adisoru Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 (edited) Intrebare: ti-ai pus alarma la masina? Mie nu au vrut sa imi monteze deocamdata pe motiv ca este prea noua masina si nu cunosc schema electrica. Sa mai astept putin. Despre filtrul de combustibil stii ceva? Cand se schimba? Ca nu gasesc nimik in cartea masinii. Edited July 30, 2011 by adisoru Link to comment
adisoru Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 (edited) Imagini CrashTest Edited July 30, 2011 by adisoru Link to comment
stefan4fun Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Alarma nu am intrebat, eu o am destul de in fata, i-am pus husa exterioara si cam atat. De filtru de benzina nici eu n-am vazut nimic, e posibil sa nici nu aiba. Chiar m-am uitat mai devreme pe sub ea de curiozitate, si nu e; cel putin nu e unde era la vechea masina. Link to comment
adisoru Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Si...ce facem cu filtrul de benzina? II punem noi unul? Ca la cat de murdara e benzina la noi...cred ca s-ar merita un filtru Link to comment
stefan4fun Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 O sa intreb maine si dealerul, in legatura cu filtrul de benzina. Recomand sa folosesti doar benzina de calitate, nu de la gigi gas srl. Benzina nu e murdara, e de proasta calitate pentru ca e diluata, dar nu are cum sa-ti opresca nici un filtru de benzina apa de exemplu. Citeam acu ceva timp un forum, in care povesteau de testele care s-au facut asupra ei: ceea ce se vinde in Romania ca 95 e de fapt 91, si 98 e 95... Link to comment
VAXXi Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Ati verificat sa nu fie corp comun cu pompa de benzina ? la masinile mai noi asa este, si se schimba la multi-multi kilometri (odata cu pompa de obicei). Link to comment
adisoru Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Nu am verificat asta, ca este masina noua si nu m-am apucat sa o demontez. Link to comment
VAXXi Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Ar trebui sa scrie in manual, in tabelul cu revizii. Link to comment
adisoru Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 In manual nu scrie absolut nimic despre filtrul de benzina. Link to comment
stefan4fun Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Am intrebat si dealerul de filtru de benzina si ulei transmisie si nici el nu stie nimic, dar o sa intreb in service saptamna viitoare cand ma duc sa ridic cartea. Pana acum n-am intampinat nici o problema, nu exceptia prafului din Bucuresti care se vede urat pe masina, trebuie s-o spal Cu putin noroc poate ajungem la mare o fuga macar s-o plimbam si pe ea mai mult, sa-i facem rodajul. Nu am decat 300 km pana acum. Link to comment
Adrian_C Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Salut, Foarte faina masina, sa o stapanesti sanatos! Am fost si eu la dealer sa vad Aveoul nou, doar ca sa ma informez, ca eram curios. In primul rand, imi place la nebunie cum arata, la exterior: semnalizarile, ca pe opeluri si cruize; apoi diuzele de stropilici, cu 3 gaurele; apoi stergatoaerle blade, care sunt exceptionale. Ce nu-mi place la exterior, plasticele de la stopuri si putin cele de la faruri. Tot la exterior, in sfarsit, fata de modelul vechi, cel pe care-l am eu, anvelopele, dimensiunea lor, cand am vazut nu mi-a venit sa cred: 195/65/R15, ca toate gama consacrata VW (Golf, Octavia, Seat-uri, etc.) si Opel-uri mici mai noi. Pai fata de rahaturile de 185/55/R15, astea sunt avion, adica arata muuult mai bine proportional cu masina si in plus evident, confortul la drumurile noastre este sensibil mai mare. De anvelope din astea uzuale, care sa nu coste o caruta de bani cum sunt cele pe 55 avea nevoie masina asta. In al doilea rand, la interior, inafara de afisajul ala la vitezometru, care arata ca cel de la spark, in rest toate sunt faine: 1. Consola centrala ca la Cruize, ca o naveta spatiala. 2. Gurile de ventilatie sunt super 3. Volanul, cu comenzile alea de cruise control + reglaje radio Dar cele mai importante lucruri, schimbari fata de modelul vechi raman: - butonul de Lock la toate usile (nu mai prostia de la modelul vechi sa impingi manual de tumburusul de la usa soferului) - ESP-ul si AFU-ul - panoul dedicat pentru aprindere/setarea/stingerea luminilor, nu mai ca la vechiul model, pe maneta, ca la masinile din '90 Cam atat am avut de spus, probabil ca am fost offtopic. Sa ai grija de masina, si daca vrei sa te tina, fa-i reviziile la timp. Numai bine, Adrian C. Link to comment
stefan4fun Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Multumesc de urari, Cauciucurile si mie mi se par ok, sunt bine proportionate, fata de masina. Daca ai merge cu o masina cu vitezomentru elecronic ai vedea ca te-ai obisnui, e chiar mai usor de citit decat acul. Siustin in continuare ca masina e foarte bine dotata la banii astia, un best deal in momentul de fata. Reviziile oricum o sa i le fac, e unul din motivele pentru care am vrut masina noua, sa stiu eu tot ce e facut la ea de la 0 km, nu sa platesc testere si sa ascult vrajeala de samsar. In general nu sunt genul care sa lase pe maine. Link to comment
adisoru Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Tu la masina ta ai scut? Am atasat o poza de la a mea unde clar nu este nimic desi exista gauri pentru suruburile de prindere ale scutului. Link to comment
stefan4fun Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 Masina nu are scut din fabrica, nici versiunea veche nu avea. Am inteles ca mai dureaza pana aduc in Romania, si o sa aiba un pret destul de mare- parerea mea - in jur de 300 euro la prima aparitie. Dealerul ma sfatuit sa fiu prudent cu boredurile si sa mai astept. La fel si accesoriile originale o sa vina cu niste preturi foarte nesimtite. Cel putin la inceput. Tiai luat rezerva? Eu inca nu. Ai umblat destul cu ea, din ce vad, o ai cu doar o sapt mai devreme si eu am abia 820 km... Link to comment
balanel Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 (edited) Eu am luat pentru vechiul Aveo un scut rusesc, dar dedicat modelului auto respectiv, de la reprezentanta Radacini bd. Timisoara. Am dat vreo 300-400 ron, nu mai tin minte exact. Am fost foarte multumit de el: din tabla foarte groasa, si se prindea exact pe gaurile de pe masina, fara a modifica nimic si fara a suda. La timpul respectiv (2007), tin minte ca era singurul dealer la care am gasit asa ceva, restul aveau doar facaturi, pentru care trebuia sa se execute sudura pe masina, in vederea prinderii. Edited August 23, 2011 by balanel Link to comment
adisoru Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Tiai luat rezerva? Eu inca nu. Nu am luat inca rezerva...nu prea am bani acum. Am inteles ca janta de la logan nu se potriveste pentru ca are gaura centrala mai mica. Link to comment
stefan4fun Posted August 29, 2011 Author Share Posted August 29, 2011 Buna ziua, Revin cu stirea testarii modelului New Aveo la Euro Ncap. A primit 5***** stelute si se pare ca e cea mai sigura masina din clasa ei in momentul de fata. Cred ca e un mare pas inainte de la 1,5 la 5 stele... http://www.euroncap.com/results/chevrolet/aveo/2011/437.aspx Pareri? Link to comment
tolin Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Cred ca e un mare pas inainte de la 1,5 la 5 stele... ... sau au gasit la cine trebuie cotizat. ) Link to comment
Mircea Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Va reamintesc (stiu, va stric distractia, dar asta e...) ca discutiile despre impresii generale, modificari etc se poarta pe alte sectiuni in topicuri dedicate. Am rugamintea sa le cautati si sa postati acolo. Link to comment
stefan4fun Posted September 14, 2011 Author Share Posted September 14, 2011 Nu stiu daca e un motiv de mandrie sau e doar o chestie dea mea am facut cu Aveo-ul meu 1000 km in sfarsit. Poate ca nu am respectat in tocmai pasii unui rodaj, doar am menajat-o (fara turatii peste 3500) si nu am mers incarcat sau cu multe persoane. Sincer in manualul ei nici nu se pomeneste nimic de asa ceva, oricum am trecut de vremurile daciei 1300 care ii faceai rodaj 3500 km sau cat era, iar apoi la 100k ii desfaceai deja blocul motor. Cred ca tehnologia actuala ne scuteste de asa ceva. Sunt doar 1000 pt ca merg mult mai des cu masina de servici, in comparatie fordul fiesta de la munca e cu doar o luna mai vechi si are deja 5500 km. Singura chestie e ca nu o pot folosi in weekend sau seara, are GPS bla bla... Pana acum numai pareri de bine despre New Aveo, e exact asa cum ma asteptam sa fie, o masina cuminte dar destul de fasneata pentru oras si ok chiar si pentru DN - putine sunt drumurile unde poti merge cu peste 130 deci e ok. Nici un incident de semnalat, a stat oricum cuminte sub prelata, si cand a fost solicitata a raspuns la apel. Nici o alta persoana curioasa despre aceasta masina? Link to comment
Just Me Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Salut Stefan4fun , Am o problema : cei ce am cumparat noul Aveo Sedan cu motoare de 1.4l , avem o problema si anume la punerea in miscare a masinii , in treapta I sau marsarier se aude un zgomot ciudat cam din zona ambreiajului ...ca un rontait metalic ...am observat de pe un alt forum ca toate fac asa , plus ca am fost Sambata trecuta in service si am testat masina de teste de acolo si face la fel ... Ce vreau sa te intreb : tu ai observat aceasta problema pe masina ta cu motor de 1,2 ? Pentru ca pana acum am observat ca doar cei cu 1.4 au aceasta problema , inclusiv eu ... Multumesc pentru raspuns ! Link to comment
adisoru Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 (edited) Eu am facut cu Aveo-ul meu deja 5000 km. In primii 500 km agata la schimbarea in viteza a 2-a dar apoi si-a dat drumul. De atunci nici o problema cu ea. Mi-am achizitionat anvelope de iarna+jenti tabla la 1800 de la DiBas, montajul inclus in pret. Eu zic ca este un pret bun. Edited October 13, 2011 by adisoru Link to comment
adisoru Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Daca tot ziceam mai sus ca nu am nici o problema cu masina, iata ca a aparut si ea: de fiecare data cand pornesc motorul, automat porneste si dezaburirea lunetei (inclusiv si degivrarea oglinzilor). Pana acum nu se intampla asa ceva. Sa aiba legatura cu temperatura mai scazuta de afara si porneste automat, sau sa fie un defect undeva? Link to comment
stefan4fun Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Adrian, Imi cer scuze, eu n-am mai intrat cam de mult pe forum, oricum se pare ca suntem singurii care vb pe aici Nu am zgomotul acela prezent, am mai citit si eu pe alt forum, si am obs. ca doar cei cu 1,4 s-au plans. Nu am idee de la ce vine, ce ar putea fii. Jentile sunt diferite? Adica nu merg pana la urma cele de logan? ( pentru ca sunt tot 4*100) - care e diferenta? Si ce cauciucuri - ce marca ti-au pus - la banii astia? Sper ca tot de 15" sunt nu? Chiar nu stiu ce sa zic de dezaburire, ma gandesc ca porneste daca inainte de oprire a fost lasata tot asa. Daca nu e o problema, automat din cauza temperaturii nu porneste asta e sigur. Eu nu am ajuns decat pe la 1700 - la mine e masina de weekend, cred ca am mai spuso. Nu am gasit nici un defect pana acum, poate doar faptul ca nu merge sa dai play shuffle (random) la piese de pe stick, sau ca nu stiu cum sa fac sa blocheze usile la atingerea unei viteze dupa plecarea de pe loc. Link to comment
Raresh20 Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Nu se potrivesc de la logan din cauza gaurii centrale. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now