Viktor Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 Nu are potentiometru, are injectoare noi si emana gaze nearse ce pe mine ma duce cu gindul la dereglare a aprinderii, avans mare ce poate fi corelat din delcou (de exista) si asta pe stroboscop pentru a ne apropia de parametrii inscrisi de cei mari. Link to comment
Dj_Dark Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 Despre ce masina se vorbeste? In descriere vad cielo si matiz, am presupus ca de cielo. Link to comment
Viktor Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 Despre cielo '97 e vorba. Asta in cazul in care nu a omis a ne aduce la cunostinta ca defapt sub capota sta pitit vre-un motor boxer. Link to comment
Salex Posted July 21, 2019 Share Posted July 21, 2019 Oameni buni ... compresia aia spune multe ... As face inca un test, cu o scula profi. A, sa nu uit, conteaza mult si cum se face testul. Apoi as reface testul dupa ce as baga niste ulei in fiecare cilindru ... procedura completa pentru a depista unde sunt pierderile. Link to comment
Dj_Dark Posted July 21, 2019 Share Posted July 21, 2019 Cielo 97 eu stiu ca are potentiometru, doar cele automate au sonda lambda. Link to comment
mirceajo Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Dj, merg injectoarele de logan, este aceiasi mufa, dar eu nu am fost asa incantat 🙂 Link to comment
Tarabutzu Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Scuze pentru interventia cu inarziere,si multumesc tuturor. Dj_Dark, este vorba despre Cielo automat motor 1.5 cu sonda (masurata,functionala). La pornire nu balbaie, doar atunci cand ajunge la temperatura de lucru.Porneste la sfert la cald si la rece. Viktor, as vrea un motor de Boxer, asa as gasi explicatia consumului dar cred ca si ala consuma mai putin de 20 in oras. Testul l-am facut ca la carte cu motorul cald (parcurs drum 52km ) si pedala de acceleratie apasata. Salex, nu am facut testul cu ulei in capul pistonului dar o sa-l fac azi, are o logica. mirceajo,nu pot sa investesc in alte injectoare mai ales ca cele de pe masina sunt noi, nici sa iau de proba nu am de unde, ar fi fost bine. Cand ies de la munca o sa fac testul si la Matiz care are motorul facut anul trecut, folosit doar vreo 1500 km, sa vad daca e diferenta si revin. Link to comment
cris06 Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Refa testul la Cielo, lasa Matizul. Scoti toate bujiile, deconectezi mufa de alimentare de la bobina de aprindere si pompa de benzina, insurubezi manometrul cu blocare la cilindrul 1 (spre distributie), blochezi cablul de accel. cu un carlig de rufe pe rola clapetei si dai cheie vreo 5-6 secunde. Procedezi la fel cu ceilalti cilindri. Fa poze la manometru cu indicatiile la toti cilindrii. Vezi sa insurubezi bine racordul manometrului pt a nu pierfe presiune. Link to comment
Tarabutzu Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Am facut testul la Matiz 8,2 bari la 1si 2 si 8,4 la 3, cu ulei nu am facut ca merge bine si consumul e bun. La Cielo 7,5 bari la toate fara ulei iar cu ulei 8,5 la toate.Oare sa fie setul motor ? Link to comment
Tarabutzu Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Nu am verificat returul.Daca scot turul din rampa si suflu cu pompa inspre rampa nu ar trebui sa se duca pe retur,adica sa se auda bolborosind in rezervor? Link to comment
Tarabutzu Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Am facut cum ai spus cris06 am insurubat bine,am pus si ulei pe filetul manometrului,nu am pus poze cu fiecare valoare in parte,dar daca tii neaparat fac maine iar si pun. Link to comment
cris06 Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Ar fi bune pozele pt lamurire. Ce manometru ai folosit? Link to comment
Tarabutzu Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Nu pot incarca foto,zice There was a problem processing the uploaded file. -200 Link to comment
Salex Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Diferenta intre testul "uscat" si testul cu ulei imi indica probleme la segmenti. Cel putin ... Daca s-a ajuns la o astfel de uzura a segmentilor, cel mai probabil si supapele au probleme. Acum, sa revenim putin asupra testului. Din punctul meu de vedere este nu tocmai relevant daca faci testul dand "la cheie". Da, stiu, asa se face, este varianta simpla. Dar NU este varianta corecta. Asta pentru ca manometrul NU iti prinde valorile reale ci niste valori LOCALE. Cu alte cuvinte, este posibl sa ai uzura LA CILINDRU, in partea superioara si sa dai vina pe altceva ... Discutia este mult mai ampla, cel mai probabil se poate gasi in alte sectiuni ale forumului si nu are sens sa o reluam. Testul cel mai corect si relevant este cel "lent", adica sa invarti motorul usor, cu mana. Link to comment
Viktor Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 (edited) Sa despicam firul in 4. Edited July 23, 2019 by Viktor Link to comment
catapkz Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 La Nubira 1 se potrivesc injectoare de la alte marci? Link to comment
Tarabutzu Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Multumesc tuturor, o sa-i fac programare la segmentare. Credeam ca o sa scap mai ieftin dar se pare ca nu.Sper sa se reduca consumul dupa segmentare, sa ajung macar la 8 extern si 12-13 oras. Link to comment
Tarabutzu Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Calculez, pentru ca in seara asta cand am pornit, mi-a scos un mare fum.Cred ca e de la un injector sau doua. Daca pornesc si scot mufa injectorului de la pistonul unu, nu se intampla nimic, e ca si cum nu am umblat acolo. Daca scot mufele celorlalte injectoare , se schhimba mersul.Tensiune 12v este la toate ,am verificat. Maine la 12 cand ies la pauza, umblu la injectoare ca tot a devenit o joaca de copii si va anunt ce gasesc. Injectoarele sunt niste chinezarii dar sunt noi. Poate scap mai ieftin. Doamne ajuta... Link to comment
Tarabutzu Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Salut.Am revenit tot aici ca nu am gasit topic despre retur. Azi am desfacut capacul la rezervor, am desfacut strapul acela rotund metalic de pe tur care duce la rampa,am bagat pompa de umflat roti si am suflat inspre injectoare. Normal ar fi trebuit sa aud bolborosind in rezervor nu ? Ma gandesc ca nu are treaba regulatorul de presiune,ar trebui sa dea voie sa se duca aer pe retur. La mine nu se duce aer nicaieri daca dau la pompa, e ca si cum as tine degetul la capatul furtunului.Se ridica acul manometrului la 5 si nu coboara deloc. Intrebare: E returul infundat sau asa e normal ? Multumesc Link to comment
Tarabutzu Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 Am gasit, nu e infundat returul. Puteam sa dau la pompa mult si bine. Pompa de benzina se pare ca are o putere mult mai mare fata de cat pot da eu la pompa de umflat roti. Regulatorul de presiune chiar tine presiunea si o tine bine, pentru ca am pornit masina cu returul scos(piulita aceia de 24 din capul rampei)si arunca benzina. Si daca suflu cu pompa pe retur, conducta aceia tinuta de piulita de 24 ,pe care am gasito cam tarziu, sufla in rezervor. Am incercat sa gasesc o cauza mai ieftina dar se pare ca tot segmentarea e ultima solutie. Sanatate tuturor. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now