adisoru Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Am comandat deja aceasta masina, Noul Aveo 2012 sau Chevrolet Sonic. http://www.chevrolet.ro/masini/noul-aveo/ Motorizarea este 1.2 16V 86CP. Ciudat este ca eu cumpar masina acum in 2011 iar in hartii scrie ca este fabricata in 2012. Ca idee este cu 1500 euro mai scumpa la Dacia Sandero si are 6 AirBaguri, ABS, ESP, Traction Control, interfata BlueTooth, pilot automat, arata mult mai bine si motorul este foarte silentios. De altfel motorul si cutia de viteze sunt fabricate (cel putin la asta pe care am comandat-o) in Austria si sunt luate de pe Opel Corsa. Prea multe despre masina nu pot sa spun, este noua si inca nu s-au facut drive teste de catre revistele de specialitate. In america vad ca a prins acesta masina. Astept sa imi vina masina (19 iulie 2011) si va povestesc mai multe atunci. Link to comment
Mircea Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Modelul asta in 5 usi este cred, de departe, cel mai reusit chevy corean dpdv al designului. Ma indoiesc insa ca are vreo componenta fabricata in Austria. Link to comment
ches Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Subscriu la ce a spus si Mircea, dealerii o baga pe asta cu Opel Corsa ca sa "gadile" urechea potentialilor cumparatori. Oricum, stai linistit, daca motorasul de 1.2 e cel putin la fel de potent ca ala de pe vechiul Aveo (1.2 16V 84cp), atunci o sa te distrezi de minune cu ea. Eu am facut in urma cu 2-3 saptamani cu Aveo al cumnata-mii Bucuresti-Viena-Como(Italia), adica in total 2000km. M-am bucurat de soseaua libera (era 5:30 dimineata), vremea ploioasa si de fiecare curba de la Deva la Nadlac unde masina s-a comportat excelent desi am rulat cu viteze de peste 80km/h. Consumul mediu pe cei 2000km a iesit 7.3% mergand tare prin Romania si la limita vitezei legale in afara tarii. Imi pare rau ca am dus-o si ca de acum inainte voi ramane doar la Epica ("> . E o masina de turatie care incepe sa traga bine de la peste 4000rpm si mie mi s-a parut foarte distractiv de condus mai ales la peste 5500rpm unde motorul se aude ca un bondar suparat . S-o stapanesti sanatos si fara nici un incident! Asteptam poze si un review obiectiv - si cu bune si cu rele. Link to comment
Mircea Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Ala este motorul, insa cutia cu demultiplicare lunga si 6 trepte se pare ca-l penalizeaza pe noul Aveo, in favoarea consumului evident. Cel mai OK motor pe modelul acesta acum este de 1.6 benzina 110 CP, asta pana in toamna cand apare dieselul de 1.3 (ala de pe Corsa intradevar), de provenienta Fiat, in doua variante de putere, 75 si 90 CP Link to comment
madkat Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 (edited) Arata mult mai bine decat vechiul Aveo. Mai precis arata a masina... Sunt curios de finisare si interior - un vs. cu vechiul model. Iar cutia cu 6 trepte este "moda" la motoarele mici si la alti producatori. Eco bullshit. In rest - multi km fara probleme! Edited July 5, 2011 by madkat Link to comment
adisoru Posted July 5, 2011 Author Share Posted July 5, 2011 (edited) Masina alba care o vedeti in poze sus este din showroom cu motor 1.4. M-am uitat bine pe blocul motor si scrie clar "made in Germany". La fel este si motorul pe care l-am comandat eu de 1.2. Nu stiu ce provenienta vor avea motoarele pe viitor, dar acestea de pe masinile de lansare sunt fabricate de Opel (la fel si cutia de viteze) si sunt montate pe masini in Korea. O poza si cu interiorul. Edited July 5, 2011 by adisoru Link to comment
closchkutza Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 S-o stapanesti sanatos. Pana la urma sunt fabricate in Austria ori in Germania? Link to comment
Raresh20 Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Singurul lucru de design care nu imi place este ceasul de bord stil moto. Mi se pare mai potrivit cele doua ceasuri cu vitezometru si turometru. In rest bordul arata bine, iar volanul e foarte fain. Sa te poarte sanatos si asteptam mai multe impresii si poze de la primul posesor de pe forum Link to comment
sorin_maican20 Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Schimbatorul ala arata intr-un mare fel. Crezi ca este din piele? Link to comment
Mircea Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 (edited) On 7/5/2011 at 3:47 PM, adisoru said: . M-am uitat bine pe blocul motor si scrie clar "made in Germany". La fel este si motorul pe care l-am comandat eu de 1.2. Nu stiu ce provenienta vor avea motoarele pe viitor, dar acestea de pe masinile de lansare sunt fabricate de Opel (la fel si cutia de viteze) si sunt montate pe masini in Korea. O poza si cu interiorul. Man, pe niciun bloc motor nu scrie unde e fabricat. Si la mine iti gasesc o eticheta cu made in Germany, pe pompa de injectie, care e Bosch... Crede-ma, citesc cam tot ce inseamna info despre Chevy, n-am gasit nicaieri informatia ca motoarele ar fi fabricate in Europa. Ar fi si ilogic, avand in vedere ca masinile se asambleaza in Coreea. Exista motoare fabricate in Rusia, pentru masinile ce se fabrica acolo, dar nu noul Aveo si in plus aceste masini nu sunt destinate pietei din Romania. In plus, intre modelul de 1.2 si cel de 1.4 sunt diferente majore, inclusiv in ceea ce priveste suspensia. Cel de 1.4 are servodirectie hidraulica, cel de 1.2 o are electrica. S-o primesti si mai vorbim apoi de subiectul asta.Intre timp delecteaza-te cu imaginile de aici , cu precizarea ca este modelul american, echipat doar cu motoare de 1.8 aspirat si 1.4 turbo, ambele pe benzina. Edited July 6, 2011 by Mircea Link to comment
adisoru Posted July 6, 2011 Author Share Posted July 6, 2011 Da, probabil ca aveti dreptate cu fabricatia motorului in Germania (original Opel). Masina este fabricata in Korea. Si intradevar scrie "made in Germany" DAR pe anumite subansamble (cum a spus si Mircea-pompa de injectie). Link to comment
wwillym Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 http://www.drive-test.ro/stiri/1775/chevrolet-aveo-2011-test-de-prim-contact.html Link to comment
stefan4fun Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Daca vei urmari mai sus vei vedea si postul meu legat de aceiasi masina comandata dar in varianta sedan, de aceea as avea cateva intrebari: - ce varianta de echipare si ce culoare ai ales? - pretul final al configuratiei? - cand ai dat comanda, sau mai exact cat a fost la tine perioada de asteptare? In ceea ce priveste "made in germany" nu cred ca poate fii adevarat, nu ar fii eficient economic sa plimbi piesele pe distante asa lungi; mai degraba cred ca folosesc piese la Opel fabricate in Coreea. Si stiu ca sunt piese care se fac la comun, pe care scrie GM ori au un producator comun si se folosesc la masini din aceasi clasa. Confuzia cred ca se face din cauza prezentarii la care se specifica faptul ca platforma de clasa B a aveo va fii folosita si la viitoarea opel corsa - la fel sa intamplat si cu cruze/insignia. E explicabil la GM - fac economie - aceiasi platforma dezvoltata in care se investeste enorm ajunge sa fie folosita pentru doua produse diferite care tintesc clienti diferiti. Dealerii romani oricum sunt total paraleli si nu-si cunosc nici masinile pe care le vand, mai ales cand e vorba de un produs nou, si cum spunea un coleg mai sus e mai placut urechii " made in germany". Mi-ar fi placut sa foloseasca si pt europa numele Sonic era mult mai frumos si se facea distinctia mai usor intre generatii, asa cum au schimbat lacetti in cruze. Link to comment
adisoru Posted July 19, 2011 Author Share Posted July 19, 2011 Am luat in sfarsit masina de la dealer. Masina a venit intr-o saptamana. Pretul ei a fost de 7750 euro cu programul rabla (eu am cumparat 3 tichete rabla la pret de 1150 euro); in total am platit 8900 euro. Ca dotari masina este LT+Confort Pack. Motorizare de 1.2 16V, 86CP. Nu am prea apucat sa o cunduc prea mult; am facut doar 60 km prin Bucuresti. Consumul mediu in acesti kilometri la calculatorul de bord este de 8,3l/100km, cu aer conditionat. Masina merge excelent, motorul nu se aude practic de loc, este foarte silentioasa in comparatie cu multe alte masini pe care le-am condus( VW passat, Renault clio, Fiat Grande punto, Skoda Fabia). Sa vedem cum se comporta in viitor. Link to comment
Banderas_232003 Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Felicitari pentru ca ti-ai luat masina NOUA. Sa o stapanesti sanatos, fara situatii neplacute si sa o rulezi in cele mai bune conditii. Link to comment
stefan4fun Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 In sfarsit un posesor! S-o stapanesti samatos si cati mai multi km fara evenimente! Asteptam impresii mai detaliate dupa un drum mai lung, sau macar km mai multi. Un pret bun, corect zic eu pentru ce ofera masina. In acelasi buget nu se incadra decat poate sandero, dar masina romanesca nici nu viseaza la atatea dotari. Link to comment
adisoru Posted July 19, 2011 Author Share Posted July 19, 2011 (edited) Va multumesc pentru urarile bune! Am reusit sa termin de citit manualul de utilizare. Revizia se face la 1 an sau 15.000 km. Am observat ca nu am servodirectie hidraulica(nu am gasit nicaieri lichidul de servo); banuiesc ca este servo electrica. Distributia nu trebuie sa o schimb: este pe lant. 1- Uleiul de transmisie nu se schimba niciodata? Nu mentioneaza nimic despre acest lucru! 2- Uleiul de transmisie este acelasi lucru cu uleiul din cutia de viteze? 3- Se poate oare regla ambreiajul mai sus? Cupleaza cam jos si daca nu il apas foarte bine agata putin la schimbarea vitezelor. Intreb deoarece nu am vazut nici un cablu de ambreiaj sub masina si pe nicaieri. Ii multumesc anticipat celui care o sa imi raspunda la intrebari. Edited July 19, 2011 by adisoru Link to comment
Costi VLN Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 S-o stapanesti sanatos fara incidente neplacute. Frumoasa,cel putin botul e marfa rau. Link to comment
fiu25ionut Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine "> Link to comment
adrian_r5 Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 (edited) On 7/19/2011 at 1:37 PM, adisoru said: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=75133 In partea de jos ... intre E si km/h sint martorii de la centurile de siguranta ? Edited July 20, 2011 by adrian_r5 Link to comment
Mircea Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 (edited) On 7/6/2011 at 5:50 AM, Mircea said: In plus, intre modelul de 1.2 si cel de 1.4 sunt diferente majore, inclusiv in ceea ce priveste suspensia. Cel de 1.4 are servodirectie hidraulica, cel de 1.2 o are electrica. Ambreiajul lasa-l in pace, e noua, se va lasa cu timpul. Daca nu e pe cablu e hidraulic, e actionat de ceva, nu de forta mintii. Ulei transmisie = ulei cutie de viteze. Edited July 20, 2011 by Mircea Link to comment
adisoru Posted July 20, 2011 Author Share Posted July 20, 2011 On 7/20/2011 at 4:54 AM, adrian_r5 said: In partea de jos ... intre E si km/h sint martorii de la centurile de siguranta ? Da, sunt martorii centurilor de la scaunele din spate. La scaunele din fata martorii se afla in partea de jos a bordului si piuie daca soferul/pasagerul nu isi pune centura. Link to comment
ratusca Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Felicitari! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Link to comment
stefan4fun Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 On 7/20/2011 at 7:18 AM, adisoru said: Da, sunt martorii centurilor de la scaunele din spate. La scaunele din fata martorii se afla in partea de jos a bordului si piuie daca soferul/pasagerul nu isi pune centura. La cele din spate nu piuie? Link to comment
adisoru Posted July 20, 2011 Author Share Posted July 20, 2011 (edited) ) in spate nu piuie ) Doar te informeaza vizual daca pasagerii din spate si-au pus sau nu centurile de siguranta Edited July 20, 2011 by adisoru Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now