nubira_1 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 (edited) Eu m-am uitat sa vad daca exista vreo mufa sau vreun fir fiindca asa am crezut si eu ca trebuie sa aiba, dar nu am gasit nimic. Si cred ca daca ar fi fost asa ceva pe masina si din nu stiu ce motive ea nu ar mai fi existat nu era normal ca becul check engine sa stea aprins si sa dea eroare pe tester. Ei bine becul nu s-a aprins niciodata decat atunci cand pun contactul si dispare dupa pornirea motorului si nici pe tester( a fost pusa de doua ori) nu a dat absolut nicio eroare. Rog mai marii specialisti ai forumului sa-si dea cu parerea. Edited November 3, 2011 by nubira_1 Link to comment
nubira_1 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Nu raspunde nimeni? Daca masina este non-euro poate sa consume asa mult din cauza bobinei de inductie "obosite"? Va rog raspunde-ti. Link to comment
Salex Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Daca bobina are buba, motorul ala va merge, in cel mai fericit caz, "in colturi". Uita-te in talon si spune-ne ultimele 2 caractere ale numarului de omologare. Link to comment
nubira_1 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 UU6JF696DXD000241 asta scrie sub capota. Cartea de identitate nu o am ca nu sunt acasa. Link to comment
andreib Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 1. Nu ne plateste nimeni ca sa stam pe forum sa-ti raspundem tie. 2. Tie iti lipseste sonda lambda, firul ei este fie ascuns pe undeva fie taiat de tot. Absenta sondei lambda NU aprinde check-ul si NU genereaza erori. Daca cel care face diagnoza stia ce face ar fi trebuit sa sensizeze ca sonda lambda nu variaza. 3. Daca bobina e terminata motorul fie merge in 2 pistoane fie f prost. Link to comment
nubira_1 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Nu am obligat pe nimeni sa raspunda si sunt recunoscator si le multumesc pentru raspunsuri si sfaturi celor care mi-au raspuns. De unde ar trebui sa vina firul acela la sonda lambda ca sa stiu si eu pe unde sa-l caut daca a fost taiat? Cel care mi-a pus masina pe tester este inginer daewoo si a zis ca masina nu are sonda lambda. Acum eu ce sa mai cred? Domnul Salex mi-a cerut ultimele doua caractere din talon si eu am postat toata seria. De acolo iti poti da seama ce euro este masina? Multumesc pentru intelegerea si timpul acordat. Link to comment
Ciufolici Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Salutare, mititica mea ( nubira 1, sx,an 2000, capacitate 1600, 78 kw, km 126000 )...este cam gurmanda: pe GPL, in oras consuma 16 L /100 km ...extraurban 10 L / 100 km. M-am apucat sa citesc problemele intalnite de fiecare si am inceput sa o bibilesc...s-au schimbat urmatoarele: - bujii NGK - filtru de aer - fisele - curatat IAC - curatat clapeta de acceleratie - curatat variator debit de aer - curatat valva EGR - sonda lambda schimbata ...i-am facut test pentru GPL...degeaba. Nu-mi mai vine nici o idee despre cauza (buba) care ar duce la un consum excesiv. Astept un sfat, de la cei care au intalnit alte probleme, cauze ce duc la un consum excesiv. Multumesc frumos pentru timpul acordat si astept sfaturi, parreri. Link to comment
Wolfman Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 (edited) Pai zi si tu ce tip de instalatie GPL ai mai intai... Pe benzina consumul e OK? Despre GPL se discuta aici . Edited December 21, 2011 by Wolfman Link to comment
Ciufolici Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Salut...folosesc "Instalatie GPL pentru injectie Monopunct", marca Milano. Pe benzina, nu am apucat sa-i fac un consum exact...din experienta personala stiu ca poate sa consume intre 1, 1.5 mai putin fata de gaz. Astept sa se mai incalzeasca si o sa aprofundez problema mai pe larg...voi verifica furtunasele de vacuum de la valva egr, mai este ceva asemanator langa variatorul debit de aer ( citim si ne documentam cu privire la functionare, rol, etc ). Link to comment
andreib Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Daca pe penzina consuma doar cu 1l mai putin probabil ai nevoie de o noua sonda lambda. Link to comment
Dj_Dark Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 @andreib Dar asta nu-i rezolva problema pe gaz. @ciufolici. Mergi o perioada pe benzina sa-i faci un consum real si vedem dupa ce si cum Link to comment
Ciufolici Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 andreib : sonda este noua, desi nu este exclusa o functionare defectuoasa ( necesita tester ) Dj_Dark : sa vedem cand reusesc sa-i fac un plin ...pana una alta traiasca GPL-ul ! Link to comment
Santinella Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 salutare! de o luna jumate am un cielo din 97, 173.000km. vreau sa va intreb daca consumul pe care l-am scos este bun. mie mi se pare mare pe oras: 12.4% , facut buza-n buza, doar benzina 95 fara plumb de la petrom. mentionez faptul ca am schimbat la ea distributia, pompa de apa, bujiile, fisele, schimbat ulei, a fost umblat la avans si este dat putin inapoi. cel mai adesea sunt facute curse scurte de aproximativ 3 km cu motorul rece (dus-intors serviciu). ar mai trebui sa verific ceva, sa schimb ceva pentru a imi mai reduce din consum?? am citit undeva prin topic ca este mai economic mersul la 2000-2600 turatii de cat cel la 1500-2000. este adevarat? eu asa merg cu ea, la 1500-2000... mentionez ca la drum extern tata a scos consum de aproape 6.7% mers 110-120km/h si doar cativa km dat 160 pe A2. astept sfaturile si parerile voastre. Sarbatori fericite va doresc! Link to comment
danutza Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 (edited) Si eu am consumat 15 litri in 30 de Km.Am depistat problema, o fisura de vreo 3 cm lungime in partea de jos a rezervorului, ascuna sub o chinga dinaia care tine rezervorul.Ieri am dat rezervorul jos, curatat cositorit si acum astept sa vad cat tine.Cei cu consumuri exagerate verificati in primul rand daca nu pierdeti combustibil pe undeva. Culmea ca fiind rece afara nici nu prea mirosea a benzina, am depistat doar dupa ce a stat masina in garaj si s-a simtit mirosul. Edited December 24, 2011 by danutza Link to comment
Viktor Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 Acum sa vezi citi sint pe sub masini si ce dezamagiti ca la ei nu pe sub masina pierde ci pe galeria de evacuare. ) Link to comment
Lorant Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Salut si bine v-am gasit! Ca de cind caut... Am si eu o problema maaare cu consumul la Nubira mea.Ca sa va spun tot istoricul. Am masina de 5 ani si nu am avut probleme cu ea. Consumul mixt era pe la 10 la suta. Anul trecut (2011) mi s-a ars garnitura de chiulasa. Ok. Am refacut tot motorul.Rectificari, segmenti, tot tacamul. Perfect. Consumul de 8-9 la suta. Dupa 1 saptamina, se rupe un racord dintre 2 furtune de la racire. Fierbe apa. Il inlocuiesc cu ce am la indemina in afara orasului (o teava de plastic), ii bag apa minerala (ca asta aveam in masina) pina la prima localitate. Bun. Dupa inca vre-o 3 zile mi se rupa (sparge) alt racord intre alte 2 furtune de apa. Eram in oras, am vazut ca curge apa dupa masina. Ma opresc, inlocuiesc racordul cu teava folosita pina cu 1 zi in urma in locul celilalt racord unde am pus o teava metalica . Dupa 2 zile se sparge racordul meu de plastic improvizat si iar ramin fara apa. Nu a fiert. Racordurile erau deja comandate. Bineinteles ca nu erau identice. De ce sa le faca identice? Bun. Vin racordurile noi. Le inlocuiesc, tot tacimul. Doar ca masina mea scoate un fum cu un miros intepator. Si IMI CONSUMA 20 LA SUTA. O suta de mecanici, cu testere, cu experienta, cu tot ce vrei. 2 imi zic sonda Lambda defecta. Comand si o inlocuiesc cu una noua, originala. Dupa 1 zi, acelasi fum. Testerele arata totul ok. Chiar si testerele Daewoo original, ca nu e bun orice tester. Scot sonda Lambda, care e neagra de fum (ca si precedenta pe care am aruncat-o), o curat, testerul spune ca sonda e ok. Nici o eroare. Ma duc din nou la Daewoo, unde imi zice marele maestru ca o fi catalizatorul. Sa ii sparg filtrul dinauntru, ca probabil ala e de vina. Nu l-am spart. Mi se pare o timpenie. Adica merge bine masina pina ramin fara apa, apoi sa sparg filtrul. Mantionez ca am schimbat filtrele de ulei, de aer, de polen, de benzina, bujiile. Ma dispera. Cind vad benzinaria, mi se ridica parul de pe ceafa. Ii fac plinul (are rezervor de 60 litri) si dupa 300 km e pe rosu. Consum mixt. Un mecanic mi-a scos un furtun de vacum de la galeria de admisie. Parca a consumat mai putin. Cu un pic. Am desfacut si curatat corpul clapeta acceleratie si galeria de admisie. Am schimbat EGR-ul. Am schimbat IAc-ul. Degeaba. Ce sa ii mai fac? Acum are vacumul pus la loc si parca se inneaca. In rest trage bine. Deci, e supraalimentat motorul. Ma gindesc ca merge cu socul automat pornit tot timpul.Cind se inneaca, daca accelerez nu e nici o problema. Acum, iac-ul am inteles ca ii da benzina in functie de ce ii spune calculatorul. Dar calculatorul trebuie sa primeasca informatia ca motorul e cald si sa opreasca socul automat. Ce senzor ii spune calculatorului ca motorul e destul de cald? Cum se numeste? Unde e? Presupun ca s-a prajit cind am ramas fara apa. In bord, temperatura apei este ok. Astept sfaturi si va multumesc daca ati citit ce am patit. Adica masina e perfecta conform testerului, doar ca are un consum de 20 LA SUTA. Link to comment
stelica70 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Poate ai rezervorul spart Link to comment
Dj_Dark Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Garnitura chiulasa arsa a doua oara. Apa din vad dispare usor asa ? Link to comment
varais Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Schimba uleiul si filtru, reset calculator si idle learn. Ce ulei ai la ea? Link to comment
Lorant Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Nu e nici rezervorul, nici garnitura. Nu dispare apa si nici nu e ulei in apa. Am inlocuit senzorii de apa. Acum am ramas cu geamul deschis S-a dus motorasul Asa ca inca nu pot umbla prea mult cu ea sa ii fac consumul. Intre timp mi-am mai luat o masina cu care umblu acum. Voi face probe sa vad cit consuma. Mersi oricum pentru sugestii. Daca mai aveti, astept cu nerabdare. Filtrul e nou si uleiul e proaspat. Inca transparent. 10W40 Voi incerca un reset cu senzorii de apa noi. Mersi Link to comment
nubira_1 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Am o problema veche cu consumul exagerat de benzina. Dupa parerea lui Ovi_ver problema mea se pare ca este legata de potentiometrul CO (nubira 1 non-euro 1.6 16v) si ca acesta ar trebui regla pe un analizor de gaze. A mai facut cineva lucrul asta pe acest tip de masina? Daca da aveti un grafic sau niste valori optime la care ar trebui reglata: Este cineva din craiova care a mai facut lucrul asta in acest oras si imi poate recomanda un service bun unde pot face asta? Multumesc. Sunt disperat de cate benzina poate sa consume aceasta masina, nu mai stiu ce.i pot face. Il pot regla singur potentiometetrul acela? Nu am gpl pe ea. Link to comment
catalindc82 Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 poate cineva sa puna o poza sa vad si eu unde e sonda lambda am un cielo din 97 si ma rupe la consum urban extraurban e ok 6.5 cred Link to comment
CFL Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Cielo din 97 nu are sonda lambda,are potentiometru CO.Du-te la un service sa ti-l regleze;tu nu poti sa-l reglezi singur ,iti trebuie un analizor de gaze. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now