Jump to content

Pompa Ambreiaj Daewoo Evanda


Recommended Posts

Voi incerca sa prezit cat mai exact simptomele pentru a remedia problema cu ajutorul vostru. Fenomenul nu mi s-a intamplat la nici una din masinile din gama Daewoo. Totul a inceput odata cu aparitia temperaturilor ridicate, adica dupa o perioada de timp pompa de ambreiaj incepe sa scartiie deranjant de tare. Primul remediu incercat a fost inlocuirea lichidului de frana atat in sistemul ambreiaj cat si in cel de frana. Minunea a tinut o zi dupa care iarasi a inceput sa scartiie. Am verificat pedala, bolt, arc pedala, uns cu vasilina, WD40 si degeaba. Cum se incalzeste cum incepe concertul.

 

Ieri m-am suparat si am dat pompa jos. Ceva mai complicat datorita pozitionarii, dar a mers. Am desfacut-o bucati si am spalat componentele in benzina. Cu toate ca am schimbat lichidul (dot 4 Aral) in pompa am gasit depuneri negre suficiente cat sa-mi de dea gandit. Dupa ce am verificat toate subansamblele, montand pompa la loc, am observat ca pistonul din pompa ce are in compunere garniturile de ambreiaj, intra foarte greu in corpul pompei chiar daca in prealabil, acesta a fost amorsat si lubrifiat cu lichid de frana.

 

Astazi a functionat ok vreo 2 ore dupa care usor usor scartaitul a reaparut. Tin sa precizez ca dupa montarea pompei de ambreiaj, nu am mai avut dot 4 Aral si am folosit un dot 5.1.

 

In afara de schimbarea pompei de ambreiaj ar mai fi vreo solutie tinand cont ca eu inclin sa cred ca toate garniturile de pe piston sau umflat datorita lichidului de farna si datorita uzurii? :scarpin:

Link to comment

Elementele hidraulice de la actionarea ambreiajului sau sistemul de franare se spala numai cu apa sau lichid de frana iar la montaj inelele din cauciuc de etansare sau protectie se ung cu vaselina siliconica neutra.De obicei aceste zgomote apar de la boltul pedalei sau de la parghia si furca rulmentului de presiune.

Link to comment

Radule, ia baga matale o bucata de cauciuc in benzina, sa vezi ce frumos se umfla...

 

Pai depinde si de cauciuc. Daca garniturile faceau reactie cu benzina marginea acestora nu mai era ferma ci usor dantelata, iar pompa nu mai facea presiune.

 

Faza tare este ca astazi am cumparat o pompa noua de 270ron si nu face presiune absolut deloc. :wallbanger: Pana la urma am ajuns tot la cea veche iar pe cea noua o dau retur.

 

Am verificat si boltul si bucsa si arcul la pedala. Nimic in neregula. Zgomotul vine din pompa, nu din furca sau rulmentul de presiune. Plus de asta, la actionarea usoara a pedalei de ambreiaj, aceasta merge in suturi ca si cum ar agata undeva. Culmea e ca atunci cand e rece afara nu se mai aude nimic, iar ambreiajul functioneaza ok. :shock:

 

Astept o alta pompa, dupa care vedem ce se intampla.

Edited by nt98adu
Link to comment

Faza tare este ca astazi am cumparat o pompa noua de 270ron si nu face presiune absolut deloc.

 

Astlel am patit cu o pompa de frina noua, pentru Scoda din cite-mi aduc aminte. Una din garniturile pistonasului era montata invers.

Link to comment

Daca o demontam, in mod sigur nu o schimbau cei de la magazin. Le-am dato retur explicandu-le ca nu face presiune, au sucito pe toate partile, au murmurat ca maine am alta si cam atat. Pentru 270ron cred ca respectivele garnituri trebuiau sa fie montate bine. Pompa era Valeo iar ambalajul cu inscrisuri GM de Polonia, dar fara holograma. :shocking:

 

Le: Astazi fiind racoare, pompa nu a scos nici un sunet. Vodoo sau nu treaba asta ma deranjeaza groaznic. :-W

Edited by nt98adu
Link to comment

Am schimbat pompa si in sfarsit am liniste in masina. Nu stiu care a fost cauza scartaitului, insa cand voi avea timp, voi desface pompa veche pentru o analiza foarte atenta.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...