ovi_jer Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Inca nu sa dovedit tehnic ar fi mai perfomant sistemul common rail decit cel pompe duse si nu il vor adopta prea curand. Link to comment
BogdanG Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 (edited) Deja a aparut a doua generatie common rail de la VAG si se poate gasi in Germania sau vizitati www.audi.com (lb. germana) The 3.0 TDI is the first production diesel model in the world to have the pioneering common rail fuel injection concept with piezo inline injectors. This permits up to five injection processes per operating stroke and an injection pressure of 1,600 bar. http://www.audiworld.com/news/04/a8tdi/content.shtml Primul Audi cu tehnologie common rail a aparut in anul 2000 si era A8 3.3L TDI quatro 225cp . Edited May 26, 2005 by BogdanG Link to comment
body Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Citesc pe aici cum ca unii merg cu motorina de la sonde !VOI STITI ( cei care zic asta ) CUM E MOTORINA DE LA SONDE ( adicatalea cam ce are prin ea) ? Tata e inginer de foraj iar eu lucrez tot in domeniu !Daca puneti motorina de la inst de foraj intr-un diesel mai nou , garantat nici nu il veti putea porni ! Daca ati vedea cam cu ce motorina merg instalatiile alea v-ati cruci , cred ca e scursoarea scursorii . Nu trebuie sa uitam ca respectivele inst de foraj au motoare imense cu injectoare pe masura care nu prea fac figuri la motorina proasta ! Bafta Link to comment
alx Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 mai bogdane, nu ai inteles... ei exagerau si vorbeau defapt de motorina furata de pe la adp&co. La clio nu apareau probleme din cauza motorinei ci din cauza sistemului de injectie produs de delphi. acum nu mai este cazul ca au schimbat furnizorul de vreun an si jumatate. si oricum, problemele apareau in garantie in 98% din cazuri si se rezolvau prin schimbarea totala a sistemului de injectie. Link to comment
BogdanG Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Faza marfa stii care este stau si ma amuz ca toata lumea da in mine dar nimeni nu stie ca in RO din 2003 nu se mai rafineaza motorina cu continut mare de sulf ,pina si motorina rosie (navala) este EURO dar ma rog > Pentru cei care nu stiau intrebati un transportator cu cit i-a crescut consumul de la noua motorina ,ve-ti fii surprinsi . Deci ca sa nu mai continui aceasta "dezinformare" in RO nu se mai produce motorina cu continut mare de parafina ,pina si cei de la PetromService (sondarii) folosesc aceasta motorina ,problema este cum o depoziteaza . Link to comment
andreib Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 (edited) La Bras Iasi(reprezentanta Reno) am un amic care se ocupa de livrarea pieselor si mi-a transmis in mod solemn: NU DCi(in speta cel de 1.5 65CP). Cei din Iasi sunt mari spagari si arareori schimba piesele de injectie pe garantie, si chiar daca fac asta cer spaga grupa mare. Edited May 26, 2005 by andreib Link to comment
BogdanG Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Asta arata inca o data ca traim intr-o tara de kko ,ma uit in alta parte si vad clio cu motoare dci de 1,5L de 65cp/80cp/100cp si la noi numai 65cp si 80cp Link to comment
arp Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Daca mai e cineva interesat pe topicul asta de date concrete si nu de povesti vanatoresti aflati ca un filtru de motorina pentru HDI costa fix: 539646 lei fara TVA. Pentru informatii suplimentare despre costul reviziei vizitati cu incredere pagina 3 a acestui topic! http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...opic=3638&st=40 Link to comment
ovi_jer Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Si erau piese de origine citroen?Poate nu ai citit ca era vorba de filtrul de motorina la un dci renault si dupa cum stim la ei nu exista decit piese de origine.Asta e una din strategiile renault. Link to comment
body Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Faza marfa stii care este stau si ma amuz ca toata lumea da in mine dar nimeni nu stie ca in RO din 2003 nu se mai rafineaza motorina cu continut mare de sulf ,pina si motorina rosie (navala) este EURO dar ma rog > Pentru cei care nu stiau intrebati un transportator cu cit i-a crescut consumul de la noua motorina ,ve-ti fii surprinsi . Deci ca sa nu mai continui aceasta "dezinformare" in RO nu se mai produce motorina cu continut mare de parafina ,pina si cei de la PetromService (sondarii) folosesc aceasta motorina ,problema este cum o depoziteaza . <{POST_SNAPBACK}> Vezi ca nu stii !NU PETROMSERVICE SE OCUPA CU FORAJUL ! Petromservice se ocupa numai cu intretinerea si reparatiile !!!!!!!!!! Cei care foreaza sunt societati desprinse din Petrom si care se numesc diferit ( exemplu total aleator Foserco Tg Ocna). Si sa stii ca se mai rafineaza motorine cu continut de sulf dar nu oficial ( asta e una) , dar era vorba de cat de botezata si murdara este motorina care ajunge la instalatile de foraj!Acolo ajung toate resturile de pe fundurile rezervoarelor care nu mai pot fi vandute , cu apa , rugina etc ! Si cu asta am terminat totul referitor la aspectul asta , daca vreti sa credeti bine , daca nu puneti motorina de sonda da' sa nu dati cu pietre dupa aia! Link to comment
arp Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 (edited) Da, piese de origine Citroen montate in service autorizat Citroen, masina fiind in garantie! 3 milioane filtrul la dci este o aberatie...Revizia la Clio Dci costa ceva mai putin decat revizia la Citroenul meu... Edited May 26, 2005 by arp Link to comment
ovi_jer Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 1.Uitati-va aici la preturi de intretinere motoare renault dci cu motorina proasta. 2.Se spune clar aici cat costa un filtru de motorina bun si altul mai putin bun. Link to comment
arp Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Hmm, ..interesant...Se pare ca baietii de la Citro sunt mai mult decat decenti la preturi la masini evident superioare >- ...eu schimb la 20mii...oricum diferenta imensa...Am senzor de apa in motorina pe care nu l-am vazut niciodata aprins, am decantor de apa la filtru si posibilitatea purjarii apei...Pai astia de la Renault sunt chiar magari cu preturile astea... Link to comment
laurentziu83 Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 1.Uitati-va aici la preturi de intretinere motoare renault dci cu motorina proasta. Renault in general. aia vorbesc de milioane bune de bagat in masina, nu ca la noi, unde te costa intretinerea mai putin decat la Dacie. Link to comment
brusli Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 deci filtrul la 1.5 dci e 4 sau 2,4 milioane? Link to comment
BogdanG Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 E undeva intre 1mil si 2 mil cu senzor sau fara . Link to comment
ovi_jer Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Unde??Cine?Ne imbatam cu apa rece? Spune clar omul :1 milion si ceva cel fara senzor si 2,4 milioane cel cu senzor. Link to comment
panzer Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 2.4 mil filtrul de motorina!!! La benzinarul meu e 180.000 lei! Ce mama dreaq e asa de scump?!?! Link to comment
arp Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Cum de ce? E piesa de origine Renault... Link to comment
panzer Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Arp, banuiesc ca ai motorul diesel mare de la Saxo. Ce consum scoti cu el? Baietii de la mine de la munca raporteaza constant cam 7 afara si 10 in oras. E real sau isi mai baga ei in buzunar cate ceva? Mie asta mi se pare consum de benzinar ... dar motiveaza ca e motorul mare. Link to comment
arp Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Nu stiu ce motor are Saxo, daca are 2litri HDI/90 cp atunci asta e. Consumul mediu in Bucuresti este de maxim 8 iar in afara alergata tare (viteze medii orare de ~80 KM/h pe rute foarte aglomerate) consumul este ~5.2-5.5. Saxo s-ar putea sa aiba dieselul aspirat 1.9D si nu HDI, atentie! Link to comment
BogdanG Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Saxo poate sa consume si 10% daca baietii fura motorina la greu altfel nu-mi dau seama cum poate o masina mica sa consume atit . Link to comment
arp Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 (edited) Apropos, este sigur vorba de Saxo sau de Berlingo? Am cititi ca Saxo a avut motor 1,5D (diesel aspirat)... Edited June 1, 2005 by arp Link to comment
panzer Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Scuzati! E vorba de Citroen Xsara 2.0 hdi. Am scris Saxo din greseala. Eu cred ca le calca fara mila ca nu-i vad scotand 10-15 L / motorina din el intr-o saptamana! (au card-uri de benzina ... nu umbla cu bani si bonuri) Mi s-au parut mari consumurile. Mai ales mi s-a parut mica puterea 90cp la 2L de motor! Merci mult arp. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now