matrix1968 Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 stie cineva de ce la plecare masina salta pe loc ca sa zic asa la ralanti dar la o turatie mai mare revine la normal,iar la o viteza de 40 la ora si la 110 km/ora masina are o vibratie stranie ca si cum as avea opturi la roti stie cineva care ar fii cauza .. Link to comment
Dorian19 Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 (edited) On 5/2/2011 at 5:26 PM, matrix1968 said: stie cineva de ce la plecare masina salta pe loc ca sa zic asa la ralanti dar la o turatie mai mare revine la normal,iar la o viteza de 40 la ora si la 110 km/ora masina are o vibratie stranie ca si cum as avea opturi la roti stie cineva care ar fii cauza .. E foarte posibil ca vibratia respectiva sa fie de la un cauciuc deformat.De obicei la viteza mica se simte mai tare...si eu am patit la fel...cauciucul dreapta fata avea crestele deformate de la cum am dat in gropi(stau in Beius si drumul e mai rau ca pe vremea dinozaurilor) si la viteza mica se simtea o usoara vibratie in masina si daca treceam de 100km/h se auzea ca un zumzait.Am schimbat cauciucul si totul a revenit la normal.O seara placuta Edited May 2, 2011 by Dorian19 Link to comment
cristidavid Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Sustin si eu ce zice Dorian! La viteze mari mergeam normal dar cand reduceam viteza (de exemplu ma apropiam de o intersectie sau ajungeam din urma o coloana care mergea incet) la o anumita viteza masina vibra. Ce era? un cauciuc avea galme pe flanc. Solutia a fost cauciuc nou si totul a revenit la normal. Alta data (dupa ce am mers pe un drum cu piatra proapspat pusa si nu era tasata - am atins cu burta masinii un strat de piatra), cat eram la semafor sau oprit (de fapt in relanti masina mergea normal) Cand treceam de pragul de 1000 turatii masina vibra apoi se linistea brusc. Asa se intampla numai la cele 1000 de ture. m-a jucat la 2000 - 3000 ture nu era nimic. Pana la urma la service au descoperit (eram si eu acolo bineinteles ca intrase o piatra intre tamponul de cauciuc si suportul motorului si in felul acesta, la rezonanta, tamponul nu-si mai facea treaba). E de cascadorii rasului dar asa a fost! Link to comment
matrix1968 Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 fratilor aveti dreptate dar pina una alta chestia e ca am cauciucuri reesapate de 4 ani si cum masina a stat cam un an pe tusa.. e posibil ca sa fi facut ceva ..gilme asa ca pina la proba contrarie adica trebe sa cumpar ceva cauciucuri .chestia care ma nedumereste e de ce la plecare la ralanti se sgiltiie masina la o turatie de 800 dar la o turatie superioara dispare e ceva de la filtre sau ce doamne iartama Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now