Jump to content

OTTO versus DIESEL


tolin

Recommended Posts

Deja a aparut a doua generatie common rail de la VAG si se poate gasi in Germania sau vizitati www.audi.com (lb. germana)

 

The 3.0 TDI is the first production diesel model in the world to have the pioneering common rail fuel injection concept with piezo inline injectors. This permits up to five injection processes per operating stroke and an injection pressure of 1,600 bar.

 

http://www.audiworld.com/news/04/a8tdi/content.shtml

 

Primul Audi cu tehnologie common rail a aparut in anul 2000 si era A8 3.3L TDI quatro 225cp .

Edited by BogdanG
Link to comment

Citesc pe aici cum ca unii merg cu motorina de la sonde !VOI STITI ( cei care zic asta ) CUM E MOTORINA DE LA SONDE ( adicatalea cam ce are prin ea) ?

Tata e inginer de foraj iar eu lucrez tot in domeniu !Daca puneti motorina de la inst de foraj intr-un diesel mai nou , garantat nici nu il veti putea porni !

Daca ati vedea cam cu ce motorina merg instalatiile alea v-ati cruci , cred ca e scursoarea scursorii .

Nu trebuie sa uitam ca respectivele inst de foraj au motoare imense cu injectoare pe masura care nu prea fac figuri la motorina proasta !

Bafta

Link to comment

mai bogdane, nu ai inteles... ei exagerau si vorbeau defapt de motorina furata de pe la adp&co.

La clio nu apareau probleme din cauza motorinei ci din cauza sistemului de injectie produs de delphi. acum nu mai este cazul ca au schimbat furnizorul de vreun an si jumatate. si oricum, problemele apareau in garantie in 98% din cazuri si se rezolvau prin schimbarea totala a sistemului de injectie.

Link to comment

Faza marfa stii care este stau si ma amuz ca toata lumea da in mine dar nimeni nu stie ca in RO din 2003 nu se mai rafineaza motorina cu continut mare de sulf ,pina si motorina rosie (navala) este EURO dar ma rog > :)

Pentru cei care nu stiau intrebati un transportator cu cit i-a crescut consumul de la noua motorina ,ve-ti fii surprinsi .

 

Deci ca sa nu mai continui aceasta "dezinformare" in RO nu se mai produce motorina cu continut mare de parafina ,pina si cei de la PetromService (sondarii) folosesc aceasta motorina ,problema este cum o depoziteaza .

Link to comment

La Bras Iasi(reprezentanta Reno) am un amic care se ocupa de livrarea pieselor si mi-a transmis in mod solemn: NU DCi(in speta cel de 1.5 65CP). Cei din Iasi sunt mari spagari si arareori schimba piesele de injectie pe garantie, si chiar daca fac asta cer spaga grupa mare. :mda:

Edited by andreib
Link to comment

Si erau piese de origine citroen?Poate nu ai citit ca era vorba de filtrul de motorina la un dci renault si dupa cum stim la ei nu exista decit piese de origine.Asta e una din strategiile renault.

Link to comment
Faza marfa stii care este stau si ma amuz ca toata lumea da in mine dar nimeni nu stie ca in RO din 2003 nu se mai rafineaza motorina cu continut mare de sulf ,pina si motorina rosie (navala) este EURO dar ma rog  > :)  

Pentru cei care nu stiau intrebati un transportator cu cit i-a crescut consumul de la noua motorina ,ve-ti fii surprinsi .

 

Deci ca sa nu mai continui aceasta "dezinformare" in RO nu se mai produce motorina cu continut mare de parafina ,pina si cei de la PetromService (sondarii) folosesc aceasta motorina ,problema este cum o depoziteaza .

 

Vezi ca nu stii !NU PETROMSERVICE SE OCUPA CU FORAJUL !

Petromservice se ocupa numai cu intretinerea si reparatiile !!!!!!!!!!

Cei care foreaza sunt societati desprinse din Petrom si care se numesc diferit ( exemplu total aleator Foserco Tg Ocna).

Si sa stii ca se mai rafineaza motorine cu continut de sulf dar nu oficial ( asta e una) , dar era vorba de cat de botezata si murdara este motorina care ajunge la instalatile de foraj!Acolo ajung toate resturile de pe fundurile rezervoarelor care nu mai pot fi vandute , cu apa , rugina etc !

Si cu asta am terminat totul referitor la aspectul asta , daca vreti sa credeti bine , daca nu puneti motorina de sonda da' sa nu dati cu pietre dupa aia!

Link to comment

Da, piese de origine Citroen montate in service autorizat Citroen, masina fiind in garantie! 3 milioane filtrul la dci este o aberatie...Revizia la Clio Dci costa ceva mai putin decat revizia la Citroenul meu...

Edited by arp
Link to comment

Hmm, :-W ..interesant...Se pare ca baietii de la Citro sunt mai mult decat decenti la preturi la masini evident superioare :) >- ...eu schimb la 20mii...oricum diferenta imensa...Am senzor de apa in motorina pe care nu l-am vazut niciodata aprins, am decantor de apa la filtru si posibilitatea purjarii apei...Pai astia de la Renault sunt chiar magari cu preturile astea...

Link to comment

Arp, banuiesc ca ai motorul diesel mare de la Saxo. Ce consum scoti cu el?

Baietii de la mine de la munca raporteaza constant cam 7 afara si 10 in oras. E real sau isi mai baga ei in buzunar cate ceva? Mie asta mi se pare consum de benzinar ... dar motiveaza ca e motorul mare.

Link to comment

Nu stiu ce motor are Saxo, daca are 2litri HDI/90 cp atunci asta e. Consumul mediu in Bucuresti este de maxim 8 iar in afara alergata tare (viteze medii orare de ~80 KM/h pe rute foarte aglomerate) consumul este ~5.2-5.5. Saxo s-ar putea sa aiba dieselul aspirat 1.9D si nu HDI, atentie!

Link to comment

Apropos, este sigur vorba de Saxo sau de Berlingo? Am cititi ca Saxo a avut motor 1,5D (diesel aspirat)...

Edited by arp
Link to comment

Scuzati! E vorba de Citroen Xsara 2.0 hdi. Am scris Saxo din greseala. Eu cred ca le calca fara mila ca nu-i vad scotand 10-15 L / motorina din el intr-o saptamana! (au card-uri de benzina ... nu umbla cu bani si bonuri)

 

Mi s-au parut mari consumurile. Mai ales mi s-a parut mica puterea 90cp la 2L de motor!

 

Merci mult arp.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...