closchkutza Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 Claaar corporatist . Aceea este cladirea in care lucrez, trecusem o fuga sa iau ceva de la birou si mi s-a parut ca ar arata bine pozata intr-un cadru mai...business(atat cat se poate in "minunata" zona industriala business Pipera-Voluntari). Merci de urari, asemenea si tie. Link to comment
sorin_maican20 Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Lucrezi la Coca-Cola cumva? In spate se vede sediul Cola din pipera. On topic: Masina arata excelent, zici ca are 0 km. Link to comment
Tommy Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Mie imi place ca a pozat-o in umbra in toate pozele, ca pozarii aia mari de la nunti. Dar aia macar dau cu flash-ul. 1 Link to comment
closchkutza Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 (edited) Lucrezi la Coca-Cola cumva? In spate se vede sediul Cola din pipera. On topic: Masina arata excelent, zici ca are 0 km. Merci. Nu, nu lucrez la Coca-Cola insa intr-adevar, sunt si ei in cladire. Mie imi place ca a pozat-o in umbra in toate pozele, ca pozarii aia mari de la nunti. Dar aia macar dau cu flash-ul. Dupa cum banuiesc ca ti-ai dat seama(iar daca nu, iti spun eu acum), locatiile si momentele realizarii pozelor nu au fost alease special in acest scop ci asa s-a nimerit. De asemenea, pozele nu se vor artistice sau ceva asemanator, fiind facute cu telefonul. Pare insa ca, desi in umbra, exista suficienta lumina cat sa se vada. Edited March 13, 2012 by closchkutza Link to comment
closchkutza Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 Odo: ~50.700km. Probleme pana acum - nici una. Consum mediu pe vreo 17.000km - 7.6l/100km, cu pondere ~egala urban/extraurban. Link to comment
closchkutza Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 Odo: ~54.200. Probleme: Nici una. Consumul mediu (acum pe vreo 20.000km) de asemenea a coborat la 7.5l/100km. Vineri am programare la revizia de 60.000km/4 ani+ITP. Sunt extrem de curios daca vor trebui schimbate placutele de frana sau nu (precizare: placutele sunt cele montate in farica). Link to comment
ches Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Pai arunca si tu un ochi la ele ca se vede de obicei printre spitele de la janta Ai grija ca pretul era oarecum descurajator la Toyota, parca undeva la 400-500RON, stiu ca m-am uitat acum vreo 2 ani cand ma interesau preturile la revizii. Link to comment
closchkutza Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Am incercat insa nu se poate vedea cat de groase sunt prin janta. Numai cu roata data jos sau pe rampa. Oricum, o sa aflu vineri. Link to comment
closchkutza Posted August 31, 2012 Author Share Posted August 31, 2012 Facut astazi revizia si ITP-ul la ~54500 km. S-au schimbat toate filtrele si uleiul de la cutie. Placutele se pare ca mai duc inca cel putin 10.000km asa ca nu s-a umblat la ele. Nu s-a gasit nici un fel de problema. Pret ~1100 Ron, dintre care mare parte consumabilele. Nota 10, ca de obicei, pentru service-ul din Focsani. La ITP am ramas impresionat de faptul testul de noxe a fost trecut lejer cu motorul aproximativ rece iar placutele de frana cu aproape 55.000km au puterea sa opreasca rolele aparatului/sa arunce masina de pe stand-ul de frane, inclusiv folosind frana de mana, Link to comment
madkat Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Deci, gata... Trebuie vorbit cu un moderator sa inchida topicul asta. E plictisitor si inutil 1 Link to comment
closchkutza Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 (edited) Pai si ce sa fac sa devina mai incitant/util? Update consum mediu: 7.4l/100km (~21.000km) Edited September 3, 2012 by closchkutza Link to comment
closchkutza Posted January 20, 2013 Author Share Posted January 20, 2013 (edited) ODO: 60.350km Probleme: zero. Consum mediu (~27.000km): 7.5l/100km (a urcat de la 7.4 la 7.5 prin Decembrie). Abia astept sa treaca iarna sa mai aud si eu motorul ala, de prin octombrie nu prea a mai vazut peste 3000rpm (pe vreme rece am observat ca nu prea trece de 82-83 grade temperatura motorului asa ca m-am abtinut s-o calc pe coada). Altfel, toate bune, mananca km pe paine. Din motive de frig afara, jeg pe drumuri (oricum am "finantat" spalatoriile iarna asta de mi s-a luat, spalat la saptamana cat a fost ud+sare pe jos) nu prea i-am mai facut poze, in afara de cele postate mai jos. - poze facute prin septembrie, pe fuga, in parcarea blocului: - iluminarea consolei centrale: - motorul: - garda la sol (pachetul de tigari are 10cm): - o poza de "sezon", la -10 grade (mi s-a tare cat de inghetata era): Edited January 20, 2013 by closchkutza Link to comment
yannlepantrec Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Ce ai mai facut cu cei doi senzori si cu husele? Link to comment
Phonyx Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Un consum bun,dar cu siguranta daca ai reseta cb-ul ar urca lejer la valoarea de 9%. Link to comment
closchkutza Posted January 20, 2013 Author Share Posted January 20, 2013 (edited) Ce ai mai facut cu cei doi senzori si cu husele? Cu husele, nimic. Am decis sa nu mai iau. N-avea rost sa nu ma bucur eu de tapiseria masinii ci urmatorul proprietar, cand o voi vinde. Si asa ma bate gandul ca atunci ca se va uza tapiseria actuala sa o inlocuiesc cu una de mixta piele textil. Senzorii i-am schimbat in februarie anul trecut. Din fericire la instalatia asta se gasesc senzori de schimb. Asa cum am banuit, erau busitit senzorii din stanga(stanga si centru-stanga). Un consum bun,dar cu siguranta daca ai reseta cb-ul ar urca lejer la valoarea de 9%. In oras, da, ar urca la un 9l/100km insa eu nu am zis ca am 7.5l/100km consum urban. Consumul afisat mai sus este o valoare medie, urban+extra-urban in proportii aproximativ egale si mi se pare destul de relevant in conditiile in care producatorul da un consum mediu de 7.2l/100km = > consumul urban si extra-urban se invart in jurul valorilor date de producator. Masina ia in oras pana in 10l/100km iarna si undeva in jur de 8.5-9l/100km vara. In afara orasului, depinde cum te dai la ea, daca merg cuminte(100-110) consumul este sub 6l/100km (pe undeva pe la 5.5) Ca idee, la 155km/h pe ceas instant-ul oscila intre 7.0 si 8.2l/100km (nu eram la vale, eram pe A3 spre Ploiesti). Edited January 20, 2013 by closchkutza Link to comment
Phonyx Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Deacord cu tine,consum asemanator am si eu,acum iarna pe un traseu de 930km am scos un consum de 6,2%.Acum in oras am un consum de 10-11%.In rest iti urez drumuri bune fara incidente. Link to comment
closchkutza Posted January 21, 2013 Author Share Posted January 21, 2013 Merci asemenea si tie. Link to comment
closchkutza Posted January 21, 2013 Author Share Posted January 21, 2013 Astazi am verificat filtrul de aer, dupa ~6000km rulati in 4 luni (~3000km in Bucuresti) si 200 de ore de functionare si am fost intampinat de urmatoarea priveliste: Ca urmare, l-am schimbat cam de urgenta.Rezultatul a fost pe masura, se simte ca saracul motor respira din nou.Ma intreb cum ar fi aratat filtrul asta la 30.000km? Link to comment
Phonyx Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Eu am pus un filtru K&N,care anul acesta inainte de revizia de vara o sa il curet,nu te-a tentat un filtru sport . Link to comment
closchkutza Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Nu, nu am fost tentat sa pun filtru K&N, nu-i inteleg scopul. De asemenea, ma indoiesc de faptul ca filtreaza mai bine decat un filtru OEM. Link to comment
Rafi Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 iti spun eu sa nu te mai "indoiesti" ca sigur filtreaza o idee mai prost, dar atat timp cat il menti curat si cu lubrifiant pe el isi face treaba, este un filtru sport este gandit sa fie mai permisiv, pentru cine isi doreste un mic plus de performanta plus un sunet usor diferit la accelerare. Link to comment
closchkutza Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Sunetul in accelerare este frumos si acum si dozat cat trebuie, astfel incat sa se auda cat sa nu fie deranjant si doar atunci cand este calcata. Plusul de performanta adus de filtru (extrem de mic) nu merita in opinia mea atunci cand este pus in balanta cu filtrarea chiar si o idee mai slaba intr-o tara plina de praf, unde un filtru de aer se imbacseste dupa nici o treime din durata de viata prognozata. In alta tara, cu mai putin praf in admosfera poate alta ar fi situatia..Asa mai bine compensez prin benzina de 100. Link to comment
Shift1 Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 nu am fost tentat sa pun filtru K&N, nu-i inteleg scopul. Scopul este reducerea cheltuielilor cu schimbarea frecventa a filtrelor conventionale. la K&N investesti odata, si se amortizeaza in timp datorita faptului ca il cureti periodic, nefiind nevoie de inlocuire Link to comment
closchkutza Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Nu mi se pare suficient de tentant doar mergand pe considerentul asta. Asa mult lucruri sunt mai ieftine.. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now