naveta cu el la scoala sau la servici sau ca nu i-a reparat motorul niciodata doar pentru ca are 15 ani si inca era pe strada? ) tolin@Domnii dizelari nu stiu ca in marile capitale europene mijloacele de transport au trecut pe gaz si ca in unele din ele vara nu au acces decit orice autoturism indiferent de norma de poluare daca are motor pe gpl sau diesel de la euro 4 in sus. Link to comment
wallaby Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Nici argumentul asta, al fumului, nu mai sta in picioare in fata unui diesel modern, cu filtru de particule. E pur si simplu mai curat decat un Otto de putere comparabila. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now