Jump to content

Functionarea sistemului A/C


Recommended Posts

Pornesti motorul, invarti butonul pentru temperatura la maxim spre stanga (pentru rece), aerul il directionezi spre gurile de aer din bord si pornesti AC-ul. In cateva minute trebuie sa sufle RECE (dar RECE, nu racoros, nu asa-si-asa, ci RECE).

Link to comment

Eu vineri cand am plecat la country pe autostrada am pornit a/c.Dupa 5 minute stop,l-am oprit ca inghetam in masina.Deci eu cred ca functioneaza bine.Sa-l vedem la caldura de 40 grade.

Link to comment

Eu stiu ca trebuie pornit AC-ul din cand in cand pentru ungerea angrenajelor compresorului. Ca simptome la pornirea AC se aude electroventilatorul care pleaca automat si la mine se mai aude la inceput si un fasait cand se elibereaza freonul. Aerul rece vine aproape imediat. Iarna poti folosi AC-ul la dezaburirea rapida a parbrizului (efectul e uimitor de rapid).

Link to comment

La tico e putin mai ciudat .. cum ACu merge numai in treapta a 2 de ventilatie .. nu prea face fata, sincer. .. . dar e ok .. decat nimic. Treaba cu dezaburitul geamurilor iarna o rezolvam si eu asa .. la inceput .. dar mai nou deschid geamul direct :P sau am grija sa nu uit recircularea data drumul.

Link to comment

Apropos... si ca sfat general, la orice masina cu A/C: oricat ar fi caldura de mare, nu lasati aerul sa sufle prin gurile din bord, ca va veti pricopsi c-o raceala extra! In loc, lasati-l sa sufle prin gurile de dezaburire; va dura putin mai mult pana scade temperatura, dar n-o sa va suflati nasu' in iulie :D .

Link to comment

Un amic cu dacie sn imi spune ca eficienta scade dramatic vara in traficul urban si ca temperatura masurata la iesire ( informatie de la un service!) ar trebui sa fie undeva pe 7grd. iar la masini mai pricopsite 2-3 grd.

Link to comment

Imi pare rau colega de tico dar a/c merge si in treapta I a ventilatorului (adique cand se misca ventilatorul). El nu merge cand este comutat pe ventilatie naturala (care, dupa parerea mea, nu functioneaza la tico decat dupa 100 km/h).

Link to comment
Apropos... si ca sfat general, la orice masina cu A/C: oricat ar fi caldura de mare, nu lasati aerul sa sufle prin gurile din bord, ca va veti pricopsi c-o raceala extra! In loc, lasati-l sa sufle prin gurile de dezaburire; va dura putin mai mult pana scade temperatura, dar n-o sa va suflati nasu' in iulie :D .

Eu am incercat faza asta dar vine pe parbriz si il simti nasol in crestet. Daca insa il pun pe gurile de pe bord si le indrept cat mai in sus cu putinta jetul ma evita complet (ii congeleaza pe cei din spate insa :( ).

 

Am si eu insa alta intrebare: si la voi merge compresorul AC-ului in reprize? Adica merge o vreme...se mai opreste...iar o ia etc. La Cielo de ex merge tot timpul compresorul.

Link to comment

La mine nu bate deloc în scăfârlie; probabil depinde de forma şi volumul habitaclului. De asemenea, compresorul merge tot timpul.

Link to comment
  • 11 months later...

Asa se pare ca merge compresorul AC la Matiz !Merge cu pauze nu continuu !!

Asa e si al sorei mele si al meu!

La cielo merge continuu si nu se aude asa de tare ca la Matiz!

Bafta

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...