Mircea Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Atat timp cat schimba numai filtrul, tot ce-i trebuie este ulei de completare identic cu cel din motor. Nu va curge decat uleiul aflat in filtru. Link to comment
Megaherz Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 Salutare Scuze daca s-a mai discutat insa eu nu am gasit rezolvarea. Problema la un Tico SL: Dimineata cand este rece afara imi curge ulei pe langa filtru. Cand se mai incalzeste motorul nu mai am probleme. Am schimbat 2 filtre si tot nu am scapat de hiba. Am mai strans filtrul si ...nimic Aveti idee de unde ar putea sa vina necazul ? Multumesc. Link to comment
luci99 Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 Am patit si eu dar la un matiz.Eu am schimbat filtrul cu unul Mann cu garnitura plata, iar dupa inlocuire si dupa ce se incalzeste motorul il mai stringi o data la cald. Link to comment
vgergely Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 (edited) Salut, Megahertz, problema descrisa de tine pare a fi o neetanseitate a filtrului de ulei. Trebuie sa verifici suprafata de contact pe care se sprijina garnitura filtrului, adica trebuie sa fie perfect plana (rugozitate mica)si sa nu aibe urme de zgarieturi pe unde sa se strecoare uleiul. Alta posibila cauza poate sa fie chiar filtrul de ulei care sa fie de o calitate indoielnica, nu mi-e clar daca ai schimbat 2 filtre de aceeasi marca, in general filtrele mann dupa specificatiile din catalog sunt foarte bune. O alta verificare trebuie facuta la filetul pe care se insurubeaza filtrul, nu cumva sa fi insurubat gresit alte dati la schimbare de filtru, astfel sa nu mai stranga filtrul. Numai bine Edited February 21, 2007 by tolin Link to comment
ToPser Posted February 22, 2007 Share Posted February 22, 2007 S-ar putea sa curga pe la zona de imbinare a filtrului ,acolo unde este ambutisata tabla ,cred ca ai lut un filtru no name ! Link to comment
ZLI Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 (edited) incearca urmatorul lucru: 1.curata motorul cu motor-flush 2.pune filtru bun (fiamm, champion) 3.pune ulei 5W30 succesul este garantat. principala problema este ca ai un ulei prea vascos in motor (de la 10W in sus). oricat ai strange filtrul presiunea il impinge. ca sa te convingi fa urmatorul lucru: roaga pe cineva sa porneasca motorul rece (intr-o dimineata mai rece) in timp ce tu te uiti la filtru lumineaza-l daca nu se vede bine. vei fi surprins am facut 120 de km ca sa-i depanez masina fratelui meu pt ca un macelar a pus ulei cu alte specificatii in motor (15W in loc de 5W). recomand motul 5W30 Edited March 2, 2007 by ZLI Link to comment
sheparddd Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Salut tuturor, Am citit cateva din posturile anterioare si am si eu o problema: Dupa ce am spalat motoru cu motorflush am schimbat si filtru de ulei,am pus ulei Metabond 5w30 full sintetic si descopar ceva neplacut! Dimineata m-am uitat de curiozitate si observ ca a inceput sa scape ulei pe la garnitura de la baia de ulei. Cred ca si inainte prelingea dar f putin.Am mai strans un pic suruburile de la baie si tot prelinge! Problema mea e ca am dat 430 de mii litru de metabond si nu vreau sal pierd! Se poate demonta baia de ulei fara a da jos "bara" de dedesubtul baiei de ulei? Daca da,cum intru cu cheia sa desfac? Multumesc anticipat! Link to comment
ToPser Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Nu ! Bara aia face parte din ansamblul suport motor ,din cate stiu eu trebuie dat jos motorul ! Link to comment
sheparddd Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Salut.. Adica desfac bara aia de dedesubt si in acelasi timp il suspend cu o macara? da el nu mai este sustinut si de alti suporti?parca mai avea vreo 2 suporti. Dar daca desfac piulitele alea din fata si din spate doar slabesc si o misc putin cat sa-mi intre tubulara sa -mi fac treaba,oare merge? Link to comment
Pedala Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Motorul are 3 suporti. Unul in fata, unul spate si unul la cutie. Daca vrei sa inlocuiesti doar garnitura poate ar merge... nu stiu ce sa zic... Link to comment
sheparddd Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 DA,doar asta vreau..sa pot da jos baia,sa schimb garnitura si sa o pun la loc... Mersi pt raspuns! Link to comment
ToPser Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Din practica de service (am vazut Tico cu baia sparta ) se da jos motorul ! Link to comment
sergiuhusca Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Help!Ieri cand m-am uitat sub masina am sesizat o pata de ulei!M-am uitat eu pe acolo si am sesizat ca se prelinge pe la bratul de planetara din partea dreapta(care pleaca din cutie)!Am plecat si dupa cativa km m-am uitat iar,si nu mai curgea nimic,nici bratul de la planetara nu mai era umed!Azi noapte,am lasat-o parcata intr-un loc curat vreo 6 ore si cand m-am intors,dedesupt pata de ulei si bratul umed de ulei!Pornesc,merg vreo 25km,opresc,era uscat bratul!Am parcat-o de tot cand am ajuns acasa,adica vreo 10 ore,si cand m-am trezit m-am dus si m-am uitat sub ea!Nu mai era nici o pata de ulei si nici bratul ud!Precizez ca atunci cand e motorul pornit nu curge pe nicaieri!Dupa cate stiu eu atunci ar trebui sa curga deoarece atunci e uleiul in presiune!Ma gandesc...se poate prelinge uleiul pe la burduful de la planetara din partea care pleaca din cutie?Si atunci cand se incalzeste,avand in vedere ca plasticul se dilata sa nu se mai prelinga?V-ati mai lovit de aceasta problema?Va rog datimi si mie un sfat! Link to comment
sergiuhusca Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 HELOOO!Ma baga si pe mine cineva in seama?De ce sunteti atat de egoisti??? Link to comment
Mircea Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Pentru ca ai postat aiurea. Adica la motor in timp ce tu pierzi ulei de la cutie. Daca ai fi cautat ai fi gasit topicul acesta: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=6568. Dar in loc sa cauti preferi sa postezi aiurea si sa ne faci pe noi egoisti. Si by the way, postarea dubla cu scopul de a face UP la topic se sanctioneaza. Citeste si regulamentul ca sa te convingi. Link to comment
catalin_ro23 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Salut. Am probleme majore la un tico la motor. Masina are 180.000 km si arunca ulei. Vreau sa ii fac setul motor si nu cunosc niciun mecanic bun in Bucuresti care sa nu ma jupuiasca nici la bani. Masina a stat cam un an de zile si nici nu mai porneste. Ma intereseaza daca cunoaste cineva si un tinichigiu bun si nu prea scumpicel pentru ca am cateva probleme si la caroserie. Stie macar cineva cam cat ar costa sa ii repar capital motorul (piese+mecanic) ? Cine ma poate ajuta cu un mecanic tico bun si ieftin? Am auzit ca piese se pot gasi la la apaca. Ciao. Link to comment
laurentiu Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 Salut Am ridicat aseara capota in benzinarie si am observat f mult ulei pe motor, mai exact in zona din dreapta carburatorului pana la baterie, toata zona, in spatele pompei de benzia (multe furtune, nu prea ma pricep). Acum am fost jos, in parcare la serviciu, am pornit masina, f mult ulei pe motor, nu reusesc sa-mi dau seama de unde vine. Am verificat nivelul uleiului in motor, nu este scazut. Ca reper am nivelul de acum doua-trei luni, cand l-am schimbat si este doar cu 2 milimetri mai jos (in limitele normalului zic eu). Pe langa aceasta problema, m-am jucat un pic pe la furtunase, am miscat de ele si am observat ca un furtun de benzina (venea din dreapta si intra in pompa) scapa benzina - l-am taiat si l-am pus la loc. Am verificat cu atentie furtunele de pe la motor (deh este lumina afara) si majoritatea sunt cam "coapte", craptate. Masina are 214000 km. Exista seturi complete sa le schimb pe toate ? Cea mai mare pb este ca e 31 decembrie, gasesc unde sa schimb in perioada asta pompa de benzina ? am senzatia din cate am citit pe acest forum (thanx), ca de la pompa de benzina este problema, insa nu pot spune cu certitudine pana nu o vede cineva care se pricepe mai bine ca mine. Nu pot fara ticoleanu, am nevoie de sfaturi. Macar un diagnostic sa-i pot pune multumesc, laurentiu Link to comment
Pedala Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 De la pompa de benzina e problema mai mult ca sigur. Cat despre furtunase cel mai bine intrebi la un magazin de piese Link to comment
V.A Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Salut Am un Tico din 1996, aprox 150.000km si acum 2 saptamani am auzit la o pornire la rece un zornait metalic ce venea de la motor... M-am gandit ca vibreaza vreo tabla ceva, dar zornaitul se auzea din motor. Nu era continuu, se auzea pret de 2-3 secunde, apoi 30-40 de secunde nu se mai auzea. M-am gandit ca nu are ulei, si dupa prima oprire mai lunga (cateva ore, pe plan orizontal) am verificat nivelul pe joja. Am constata ca era uscata. Am completat cu 500grame de ulei si am reverificatdupa ce am mers si am avut iarasi o oprire mai lunga. Am avut senzatia ca joja este tot uscata , si am mai completat cu inca 500grame... Am constatat ca scoate fum albastru... dar nu mereu. De exemplu dimineata la pornire scoate fum alb, probabil normal dat fiind ca este rece afara, sunt mai mult aburi... Am reverificat joja si am gasit ceva foarte ciudat: pe partea dinspre fata masinii este uscata si pe partea dinspre motor este nivelul foarte ridicat, in sensul ca imi arata nivelul la o distanta dubla fata de cat este de la inceputul jojei si pana la nivelul maxim... si cand se incalzeste motorul scoate fum albastru, atat la ralanti cat si la mers normal. La un drum pana in afara Bucurestiului scotea chiar foarte mult fum albastru... Ieri am sesizat ca la viraje, atunci cand calc frana si fac si un pic de frana de motor, clipeste becul de la ulei (posibil sa piarda presiune?!?). Mentionez ca uleiul are aprox 8000km... Ce puteti sa-mi spuneti? Va rog sa ma ajutati. Link to comment
Dj_Dark Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Da jos uleiul ala si pune altul in cantitatatea care trebuie. Joja se sterge la prima scoatere, se reintroduce dupa care se constata nivelul. Cu putin noroc poate scapi de reparatii costisitoare. Link to comment
adostar Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Cred ca se lasa cu o segmentare...1996...150kkm reali sau nu...asta e. Link to comment
ToPser Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Ai foarte putin ulei in cutie ,becul de presiune clipea pt ca la inclinari sorbul pompei de ulei ramane in aer !Oricum cred ca motorul tau este compromis ,ar fi trebuit sa completezi uleiul pana la nivel de prima data, nu sa umbli cu jumatati de masura , nu te supara dar ai facut o mare prostie !!! Link to comment
V.A Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Topser, poate ca ai dreptate, dar am umblat cu jumatati de masura deoarece am fost fortata de imprejurari sa merg cu masina si nu stiam cat trebuie completat... Oare un flacon de Duralube ar mai putea face minuni? Link to comment
steph Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Tu chiar crezi ca un smac d`asta repara un motor din care s-a auzit zgomot de fier pe fier? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now