EM!L Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Si cele de pe pejo sunt de fapt facute in parteneriat cu nemtii! D'aia sunt mai rasarite si au ajuns sa echipeze si Forduri! Link to comment
steph Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Si daca dieselul de 1.4 se misca bine de ce nu as vrea 1.6? Link to comment
Brainiac Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Pai motivele ar putea fi 2: in primul rand pretul mai mare pentru 1.6, care nu stiu daca este justificat prin performante, iar in al doilea rand faptul ca s-ar putea (nu stiu, aici doar presupun) ca modelul de 1.6 sa beneficieze de o cutie de viteze ceva mai "lunga", care ar genera o economie de combustibil in detrimentul unui feeling (ma rog, in masura in care se poate vorbi de feeling la un astfel de motor ). Parerea mea este ca ar fi bine sa faci un drive test, macar cu modelul de 1.6. Pe cel de 1.4 ti-l pun eu la dispozitie cu placere si daca vrei iti arat si ce poate, macar in primele 3 trepte . Ideale ar fi si niste serpentine, unde masinuta asta se comporta chiar bine, dar cred ca nu vom putea gasi asa ceva prin Bucuresti, iar pana la Paraul Rece sau pana la Cheia nu merg . P.S. deschide si tu un topic separat, ca de vreo 5 posturi incoace suntem cam off-topic. Link to comment
steph Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Thx pentru pareri. O sa deschid la momentul oportun. Link to comment
exode Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Oarecum off-topic, stiu S"> http://www.autof1.ro/index/Audi_S8_poate_atinge_300_kmh.html - observati watermark-ul din partea de sus a imaginii (LPG/Autogas - pe un S8!!) Link to comment
BogdanG Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 (edited) @Ovijer& Madmax si cam cit consuma un Turbo din asta OTTO ? Lasati consumurile din reviste, va zic eu vreo 18% urban la Octavia 4x4 si 15% la Golf 4 si Octavia 1 deci aberant de mult . Pai pentru 30% performante in plus sa-mi consume dublu in oras nu prea ma pasioneaza. Ma rog pentru unu cu GPL pe masina e simplu de vorbit dar cind nu ai GPL este mai greu . Oricum e jenant sa ai masina de 200CP si sa mergi cu butelia dupa tine ) Edited April 12, 2007 by BogdanG Link to comment
Zmeul cel rau Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Daca tot vorbim de chestii jenante, eu zic ca e mai jenant sa scoti un fum negru cand accelerezi. Link to comment
alx Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 gepelul e pana in 100kw. Dieselul poate mai mult... Link to comment
mr_ Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Gama subaru si saab au peste 100kw toate si sunt pe gpl de noi, nu inginerite in fata blocului http://www.cfbp.fr/?p_idref=854 Eu am vrut sa iau un fiat coupe turbo 220CP pe gpl... si acum imi dau palme ca l-am ratat avea binisor peste 100kw... Link to comment
Mircea Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Ba si "jepeleul" poate mai mult. Exista instalatii cu electronica stag 300 care stiu sa gestioneze si 2-3 vaporizatoare. Exista si Hummer cu GPL Dar asta-i alta gasca-n alta traista, ca suntem cam in barci cu diesel vs benzinar in ultimele 3-4 pagini ) Link to comment
BogdanG Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Ok si daca am JePeLe si vreau sa merg in Germania ? Unde alimentez ? Link to comment
Mad MAX Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Adevarat. N-au aia butoaie cu motorina de autobuz. )) Link to comment
mr_ Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 (edited) In Romania... Ungaria... Austria nu... si Germania Gasesti adrese exacte aici http://www.gas-tankstellen.info/menu.php?language=en_US Diseara pun si un fisier cu cateva zeci de statii cu GPL in Germania pentru Autoroute si Mappoint Din pacate am uitat de unde l-am luat ca sa pun linkul. @Mircea Exista si GPL fara vaporizator deloc http://www.lpg.be/lpi-2.htm Edited April 12, 2007 by mr_ Link to comment
ovi_jer Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 @Ovijer& Madmax si cam cit consuma un Turbo din asta OTTO ? Lasati consumurile din reviste, va zic eu vreo 18% urban la Octavia 4x4 si 15% la Golf 4 si Octavia 1 deci aberant de mult . Pai pentru 30% performante in plus sa-mi consume dublu in oras nu prea ma pasioneaza. Ma rog pentru unu cu GPL pe masina e simplu de vorbit dar cind nu ai GPL este mai greu . Oricum e jenant sa ai masina de 200CP si sa mergi cu butelia dupa tine ) Deaia mergi tu 40km/h in treapta 4 si cureti turbina lunar?Pentru cei ca tine mesajul Limp Mode este deja salut in trafic ) Jenant este sa mirosi a motorina si sa fi injurat in trafic de ceilalti participanti la trafic pentru incurcarea traficului si aerului irespirabil din urma ta. gepelul e pana in 100kw. Dieselul poate mai mult... 150Kw pentru motor in linie cu un singur vaporizator si 300kw pentru pentru motoare in V cu 2 vaporizatoare. Link to comment
BogdanG Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 @OviJer macar dupa mine nu miroase ca in bucatarie si sincer mi-e jena sa merg cu o masina care miroase ca o masina de gatit . Oricum pentru un om care merge 5000km/an cum esti tu nici nu trebuia GPL dar ma rog, probabil era trendy ) Si cam cit costa o instalatie din asta pentru 150kw ???? Link to comment
ovi_jer Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 1800 lei costa o instalatie secventiala euro 4. Esti controlor de trafic?Fac vreo 15k pe an si in forta maxima depasind la tractoare ) Din 2009 eu o sa platesc impozit la euro 2 cu gpl 100 euro si tu la euro 4 diesel o sa platesti 500 euro. Bine ati venit in lumea impozitelor Link to comment
BogdanG Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Tot nu m-ai convins din pacate . Oricum topicul era Otto vs Diesel si cum apare dieselul in avantaj cum o dati in GPL-uri, eu zic sa redenumiti in Otto/Otto GPL vs Diesel/ Biodiesel, Hybrid etc ca se pare ca benzinarele sunt cele mai bune/tari si nu suporta comparatie . Link to comment
ovi_jer Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Nici nu incearca cineva.Acest subiect nu este de pregatire,instruire sau de schimbat convingeri politice. Discutii tehnice sau mai putin tehnice. Link to comment
tolin Posted April 12, 2007 Author Share Posted April 12, 2007 Bre, pe mine m-au invatat parintii sa fac cafeaua pe aragaz, nu sa merg zilnic, pe gaz, sa beau cafeaua la o benzinarie. Link to comment
ovi_jer Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Eu am invatat la scoala sa repar-intretin masina si sa merg cu ea nu sa o laud si sa o tarai in trafic ca pe bicicleta . De altfel trebuie mentionat ca mai mult de jumatate din cei care prefera dieselul pe autoturisme mici o fac pentru ca nu stiu sa conduca un motor pe benzina ! Link to comment
Brainiac Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Si cand ramai fara bani de carburant? Ca...deh, benzina scumpa, consumul mare...ce faci? O dai pe gaz? Link to comment
andreib Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Stati putin, miroase evacuarea de la un motor cu GPL doar daca nu e reglata bine instalatia sau masina nu mai are catalizatoare (sau sunt varza). La mine nu miroase a nimic! @Brainiac: pe gaz/benzina pe ce vrei tu pana la 150 am un km in fata ta Link to comment
alx Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Tu stii ce meserie are domnu'? Cum ar putea ramane fara job? Link to comment
Brainiac Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 @Brainiac: pe gaz/benzina pe ce vrei tu pana la 150 am un km in fata ta Evident. Numai ca dupa aia te opresti, faci plinul, iar ma lasi cu un km in spate, iar opresti, iar faci plinul, samd. Si cand ajungem la destinatie (in acelasi timp ) iti dai seama ca pe tine drumul te-a costat dublu. @alx da, stiu ca nu are cum sa ramana fara job . Link to comment
mr_ Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Chiar daca facem un topic Benzina vs GPL vs Diesel vs Biodiesel vs Hibride tot acolo ajungem - O prius costa cat doua corolle pe benzina la aceleasi performante. E departe de a fi o alegere economica. N-are decat sa mearga george clooney cu ea - Biodieselul (in europa cel putin) e deocamdata o fantezie a unor gargaragii din parlamente si nu o posibilitate reala. Deocadata ca sa faci un litru de biodiesel consumi mai multa energie decat obtii arzandu-l iar €uropa nu are nici o zecime din suprafata necesara cultivarii "motorinei". - Bioetanolul ar putea fi o optiune viabila abia dupa ce se reuseste transformarea eficienta a celulozei in alcool (se lucreaza la asta). Atata timp cat alcoolul se obtine doar din zahar iar e o optiune nerealizabila pentru Europa. -Hidrogenul se obtine inca greu; scump si nu exista retea de distributie. (iar americanii poluanti care duc razboaie pentru petrol sunt mai avansati decat europenii cei pasnici si ecologisti in domeniul asta) -Electricitatea e cam scumpa si nu avem retele electrice capabile sa "umple rezervoarele" masinilor nicaieri in lume. Raman (pentru moment; poate in viitor se va schimba ceva) aceeasi cai de bataie... benzina, diesel si GPL... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now