billysdg Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Salut! Am un Espero din 96 cu motor de 1.5, gpl. De putina vreme a inceput sa creasca turatia la relanti pana la 3200 de turatii si scadea la 900 doar cand ambalam putin. Astazi a inceput sa faca si mai rau: creste turatia la relanti sau poate ca nu, dar imi moare motorul (am patit chiar intr-un sens giratoriu) cand schimb dintr-o viteza mai mare in una mai mica si inainte sa moara face un soc si se aude o bubuitura! La deal nu are putere decat in treapta 1 de viteza si pe loc drept demareaza foarte greu indiferent de combustibilul folosit benzina sau gpl. Imi poate spune cineva ce problema are? Va multumesc in avans! Link to comment
ciotic Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Posibil sa fie IAC-ul. Poti incerca sa il cureti(ai grija cum) si dup-aia ii faci un IDLE LEARN. PS: daca motorul iti moare doar pe gpl e posibil sa fie din reglaje-daca face si pe benzina IAC-ul este singurul care imi vine in cap... Link to comment
VAXXi Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Cred ca tu ai acolo o suma de probleme, nu doar una. Incepi prin a citi: Ralenti variabil, Instalatii GPL si Nu mai trage bine. Link to comment
billysdg Posted June 4, 2011 Author Share Posted June 4, 2011 (edited) Va multumec pentru raspunsuri! Am incercat si azi numai pe benzina si am observat ca merge bine astfel desi nici asa nu are putere dar macar nu mai fluctueaza turatia si nu mai moare motorul! Ciotic eu sunt cam pe dinafara cu ceea ce imi spui, mi-ai fi de mare ajutor daca imi dai mai multe expliatii, chiar te rog insistent! Indiferent ca am acum nevoie acum sa fac ceea ce imi zici sau nu, putina educatie nu imi strica. Va multumesc tuturor! P.S. Vaxxi, promit ca am sa citesc ce mi-ai recomandat, azi am o nunta dar de Luni am sa imi fac timp! Edited June 4, 2011 by billysdg Link to comment
billysdg Posted June 6, 2011 Author Share Posted June 6, 2011 Salut Revin la problemele mele si va spun ca am facut un drum de la Ploiesti la Targu Mures in weekend-ul asta si cand eram la Tg Mures mi s-a spart filtrul de benzina care se afla sub masina pe furtunul care vine de la rezervor. Noroc ca ma aflam in oras si am cumparat repede altul cu care am si ajuns acasa la Ploiesti. Astazi cand ma intorceam de la serviciu m-am trezit ca s-a oprit masina in drum si nu mai pornea. Am constatat cu stupoare ca si de data asta mi s-a spart filtrul de benzina. Am ridicat capota si m-am uitat atent la tot si am observat ca, carcasa de la filtrul de aer este sparta in partea de dinaintea filtrului. Oare sa fie de acolo prolemele cu care ma confrunt? Link to comment
Mircea Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Vezi topicurile indicate de Vaxxi mai sus. In principiu ai rateuri in admisie, cauzate fie de bujii.fise necorespunzatoare, fie de reglaj incorect la instalatia GPL. Citeste topicurile de mai sus si vei gasi cu siguranta un mod de rezolvare a problemei. Link to comment
Recommended Posts