closchkutza Posted September 20, 2011 Author Share Posted September 20, 2011 (edited) Sambata si Duminica am facut o "mica" plimbare de vreo 1000 km pana la Radauti si inapoi. Duminica noaptea, cand ma intorceam in Bucuresti am zis sa-i desmortesc un pic "pistoanele"...Rezultatul: pot confirma ca ajunge la 220 pe ceas Eram eu fan al mersului noaptea insa cu masina asta deja sunt fan convins. Numai noaptea as merge la drum intins, este absolut superb iar la masina tin din ce in ce mai mult. Altfel, ne apropiem de 39.000km, cu zero "dureri". Am dat comanda de anvelopele de iarna(Nokian WR A3) si mult disputatele jante de tabla 6.5j x 16" cu prindere 5x100. Costul total se invarte pe undeva pe la 2700 ron. La asta o sa se mai adauge un set de piulite roti si un set de capace. Am facut si revizia acum 2 saptamani la Toyota Focsani. Foarte multumiti de baieti, nota 10+(ca atitudine, lucrarile nu au fost complexe, evident ca s-au executat corect). S-au schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de clima, filtrul de aer+verificare generala masina+completat cu putin antigel. Pret: 750 lei. Am mers pe varianta consumabilelor originale, am incredere in ele. Edited September 20, 2011 by closchkutza Link to comment
ches Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Deci pana la urma ai mers pe Nokian. Sper sa fie cel putin la fel de bune ca ale mele . Vad ca au schimbat un pic profilul fata de WR G2, probabil din cauza testelor care le clasau in zona de mijloc dpdv al performantelor. Bafta! PS: WR G2-urile mele sunt facute in Rusia, sunt curios de unde sunt ale tale. Link to comment
closchkutza Posted September 22, 2011 Author Share Posted September 22, 2011 (edited) Am mers pe Nokian pentru ca mai am prieteni ce au anvelope de iarna de la ei, unul avand chiar pe un avensis si toti s-au declarat multumiti de ele. Bine, nu au tipul pe care o sa-l am eu pentru ca daca nu ma insel sunt aparute recent. Oricum, imi doream niste anvelope de iarna mai de viteza, fara crampoane si mari/abilitati de a sapa prin zapada(mi-ar fi inutile, garda masinii de 10cm oricum nu-mi permite sa ma aventurez), ceva cu tenta sport, sa zic asa. Russia - Sankt Petersburg Edited September 22, 2011 by closchkutza Link to comment
KumKum Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Cu tenta sport? Iarna pe drumurile patriei ori prin orase(nu zic in mod special de Bucuresti)... Ai uitat ce era acum o iarna, doua prin orase? Link to comment
closchkutza Posted September 23, 2011 Author Share Posted September 23, 2011 Ai citit ce am scris mai sus? Garda masinii este de 10cm. In ce zapezi ma pot eu aventura cu ea? Chiar daca am senile, tot in zapada raman. Daca tot nu ma pot folosi de niste anvelope care sa iti permita da te aventurezi prin zapezi atunci macar sper sa ma bucur de o tinuta de drum cat mai apropiata de cele de vara, cu zgomot de rulare mic, pe drumuri cat mai curate. Daca va fi zapada mare pe strazi masina va sta la caldura, in garaj. Link to comment
madkat Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 La Alfa cam tot atata am garda la sol - cel putin in fatza, sub scut. Stii ce fain dezapezeam iarna trecuta prin spatele blocurilor? "Nivelam" sleaurile. E drept ca ma ajuta dieselul, si greutatea mare pe puntea fatza - la tine nu prea e cazul. Ideea e ca poti sa te descurci si cu o masina mai joasa daca ai gume de iarna bune. Mai degraba la o masina joasa as lua gume cu profil mai "agresiv". Link to comment
KumKum Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Asta am zis si eu dar ... nu e singura masina cu 10cm garda la sol care circula pe strazi. Acum depinde cat circula cu ea in oras si cat pe afara pe unde drumurile ar fi mai curate, in principiu fata de oras. Link to comment
closchkutza Posted September 23, 2011 Author Share Posted September 23, 2011 (edited) Pai circul in principiu 50-50 cu mentiunea ca daca vor fi zapezi mari, voi lasa masina in garaj. Ideea este ca nici cu matizul nu ma aventuram cine stie ce in zapada, cu asta nici atat(nu poti stii niciodata ce e sub stratul inofensiv de zapada). Acum 2 iarni un coleg de servici(cu masina identica cu a mea) a ramas intepenit exact pe locul unde parcam eu matizul, ramasese cu masina suspendata pe burta si "dadea din roti", in conditiile in care eu cu maty nu atingeam deloc zapada. Dupa ce l-am ajutat sa-si scoata masina de acolo, am parcat frumos, cum o faceam in fiecare zi. Oricum, am toata increderea ca vor fi ok anvelopele, totusi. Sunt totusi anvelope de iarna. Edited September 23, 2011 by closchkutza Link to comment
VAXXi Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Dragi tovarasi, posturile despre anvelope iarna/vara s-au mutat in topicul corespunzator si se poate continua acolo. Link to comment
closchkutza Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 (edited) Cate chestii despre masina: - am sarit de 39.000km. In continuare, zero broblem. - consumul mediu pe vreo 3-4000km este de 7.2l/100km, un consum cu adevarat mixt as putea spune pentru ca a vazut cam de toate(a vazut si drumuri libere si drumuri pe care s-a circulat haotic, si mers cu viteza pana in 120km/h si cu viteze de 150km/h, drumuri urbane in care avea medie de viteza de 40km/h si in care aveam 2.5km/h, etc). Avand in vedere cele de mai sus, ma declar super multumit de consumul masinii, efectiv nu am ce sa-i reprosez. Intamplator, consumul mediu dat de fabricant este tot de 7.2l/100km. - inca nu am reusit s-o fac sa intre ESP-ul in functiune, chiar daca eu, obisnuit cu felul in care reactiona matizul, la vreo 2 chestii m-am gandit ca am bagat-o pe manenca urat de tot. Masina are o stabilitate suprinzatoare(chiar daca se inclina uneori) iar cauciucele sunt absolut bestiale (deja m-am gandit ca urmatorul set va fi tot Dunlop, probabil SP Sport Maxx). Ma bucur enorm ca nu sunt niste plastice eco-shit-ceva. - am luat rotile de iarna echilibrate si umflate, gata de a fi montate pe masina. Asa la atingere imi plac super-mult anvelopele, cauciucul e moale, aderent. Abia astept sa le montez pe masina week-endul care vine. Ca idee, Nokian-urile sunt fabicate in saptamana 30, anul Domnului 2011. Aproape calde, zic. Mai am de luat capacele de plastic si pentru ca vreau ceva OEM insa sh si in stare buna nu prea gasesc. Piulitele de prindere le-am luat azi de la reprezentanta (20x13lei). - I-am luat stergatoare noi, cel de pe stanga fiind varza, cel din dreapta avand doar un inceput de sfarsit. Pe ploaie mi-o lua razna si senzorul de ploaie pentru ca nu mai stergeau bine si ramanea o pelicula fina de apa pe parbriz iar asta(senzorul) comanda stergatoarele sa mearga din ce in ce mai repede, doar or reusi sa curete geamul, pana ajungeau maxim-maxim, desi afara doar picura. Avand insa in vedere venerabila varsta de 3 ani si 39.000km eu zic ca le-a ajuns. Pentru ca au tinut atat am luat originale, nefiind chiar atat de scumpe (~130 lei setul) si totul a revenit la normal. - trebuie neaparat sa-mi fac timp sa o bag la o ceruiala(in strat dublu), asa, ca pentru iarna. Sa vad cum e cu vremea, am cam ratat startul. Edited October 13, 2011 by closchkutza Link to comment
closchkutza Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 (edited) Ieri am montat jantele cu anvelopele noi, de iarna. In afara de ceva peripetii(mi-a fugit masina de pe cric, noroc ca abia pusesem roata la locul ei, de 2 secunde, fara sa fie prinsa in piulite, o tineam cu piciorul si urma sa infiletez piulitele), ceva febra musculara de la mutat de colo-colo jantele, urcat pe rafturi, etc, totul a decurs bine. Cauciucele sunt bestiale, foarte silentioase(mai silentioase ca cele de vara), masina se simte ok cu ele pe drum, stau bine pe viraje si orice groapa/linie de tramvai, etc, se simte mult mai putin acum. Abia astept sa vad ce stiu sa faca pe ud si pe zapada, ca pe uscat imi place cum se comporta. Acum trebuie sa mai gasesc niste capace de roti frumusele. Edited October 17, 2011 by closchkutza Link to comment
balanel Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Pai mai ai de asteptat, nu cred ca inainte de sfarsitul lui noiembrie va scadea temperatura medie sub 6 grade, in Bucuresti. Link to comment
ches Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Si totusi temperatura e sub 6 grade inca de acum 3-4 zile in fiecare dimineata ). Si eu am pus WR G2-urile in weekend si sunt f multumit. E mai parca mai confortabila decat cu cele de vara, lucru care m-a surprins. Link to comment
closchkutza Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Si la mine este mai confortabila decat cu cele de vara insa feeling-ul este unul ce duce spre "am roti din burete". Feeling-ul (ala care era) a disparut complet . De asemenea, sunt mai silentioase ca cele de vara. Link to comment
closchkutza Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 Astazi masina a implinit 3 ani de cand a fost cumparata de la reprezentanta. Vorba cuiva de pe aici, n-am fost in stare nici macar sa o spal, este saraca nespalata pe afara de cred mai bine un pic de o luna. Din fericire in interior e curat. Interesanta chestie, se pare ca am o chestie cu masini cumparate in noiembrie: matizul l-am cumparat de la reprezentanta pe 20 noiembrie, asta a fost cumparata de fostul proprietar pe 1 noiembrie. Ca si numar de km, am ajuns la 40.259km, in continuare merge fara nici un fel de problema. Astazi a fost prima zi fara garantie, de acum inainte suntem pe cont propriu insa sunt sigur ca nu o sa am neplaceri de pe urma ei. Daca ar fi sa trag o linie, avand in vedere ca stiu istoria masinii, chiar nu a facut probleme pana acum, se ridica la inaltimea renumelui. Cred cu tarie ca cel putin pana la 100.000km nu o sa faca nici o problema. Ca si "cadou" de ziua ei a primit totusi ceva: in seara asta au venit capacele originale comandate din Germania. Ca si pret m-au dus la 588 lei toate 4 insa nu-mi pare rau de nici un leu dat pe ele. Oricum, atat timp cat dau banii pe chestii pe care mi se pune mie pata legate de masina si nu pe piese totul e super-ok. Nu o sa le montez acum, jantele(ca de altfel toata masina) sunt foarte murdare, pline de praf de la frane si vreau sa o spal intai. In week-end o duc sa faca baie si apoi ii montez si capacele. Am facut 2 poze, una cu bordul in aceasta zi aniversara pentru ea si una cu unul dintre superbele capace : Inca putin si fac 10.000km la bordul ei . Se vede(slab) si consumul mediu pe ~5000km care se pastreaza la o valoare extrem de decenta. Unul din capacele mult cautate. Link to comment
Tommy Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 .. si una cu unul dintre superbele capace : Minunat.. falling in love cu capacul Doamne.. mare ti-e gradina. 1 Link to comment
andreib Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 (edited) Cel mai fain capac din plastic de roata care l-am vazut iar la pretul asta asa vrea si eu un set, poate 2. PS: Daca le fura un betiv si le vinde pe o sticla de vodca va fi o veritabila telenovela Edited November 2, 2011 by andreib 1 Link to comment
madkat Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 600 lei patru plastice... Cat o cutie de matiz de la dezmembrari... 1 Link to comment
closchkutza Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Minunat.. falling in love cu capacul Doamne.. mare ti-e gradina. Nu e nici un "falling in love". Era doar ideea ce de o luna tot caut pe la dezmembrari, sh, mortii mamii lor si nu gasesc, atat. Cel mai fain capac din plastic de roata care l-am vazut iar la pretul asta asa vrea si eu un set, poate 2. PS: Daca le fura un betiv si le vinde pe o sticla de vodca va fi o veritabila telenovela Le fura, asta este. Insa in mod teoretic cel putin nu prea are cum, masina nu sta pe afara decat foarte rar. Link to comment
Venom Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 (edited) Nu le fura nici dracu, decat altu care citeste cat ai dat pe ele sa vrea sa ti le revanda. 600 ron pt 4 capace... facepalm http://www.ebay.co.uk/itm/Toyota-Centre-Cap-fits-Avensis-Auris-Corolla-/160665010380?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyre_Trims_Trims_ET&hash=item25686180cc Edited November 2, 2011 by Venom Link to comment
closchkutza Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Si ce sa fac cu chestiile alea? Se gasesc si pe la noi, nu trebuie luate de pe e-bay. Link to comment
Salex Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 @all: am sters eu offtopicul, data viitoare se lasa cu avertismente. Link to comment
closchkutza Posted November 18, 2011 Author Share Posted November 18, 2011 Odo: ~42.000km Probleme: Nici una; Ceva poze mai noi: Link to comment
closchkutza Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Odo: un pic peste 46.000km. Nici o problema de raportat. Ce s-a mai schimbat, in afara de numar de km indicati de odometru: * am trecut cu bine de iarna/zapezi, fara sa raman impotmolit pe undeva. Adevarul este ca nici nu m-am "aventurat" prin zapezi sanatoase, garda la sol de 10cm nefiind in stare sa imi dea imboldul necesar, insa ceea ce a fost pe strazi a fost trecut cu brio. Cauciucurile de iarna s-au dovedit a fi excelente si nu m-au dezamagit indiferent de tipul carosabilului. Cel mai mult m-a impresionat silentiozitatea lor la viteze mari si cat de bine se comporta pe asfalt ud si uscat (la fel ca cele de vara). * prin Noiembrie/Decembrie i-am schimbat lamelele de la stergatoare. Ele stergeau in principiu ok, nu scartaiau, insa lamela de la sofer lasa un pic de dara de apa(~2cm latime) in partea de sus a parbrizului fapt ce facea ca senzorul de ploaie sa o ia razna(comanda stergatoarele sa mearga la turatie maxima, doar-doar reusesc sa curete acea pelicula fina de apa). Pentru ca au tinut 3 ani si pentru ca pretul a fost perfect acceptabil, am luat tot OEM. * acum 1 saptamana, la 45.000km i-am facut o revizie intermediara, cu scopul de a schimba uleiul (300 ore de functionare pentru ~8000km mi s-a parut suficient pentru un schimb de ulei). Pe langa asta s-a mai descoperit ca filtrul de la clima este absolut imputit si bujiile nu prea mai au electrod central(nu stiu cum mai mergea rotund motorul asta). S-au schimbat si astea. Mersul motorului s-a schimbat, devenind mai receptiv la acceleratie, oricat de fina. De asemenea, s-a verificat masina cap-coada, nu s-a gasit nimic. Placutele de frana fata par a mai tine 10.000km (spatele mai mult de atat). Daca e asa, ar insemna 55.000km cu un singur set de placute de frana, cele orginale. Foarte tare. In rest, apa, pai si bataie. Nu am ce sa-i reprosez masinii, in nici o privinta. Consumul mediu(extra si intraurban in proportii ~ egale) pe cel putin 8000 km se situeaza la un foarte acceptabil 7.6l/100km. I-am mai facut cateva poze agregatului, asa, ca dupa iarna: Link to comment
ches Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Masina de corporatist dupa cu se vede firma din zare ). S-o folosesti sanatos si in urmatorii 550.000km! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now