wallaby Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Il tractezi. Cu un diesel. Nemaipomenit raspunsu'! You made my day Satori Uite, pentru cei care sunt amatori de comparatii intre benzina si diesel, am aici un extras din emisiunea 5th Gear din UK. Se testeaza umar la umar doua versiuni Astra. Ambele turbo, ambele aproximativ aceiasi capacitate cilindrica de cca. 2.0L. ma rog, varianta diesel e ceva mai mic, la 1.9L. Ce mai, o comparatie mai directa nici ca se poate face dupa parerea mea. Diferenta dintre ele, in afara de tipul combustibilului, e ca varianta turbo benzina costa aproximativ 30% mai mult si de asemenea are consumul indicat de producator cu 35% mai mare. Dati click, vedeti ce se intampla si discutam daca vreti. Iar aici aveti un review al Astrei CDTi din test. Thurlby e un dealer Vauxhall din UK care modifica modele Asta CDTi impreuna cu 888. E adevarat, sunt de serie mica, 100 de bucati, dar in principiu poti sa-ti cumperi Astra ta si ei ti-o modifica cum vrei. Daca nici asta nu e tuning profesional eu nu stiu ce sa mai zic. http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...astra_cdti.html Link to comment
andreib Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Si ce legatura are 888-ul cu masina ta, ca nu vad? Tu nu ai nici pe departe performantele masinii aleia . Link to comment
wallaby Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 (edited) Si ce legatura are 888-ul cu masina ta, ca nu vad? Tu nu ai nici pe departe performantele masinii aleia . Te inseli. A mea are exact aceiasi putere si acelasi cuplu. Nu am franele si suspensia sport modificata, dar am 2 usi in plus, haha. De asta si pierd ceva la demaraj, masina fiind mai grea cu cateva zeci de kg... Totusi, nu faceam in postul precedent nici o legatura cu a mea. Pur si simplu voiam sa arat ca se pot scoate performante sportive dintr-un diesel si cum trebuie facute comparatiile benzina-diesel, comparand masini similare. Astea doua, cu exceptia motorului si a culorii, sunt aproape identice, nu? Edited May 10, 2007 by wallaby Link to comment
andreib Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Te inseli. A mea are exact aceiasi putere si acelasi cuplu. Gresit! Alea sunt masini modificate cu cap si multa cercetare inainte. O remapare completa de ECM nu este acelasi lucru cu un tuning box, care iti da nishte cai pe site si pe hartie. Tu acum ai 150 cai fix cat ti-a dat fabrica, nu cati vrei tu sa ai. Link to comment
wallaby Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Gresit! Alea sunt masini modificate cu cap si multa cercetare inainte. O remapare completa de ECM nu este acelasi lucru cu un tuning box, care iti da nishte cai pe site si pe hartie. Tu acum ai 150 cai fix cat ti-a dat fabrica, nu cati vrei tu sa ai. Dar de unde stii tu atatea despre tuning box-ul meu? Din cate stiu, nu a ajuns inca in Romania si nici varianta pentru Daewoo nu exista Crede-ma, m-am documentat inainte sa iau decizia dea folosi un Green Box. 888 a folosit remap, optiune care nu o am la indemana deocamdata aici, in Oz. In plus solutia mea mi se pare mai eleganta, pentru ca in cateva minute o demontez daca-i nevoie (mai ales cand merg la revizie cu ea, haha). Cum spuneam, cuplul si puterea sunt similare. Daca te uiti prin forumuri vezi utilizatori destui care confirma cifrele astea in urma testelor dyno. http://forum.astraownersnetwork.co.uk/forumdisplay.php?f=83 http://www.dieseltalk.co.uk/phpbb/viewforu...0fd64ecef48189e http://www.dieseltuninguk.com/ Link to comment
andreib Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 DAtele date pe tine sunt pe hartie, realitatea e mult departe. Tuning box sau chiptuning pe daewoo care au motoare aspirate pe benzina este o mare prostie. Nu face decat sa mearga pe amestec bogat, consum cat lumea, uzura accelerata si 2 cai in plus . Daca vrei sa vezi daewoo tunate vezi pe daewootech nubira 2l turbo... Link to comment
Satori Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Nenea canguru, degeaba tunezi o carja pana o apuca dracii, scaun cu rotile nu o faci. Sau bine, poti sa privesti si altfel problema: daca ai tunat carja si ai facut-o sa tina pasul cu scaunul cu rotile, ce ar fi sa tunam data viitoare scaunul cu rotile, poate il facem racheta. "> Link to comment
wallaby Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 (edited) andreib: Deci toti oamenii aia, de pe forumuri, sunt niste ignoranti care platesc pentru cutiile astea de tuning digital si-si imagineaza ca au mai multa performanta? Sau testele dyno sunt si ele fantezii? Vad ca tu mergi pe GPL. I-ai facut test sa vezi daca ai 104CP? In postul lui LYM se vede ca Daewoo e cam aiurea cand da caracteristicile: consumul e acelasi, indiferent daca mergi pe benzina, gaz, ai A/C sau nu. Mai sa fie, motorul minune! Eu unul ma dau batut... Edited May 10, 2007 by wallaby Link to comment
Satori Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 andreib: Deci toti oamenii aia, de pe forumuri, sunt niste ignoranti care platesc pentru cutiile astea de tuning digital si-si imagineaza ca au mai multa performanta? Sau testele dyno sunt si ele fantezii? Omul zice de motoare daewoo aspirate, tu de turbo si tot tu te superi? Vad ca tu mergi pe GPL. I-ai facut test sa vezi daca ai 104CP? In postul lui LYM se vede ca Daewoo e cam aiurea cand da caracteristicile: consumul e acelasi, indiferent daca mergi pe benzina, gaz, ai A/C sau nu. Mai sa fie, motorul minune! Pune turbina? Eu zic sa fie racita de A/C si sa impinga GPL nu aer. Ce parere ai? Eu unul ma dau batut... Atata violenta, dom'le, atata violenta. Link to comment
wallaby Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Satori, eu spuneam ca andreib stie mai bine decat oricine care sunt de fapt puterea si cuplul unui motor turbodiesel cu tuning. Nu prea inteleg cum e cu realitatea aia care nu-i ca pe hartie sau invers. Adicatalea diagrama unui test dyno, fiind pe hartie, nu are legatura cu realitatea?! Din aceasta dilema nu mai putem iesi monser... Link to comment
Satori Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Pai si de ce ne bagi in dilema? AndreiB vorbea de "box" tuning pe masini aspirate. ASPIRATE. Tu nu il contrazici, tu vorbesti de turbo... Auzi? In australia cum e tradusa vorba aia "S-a suparat ca vacarul pe sat... "? ) Link to comment
wallaby Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 (edited) Tuning-ul pe motoare aspirate, indiferent ce ard, e frectie la picior de lemn. Nu prea are nici un efect. De suparat nu m-am suparat, nici pe sat si nici pe vre-unul din membrii d'aci Sunt doar timorat putin, stii cum e... Am primit warn, mi-a fost zdruncinata increderea cand mi s-a spus ca Daewoo e marca mai fiabila decat Subaru si ca Impreza WRX e o doar cutie care nu tine prea mult. Ca si capac la toate astea, am fost facut "tractorist" iar masina mea, inmatriculata Ianuarie 2007, cloncanitoare. E mult, prea mult pentru un membru atat de crud al acestui forum, nu gasesti? Edited May 10, 2007 by wallaby Link to comment
tolin Posted May 10, 2007 Author Share Posted May 10, 2007 ... Tuning-ul pe motoare aspirate, indiferent ce ard, e frectie la picior de lemn. Nu prea are nici un efect ... Scrie asta mai mare si mai apasat, sa priceapa toti novicii care cum isi cumpara o amarata de masina de strada, cu motor pe benzina cu aspiratie naturala, pana-n 10.000 euro si care, in loc sa investeasca in siguranta ei, se intereseaza mai intai cum ar putea face chip-tuning la ea "sa fie mai puternica si sa consume mai putin (!)". Link to comment
Satori Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Nu apreciez oamenii dupa cruditate, nu-i mananc si nici psihoanaliza nu le fac. Dar nu imi plac oamenii care contrazic de dragul de a contrazice si cu atat mai putin pe cei care doar scriu, nu citesc ce au scris predecesorii. Combinatia intre caracteristici este cu adevarat letala. Ia citeste posturile lui Andrei si apoi pe ale tale si o sa te prinzi ce vreau sa spun. Cat despre warn... se mai intampla. E un fel de botez ) Cat despre Daewoo si Subaru... nu cred ca au ce cauta aici. Aici e OTTO vs DIESEL. Asa cum nici comparatiile de genul "se poate" intre masini preparare de super firme si masini stock nu mi se par ok. Si sunt multe astfel de prostii pe topic. Le selectam, ramanem cu restul. Nu le inmultim. Mai bine ne-ai spune cum depasesti un Road train ) Link to comment
wallaby Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Mai bine ne-ai spune cum depasesti un Road train ) Cam Asa Link to comment
andreib Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 andreib: Deci toti oamenii aia, de pe forumuri, sunt niste ignoranti care platesc pentru cutiile astea de tuning digital si-si imagineaza ca au mai multa performanta? Sau testele dyno sunt si ele fantezii? Vad ca tu mergi pe GPL. I-ai facut test sa vezi daca ai 104CP? 1. Tu singur ti-ai facut-o punand linkul cu astra tunat 888. Aia au facut remapare, o masina din aia costa serios si s-a investit puternic in ea si in calcularea acelor mape. Tu ai veni si ai spus ca printr-un tuning box ai scos mai multi cai decat s-au chinuit aia. Oare sa fie inventia minune sau mai mult marketing? Pana una alta pot pune si eu un dyno pe site andreib tuning(copiat sau furat de la altii, sau facut cu o remapare adevarata) si sa pretind ca intr-o cutiuta magica am scos cu 35% mai multi cai si sa cer bani pe ea. Exita zeci de astfel de anunturi pe e-bay si persoane care atesta veridicitatea, dar daca le iei la puricat ramai cu mai nimic. 2. Eu nu am afirmat niciodata ca am 104cp pe gaz! Dar ce trebuie sa mentionez este ca am un mic butonel care apasand pe el sigur am cei 104 cai dati de fabricant. Se numeste comutatorul gaz/benzina. Singurele masini daewoo la care fabricantul spune consumul real sunt tico si matiz. Restul au abateri de la specificatii iar cand am luat masina am stiut lucrul asta, de aia am pus GPL. Link to comment
LYM Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 In postul lui LYM se vede ca Daewoo e cam aiurea cand da caracteristicile: consumul e acelasi, indiferent daca mergi pe benzina, gaz, ai A/C sau nu. Mai sa fie, motorul minune! 1. - este specificat, separat, consumul la daewoo+gpl (11% urban, in cazul Cielo) 2. - nu vad ce de ar fi diferenta de consum intre o masina dotata cu AC si una fara, oricum testele nu se fac cu AC pornit. Ca sa fiu si ontopic, votez PRO-diesel! Pur si simplu ofera o placere mai mare a condusului, datorita acelui cuplu mare la turatii mici. Partea cu demarajul mai mare nu m-ar afecta asa tare, ca si-asa nu fac liniute zilnic cu masina, iar partea de zgomot - depinde de la un fabricant la altul (la Megane Sedan, spre exemplu, nu se simte aproape nicio vibratie (nu mai mult ca la nubira mea) in interior, si este si f. bine antifonata); de consum sa nu mai vorbim. Senzatia de putere mi-o ofera si Nubira, nu zic nu, ca daca o trec de 4000rpm o ia bine din loc, insa trebuie sa o temperez repede ca sa nu ma usture prea rau la buzunar. Link to comment
andreib Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Tocmai de aia mi-am pus eu GPL pe nubira. Nu am putut intr-un an de zile sa imi adaptezi stilul ,,energic'' de condus astfel incat sa scot un consum sub 8.5% mediu iar la cei 20kkm pe an s-au facut aproape 30kkm de cand e pe gpl. Acum scot un 9.5% pe GPL dar cu multa multa talpa. Avantajul primar la un diesel este la masinile mari sau camioane. Nu mi-as lua niciodata o duba sau un SUV pe benzina, dar la o masina compacta cobinatia benzina+GPL este super. Link to comment
c_french84 Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 (edited) S-a inventat TSI ul si nu stiu cum se face ca Twincharge ul a prmit premiul international pt ''Cel mai bun motor al anului 2006'' si a impresionat experti din toata lumea(inclusiv experti diesel ) Instalat pe Golf motorul 1.4 tsi -170CP are nevoie de doar 7.2 l/100km iar in afara orasului consuma 5.9 l/100 km Concluzie:puterea nu mai inseamna consum mare,uitati ce stiati despre motoarele pe benzina! Eu am condus un FSI de 150 CP si am ramas ,mentionez ca am condus aproape toate modele vw cu motorizare diesel cat si benzina,si nu ma refer la Test drive! Motorul TSI se poate lua pe aproape orice model-inclusiv polo! Edited May 10, 2007 by c_french84 Link to comment
tolin Posted May 10, 2007 Author Share Posted May 10, 2007 Concluzie:puterea nu mai inseamna consum mare,uitati ce stiati despre motoarele pe benzina! Adica bagi mai mult aer la aceeasi masa de motorina si ai putere mai mare ? Formidabil, dom'le ! Si nu le-a dat premiul Nobel ? PS: Daca tot rasfoiesti reviste si inghiti pe nerasuflate cele scrise pe acolo de ziaristi fara cultura, cauta la colectie, cu vreo cativa zeci de ani inainte, sa vezi ce facea Lancia sau FIAT pe vremea aceea, pe motoare cu benzina si apoi sa sustii ca VW a inventat. Tot ce se aplica acum, s-a inventat demult, s-a si aplicat, dar din diverse motive s-a renuntat. Altfel, tot ce s-a experimentat in cursele auto, de la ultimul WW incoace, inca nu s-a aplicat in productia de serie. Link to comment
mr_ Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 (edited) Altfel, tot ce s-a experimentat in cursele auto, de la ultimul WW incoace, inca nu s-a aplicat in productia de serie. Si nu numai curse auto... foarte multe idei bune au fost furate din aviatie (injectie sau motoare supraalimentate), naval (dizal si turbo dizal ) de dinainte de razboi. Sau chiar feroviar... ideea recuperarii de energie de la prius fiind aplicata la locomotive din 1900 toamna. Pe mine de asta ma distreaza unii care stramba din nas la unele masini mai saracute ca au motoare "de conceptie veche" Edited May 10, 2007 by mr_ Link to comment
c_french84 Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 (edited) @tolin-da,mai citesc si reviste dar informeaza-te despre motor TSI,FSI etc apoi poti sa ma faci pe mine necunoscator(am vazut motoare desfacute,nu vorbesc din reviste,ma pricep la motoare in 2T..etc) LA FSI se injecteaza benzina la mare presiune exact in mijlocul camerei de ardere si nu in lateral-deci poti obtine putere mai mare la aceleasi cantitati de aer si benzina!!!!!!!!! /"> PS: despre plasma de pe interiorul cilindrului pt a usura fortele de frictiune si uzura,ce zici? Edited May 10, 2007 by c_french84 Link to comment
ovi_jer Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Despre injectia directa sau cea indirecta ce zici? Link to comment
tolin Posted May 10, 2007 Author Share Posted May 10, 2007 ... am vazut motoare desfacute,nu vorbesc din reviste,ma pricep la motoare in 2T..etc Si ce-i cu asta, orice mecanic vede asta zilnic, ai auzit tu sa inventeze unul ceva ? De la Porsche incoace, nici un mecanic n-a mai inventat ceva, decat cum sa pacaleasca clientul. PS Scuze, si Porsche era inginer. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now