Jump to content

Consum Exagerat de benzina


Recommended Posts

Nu are potentiometru, are injectoare noi si emana gaze nearse ce pe mine ma duce cu gindul la dereglare a aprinderii, avans mare ce poate fi corelat din delcou (de exista) si asta pe stroboscop pentru a ne apropia de parametrii inscrisi de cei mari. 

Link to comment

Oameni buni ... compresia aia spune multe ... As face inca un test, cu o scula profi. A, sa nu uit, conteaza mult si cum se face testul. Apoi as reface testul dupa ce as baga niste ulei in fiecare cilindru ... procedura completa pentru a depista unde sunt pierderile.

Link to comment

Scuze pentru interventia cu inarziere,si multumesc tuturor.

Dj_Dark, este vorba despre Cielo automat motor 1.5 cu sonda (masurata,functionala). La pornire nu balbaie, doar atunci cand ajunge la temperatura de lucru.Porneste la sfert la cald si la rece.

Viktor, as vrea un motor de Boxer, asa as gasi explicatia consumului dar cred ca si ala consuma mai putin de 20 in oras.

Testul l-am facut ca la carte cu motorul cald (parcurs drum 52km ) si pedala de acceleratie apasata.

Salex, nu am facut testul cu ulei in capul pistonului dar o sa-l fac azi, are  o logica.

mirceajo,nu pot sa investesc in alte injectoare mai ales ca cele de pe masina sunt noi, nici sa iau de proba nu am de unde, ar fi fost bine.

Cand ies de la munca o sa fac testul si la Matiz care are motorul facut anul trecut, folosit doar vreo 1500 km, sa vad daca e diferenta si revin.

Link to comment

Refa testul la Cielo, lasa Matizul. Scoti toate bujiile, deconectezi mufa de alimentare de la bobina de aprindere si pompa de benzina, insurubezi manometrul cu blocare la cilindrul 1 (spre distributie), blochezi cablul de accel. cu un carlig de rufe pe rola clapetei si dai cheie vreo 5-6 secunde. Procedezi la fel cu ceilalti cilindri. Fa poze la manometru cu indicatiile la toti cilindrii. 

Vezi sa insurubezi bine racordul manometrului pt a nu pierfe presiune.

Link to comment

Am facut testul la Matiz 8,2 bari la 1si 2 si 8,4 la 3, cu ulei nu am facut ca merge bine si consumul e bun.

La Cielo 7,5 bari la toate fara ulei iar cu ulei 8,5 la toate.Oare sa fie setul motor ?

Link to comment

Am facut cum ai spus cris06 am insurubat bine,am pus si ulei pe filetul manometrului,nu am pus poze cu fiecare valoare in parte,dar daca tii neaparat fac maine iar si pun.

Link to comment

Diferenta intre testul "uscat" si testul cu ulei imi indica probleme la segmenti. Cel putin ... Daca s-a ajuns la o astfel de uzura a segmentilor, cel mai probabil si supapele au probleme.

Acum, sa revenim putin asupra testului. Din punctul meu de vedere este nu tocmai relevant daca faci testul dand "la cheie". Da, stiu, asa se face, este varianta simpla. Dar NU este varianta corecta. Asta pentru ca manometrul NU iti prinde valorile reale ci niste valori LOCALE. Cu alte cuvinte, este posibl sa ai uzura LA CILINDRU, in partea superioara si sa dai vina pe altceva ... Discutia este mult mai ampla, cel mai probabil se poate gasi in alte sectiuni ale forumului si nu are sens sa o reluam. Testul cel mai corect si relevant este cel "lent", adica sa invarti motorul usor, cu mana.

 

Link to comment

Multumesc tuturor, o sa-i fac programare la segmentare.

Credeam ca o sa scap mai ieftin dar se pare ca nu.Sper sa se reduca consumul dupa segmentare, sa ajung macar la 8 extern si 12-13 oras.

Link to comment

Calculez, pentru ca in seara asta cand am pornit, mi-a scos un mare fum.Cred ca e de la un injector sau doua.

Daca pornesc si scot mufa injectorului de la pistonul unu, nu se intampla nimic, e  ca si cum nu am umblat acolo.

Daca scot mufele celorlalte injectoare , se schhimba mersul.Tensiune 12v este la toate ,am verificat.

Maine la 12 cand ies la pauza, umblu la injectoare ca tot a devenit o joaca de copii si va anunt ce gasesc. Injectoarele sunt niste chinezarii dar sunt noi. Poate scap mai ieftin. Doamne ajuta...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Salut.Am revenit tot aici ca nu am gasit topic despre retur.

Azi am desfacut capacul la rezervor, am desfacut strapul acela rotund metalic de pe tur care duce la rampa,am bagat pompa de umflat roti si am suflat inspre injectoare.

Normal ar fi trebuit sa aud bolborosind in rezervor nu ? Ma gandesc ca nu are treaba regulatorul de presiune,ar trebui sa dea voie sa se duca aer pe retur.

La mine nu se duce aer nicaieri daca dau la pompa, e ca si cum as tine degetul la capatul furtunului.Se ridica acul manometrului la 5 si nu coboara deloc.

Intrebare: E returul infundat sau asa e normal ?

Multumesc

Link to comment

Am gasit, nu e infundat returul. Puteam sa dau la pompa mult si bine. Pompa de benzina se pare ca are o putere mult mai mare fata de cat pot da eu la pompa de umflat roti.

Regulatorul de presiune chiar tine  presiunea si o tine bine, pentru ca am pornit masina cu returul scos(piulita aceia de 24 din capul rampei)si arunca benzina.

Si daca suflu cu pompa pe retur, conducta aceia tinuta de piulita de 24 ,pe care am gasito cam tarziu, sufla in rezervor.

Am incercat sa gasesc o cauza mai ieftina dar se pare ca tot segmentarea e ultima solutie.

Sanatate tuturor.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...