BogdanG Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Este superb sa conduci un banal Golf I DIESEL care la o apasare de pedala sa se transforme intr-o fiara Oricum se pare ca vechile Golfuri nu au problemele celor noi ,adica nu exista probleme de ambreiaj ,cutie de viteze etc ,singura problema la Golf 1 este inexistenta franelor dar se pot adapta de Golf 2 GTI . Link to comment
andreib Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Sa nu uitam de FUUUM. Nu am vazut nici un golf 1 neinsotit de norisorul negru in spate, la 150cp cred ca esti propulsat mai mult de valul de fum ce il lasi in spate decat de motor insasi . Link to comment
BogdanG Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Nu chiar ,motorasul meu acum nu scoate pic de fum ,asta pentru ca nu mi-am bagat dejtele in el Dupa ce fac RARul se rezolva si problema asta cu norisorul de fum ,adica o sa fie ditamai TORNADA de fum Link to comment
andreib Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Vin eu cu duba, ii dau un pic de debit mai mare, tu cu golful si facem ceata pe A2 . O sa ne vada din satelit, o sa dea la meteo ... Link to comment
Yeti Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 La masinile cu motor cu benzina, daca sunt rulate pe distante scurte si daca mai este si frig afara consumul creste foarte mult. Care este situatia cu motoarele diesel in aceste conditii? Link to comment
Mircea Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Situatia este similara, intrucat asta tine de regimul termic al motorului, nu de combustibilul folosit. In plus, la un diesel sub regimul termic de lucru, mai apare si fumul )"> Link to comment
BogdanG Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Yeti said: La masinile cu motor cu benzina, daca sunt rulate pe distante scurte si daca mai este si frig afara consumul creste foarte mult. Care este situatia cu motoarele diesel in aceste conditii? La motoarele diesel mici nu este nici o problema, adica creste consumul dar nu foarte mult (max 1L) dar nu sunt alte probleme .La motoarele mari (peste 1500cmc) creste consumul fantastic (2-3L) si se uzeaza prematur .Dieselul nu a fost facut pt masinile de oras ci pentru masinile de carat, deci nu se preteaza deloc distantelor scurte. Link to comment
tolin Posted September 17, 2006 Author Share Posted September 17, 2006 Mircea said: In plus, la un diesel sub regimul termic de lucru, mai apare si fumul Si la accelerare ce crezi ca apare, apa de izvor sau parfum de roze ? Link to comment
Mircea Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Excrementele turbinei evident. Cand o merge cu apa de roze o sa iasa dulceata. ) Link to comment
laurentziu83 Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Am avut ocazia sa conduc acum o luna un diesel fara turbina, mai precis un ARO 243 cu bena (2 locuri), si asta pe camp, deoarece n-avea acte, dar pot sa zic ca am fost multumit de cum merge, bine, nici n-aveam unde sa-i dau viteza, mai mult de 40 la ora n-am mers. La demaraje era puturoasa, exact ca si cum as fi mers subturat. Ce mi-a placut a fost ca se porneste doar dand o cheie, nu soc+sprituri. Despre cum se incalzeste motorul, in cat timp, cat consuma, n-am detalii, intrucat singurele indicatoare functionale (bord de dacie) erau vitezometrul si incarcarea bateriei. Am inteles ca n-ar consuma mult, intrucat n-a fost nevoie de rezerva de motorina, desi l-am impotmolit si l-am impins, etc, pana la urma ne-au scos cu tractorul. Ce am mai observat a fost ca la forja mai sareau scantei pe esapament. A, si senzatia aia ca poti sa mergi si sa te doara undeva de gropi sau zgarieturi Link to comment
BogdanG Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Acum o saptamana am mers si eu cu asa ceva, pentru prima data in viata mi-a fost rusine cu un diesel, si acum imi tremura picioarele de la zguduielile "monstrului" .Este adevarat ca este un concept de motor de cind traia Dl. Diesel iar mirosul de motorina din habitaclu nu era deloc placut . Acum cred ca va inteleg si pe voi de ce nu va place Dieselul Link to comment
laurentziu83 Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Eu ma simteam in al 9-lea cer ca am ocazia sa conduc asa ceva. Mirosul de motorina, amestecat cu cel de anghinare, semintele de ovaz din bena, noroiul de la pedale, semnalizarea care mergea...din cand in cand, cand comutam faza mare se tot intrerupea lumina, mai ales cand aveam nevoie de ea, adica in gropi, trageam de volan, nu se intampla nimic, trageam mai tare...si era sa o rastorn, ceva de genul: tragi de volan, aprinzi tigara si incepe sa vireze, pentru viraj la stanga lasam volanul liber, trancanituri si zgomote de tot felul, huruia cardanul, frana la a 8-9-10 pedala, nu mi-am dat seama, cred ca n-avea deloc, cand mergeai cu a 3-a si luai piciorul de pe acceleratie sarea din viteza, ambreiajul trebuia apasat cu ambele picioare, la masina asta normal ambreiajul se folosea doar la pornire, eu eram mai fraier si nu mi-a iesit. Am uitat: a costat 7 milioane, cel mai ieftin diesel. ) Oricum mi-a placut mult mai mult decat mersul cu Passatu' de 21 de mii de euroi, a fost o experienta placuta. Dar daca m-ati pune sa traversez tara cu una dintre ele cam stiu ce as alege. P.S: Proprietarul nu se mai jena de pilitura din pompa de injectie, uleiul pentru PD-uri, surge-ul turbinei (ca n-avea ) sau motorina sa fie buna. ) Apa, paie si bataie. Link to comment
Cristian W Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 laurentziu83 said: Am avut ocazia sa conduc acum o luna un diesel fara turbina, mai precis un ARO 243 cu bena (2 locuri), si asta pe camp, deoarece n-avea acte, dar pot sa zic ca am fost multumit de cum merge, bine, nici n-aveam unde sa-i dau viteza, mai mult de 40 la ora n-am mers. La demaraje era puturoasa, exact ca si cum as fi mers subturat. Ce mi-a placut a fost ca se porneste doar dand o cheie, nu soc+sprituri. Despre cum se incalzeste motorul, in cat timp, cat consuma, n-am detalii, intrucat singurele indicatoare functionale (bord de dacie) erau vitezometrul si incarcarea bateriei. Am inteles ca n-ar consuma mult, intrucat n-a fost nevoie de rezerva de motorina, desi l-am impotmolit si l-am impins, etc, pana la urma ne-au scos cu tractorul. Ce am mai observat a fost ca la forja mai sareau scantei pe esapament. A, si senzatia aia ca poti sa mergi si sa te doara undeva de gropi sau zgarieturi Super-senzatii! Mai ceva ca la Mad-Max! ( mda... aia aveau insa altfel de motoare pe "tractoare" ). On topic: Motor Otto, dar cu GPL! Link to comment
tolin Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Zilele trecute am vazut un 1,5 Dci cu spoilerul spate (alb) afumat rau in jurul evacuarii care scotea un fum negru si fara vlaga la fiecare schimbare de treapta. Cum masina era precis in termen de garantie, ma intreb doua lucruri: 1- cum a ajuns in situatia asta dupa asa scurt timp ? 2- de ce nu s-a remediat inainte sa ajunga spoilerul atat de afumat ? Link to comment
LYM Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 (edited) Injector infundat de la mersul la relati pt. a face economie de carburant ? Edited February 11, 2007 by LYM Link to comment
LYM Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Am la firma Clio cu acelasi motor dar si Logan 1.4 - 75CP. As schimba la orice ora benzina pe dci-ul ala! De consum sa nu mai vorbim Link to comment
exode Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 fftopic: Pai da, dar (daca nu ma insel) Clio dCi are 80 de caluti Link to comment
laurentziu83 Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Exista si Clio cu motor de 65 CP. Senzatia ca se misca mai bine dci-ul de 65-70 decat mpi-ul de 75 vine de la faptul ca la Logan 1.4 este gandita foarte prost cutia, mult prea lunga pentru o astfel de masina. Si eu am acelasi motor de 1.4 pe Cliptorix, dar alta cutie, mai scurta, si din aceasta cauza, am un demaraj mai bun si un consum la fel la viteze normale decat Loganul cu acelasi motor. @mad_voly: sa te bucuri de masina cat mai mult si sa-ti aduca numai satisfactii. Nu te ataca nimeni ca ai dat un Cielo rabla pe un Logan nou. E mai bine, oricum. Link to comment
BogdanG Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Asta daca e reglata instalatia bine, ca de nu ) numai probleme. Pina la urma tot dieselul ramane o afacere mai ales la 2.96RON litra )"> Link to comment
Tommy Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 BogdanG said: Pina la urma tot dieselul ramane o afacere mai ales la 2.96RON litra )"> http://dexonline.ro/search.php?cuv=litra Nu prea vad asa mare afacere la 3 lei litra Bai nene.. dar cu benzina de 99 nu e bine? Numai cu compusi din astia inferiori va place ? Link to comment
BogdanG Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Asa e mai Tommy, deci rectific 2.96RON/litru sau 0.74RON litra Link to comment
Tommy Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Voi nu iubiti sunetul motorului de la 5 mii la 6 mii de ture + .. Cine ii prinde gustul.. ii trece pofta de pacura si mersul in loganeala Link to comment
ticodriver Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Sunetu' ala de care zici tu il aud si eu, dar de la 3000 la 4000 sau chiar pana la 5000, chiar cu pacura Link to comment
Adi_Iacob Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 (edited) M-am dac acu o luna cu un Astra 2.0 DTI al unui prieten, cand ma plecat de pe loc zicea tipul da-i bre, forja, eu eram cu pedala pasata la jumate si scarba abia se misca... pe la 1700 de ture isi amintea de caluti (101) si se infigea... daca plecam cu Nubi pu pedala pasata jumate. a doua zi o incaltam pe fata la urgenta, ca scormonea asfaltul ca o cartita. Ce sa zic, zgomot permanent in habitaclu, chiar daca e insonorizata mai bine ca Woo, servo electric, mai greu de actionat... hooo ca devin offtopic! LE: scuze de typing, da tastatura mea e cam varza, promit sa o schimb Edited February 13, 2007 by Adi_Iacob Link to comment
Satori Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Pedala la jumatate si 1700rpm? Something smells fishy! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now