gusti Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Cum ne putem da seama ca sistemul de racire a aerului functioneaza in parametrii corespunzatori la un Matiz cu A/C? Masina mea am cumparat-o in dec. anul trecut si cand vine caldura vreau sa fiu "pregatit" 8) Link to comment
Castravete Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Baga rece ? DA ? atunci este OK .. nu ?.. atunci ai o problema. Singura treaba este ca sa nu uiti si pe timp rece , sa'i mai dai din cand in cand drumul la AC .. sa mai pui freonu in miscare ( asa mi'au zis astia la tico ) Link to comment
VAXXi Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Pornesti motorul, invarti butonul pentru temperatura la maxim spre stanga (pentru rece), aerul il directionezi spre gurile de aer din bord si pornesti AC-ul. In cateva minute trebuie sa sufle RECE (dar RECE, nu racoros, nu asa-si-asa, ci RECE). Link to comment
gusti Posted April 14, 2004 Author Share Posted April 14, 2004 A masurat cineva temperatura aerului la orificiile de iesire? Sunt doar curios Link to comment
ovidiuc Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Eu vineri cand am plecat la country pe autostrada am pornit a/c.Dupa 5 minute stop,l-am oprit ca inghetam in masina.Deci eu cred ca functioneaza bine.Sa-l vedem la caldura de 40 grade. Link to comment
Castravete Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 functioneaza in parametrii corespunzatori l pai luam un "răciometru" si masuram normal ar fi cum a zis si vaxxi .. sa scuipe rece .. rece .. rece Link to comment
dan_m Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Eu stiu ca trebuie pornit AC-ul din cand in cand pentru ungerea angrenajelor compresorului. Ca simptome la pornirea AC se aude electroventilatorul care pleaca automat si la mine se mai aude la inceput si un fasait cand se elibereaza freonul. Aerul rece vine aproape imediat. Iarna poti folosi AC-ul la dezaburirea rapida a parbrizului (efectul e uimitor de rapid). Link to comment
Castravete Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 La tico e putin mai ciudat .. cum ACu merge numai in treapta a 2 de ventilatie .. nu prea face fata, sincer. .. . dar e ok .. decat nimic. Treaba cu dezaburitul geamurilor iarna o rezolvam si eu asa .. la inceput .. dar mai nou deschid geamul direct sau am grija sa nu uit recircularea data drumul. Link to comment
VAXXi Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Apropos... si ca sfat general, la orice masina cu A/C: oricat ar fi caldura de mare, nu lasati aerul sa sufle prin gurile din bord, ca va veti pricopsi c-o raceala extra! In loc, lasati-l sa sufle prin gurile de dezaburire; va dura putin mai mult pana scade temperatura, dar n-o sa va suflati nasu' in iulie . Link to comment
gusti Posted April 14, 2004 Author Share Posted April 14, 2004 Un amic cu dacie sn imi spune ca eficienta scade dramatic vara in traficul urban si ca temperatura masurata la iesire ( informatie de la un service!) ar trebui sa fie undeva pe 7grd. iar la masini mai pricopsite 2-3 grd. Link to comment
alx Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Imi pare rau colega de tico dar a/c merge si in treapta I a ventilatorului (adique cand se misca ventilatorul). El nu merge cand este comutat pe ventilatie naturala (care, dupa parerea mea, nu functioneaza la tico decat dupa 100 km/h). Link to comment
Castravete Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 :?: :?: :?: colega ? .. in fine treaba cu treapta 1 de a/c la ventilatie nu e valabila la tico , o fi al tau mai cu moţ nu am idee , oricum sa vi si tu joi la intanire sa vad si eu minunatia. Link to comment
dan_m Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Apropos... si ca sfat general, la orice masina cu A/C: oricat ar fi caldura de mare, nu lasati aerul sa sufle prin gurile din bord, ca va veti pricopsi c-o raceala extra! In loc, lasati-l sa sufle prin gurile de dezaburire; va dura putin mai mult pana scade temperatura, dar n-o sa va suflati nasu' in iulie . Eu am incercat faza asta dar vine pe parbriz si il simti nasol in crestet. Daca insa il pun pe gurile de pe bord si le indrept cat mai in sus cu putinta jetul ma evita complet (ii congeleaza pe cei din spate insa ). Am si eu insa alta intrebare: si la voi merge compresorul AC-ului in reprize? Adica merge o vreme...se mai opreste...iar o ia etc. La Cielo de ex merge tot timpul compresorul. Link to comment
gusti Posted April 14, 2004 Author Share Posted April 14, 2004 si la matizul meu merge la fel, adica decupleaza-cupleaza, trebuie sa recunosc ca este foarte neplacut si aiurea "> Link to comment
VAXXi Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 La mine nu bate deloc în scăfârlie; probabil depinde de forma şi volumul habitaclului. De asemenea, compresorul merge tot timpul. Link to comment
priest Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Am 1200km si doar recent am mers vreo zece minute cu AC. Raceste bine aerul insa din cand in cand se aude un suierat. Posibila problema? Link to comment
body Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Asa se pare ca merge compresorul AC la Matiz !Merge cu pauze nu continuu !! Asa e si al sorei mele si al meu! La cielo merge continuu si nu se aude asa de tare ca la Matiz! Bafta Link to comment
AZH Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Si la al meu TICOLINO functioneaza AC pe trepta I, si este destul de OK in anumite perioade ale anului. Link to comment
Dragos82 Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 La motorul de pe tico daca mai dai si drumul la A/C demarajul e varza . Link to comment
AZH Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 "Dragos82", cand pornesti AC se simte destul de bine si la CIELO, daramite la "jucaria" de TICO.Eu am vrut sa spun doar ca se simte AC si pe treapta I a ventilatorului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now